Schoolfoto hilariteit.

Het is wel een echte schoolfoto he - maar volgens mij staat ze er redelijk op. Wat jij beter kan beoordelen Kroes omdat het jou kind is. Wat heeft ze toch een mooi blauwe ogen he :inlove:

En wat een eeeeenig jurkje heeft ze aan :mrgreen:

Heb ik ook voor Nena gekocht en hangt hier op mooi weer te wachten

Echt Heeeeeema :mrgreen:

Ze staat er redelijk op zoals ze is, behalve de lach… die is ietwat gemaakt :slight_smile:

Vooral de kleuren zijn erg mooi, alleen die zie je niet terug op deze foto hier. Das jammer.

Nee,nee ze zijn vorige week op de foto geweest op school, dus we hadden geluk. :wink:

Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat je de foto.s te zien krijgt van de fotograaf. Maar we wachten rustig af…

@Becca wrote:

Nee,nee ze zijn vorige week op de foto geweest op school, dus we hadden geluk. :wink:

Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat je de foto.s te zien krijgt van de fotograaf. Maar we wachten rustig af…

Dacht hooguit een week of twee.

En Kroes ik vermoedde al dat het glimlachje een beetje krampachtig was. Maar ja het is en blijven geposeerde schoolfoto’s en we weten ondertussen dat het veeeeeeeeeel erger kan. Deze kan goed door de beugel.

Is dat jurkje van de hema!? :drool:

Die is er nu vast niet meer, ik hou van die vrolijke kleurtjes :wink: .

Ik ben ook benieuwd wanneer de schoolfoto van Th binnen is…

hopelijk na de vakantie, vind ik altijd wel leuk. Inmiddels is de klas alweer gegroeit, er komen echt veel nieuwe kinderen bij dit jaar! Maar die zien we volgend jaar wel op de foto :wink: .

We hebben de foto’s van E. ook gekregen en ze staat er zó lelijk op! Ze lacht heel krampachtig, ze heeft zo’n onherkenbare snoet ineens. Bovendien is de foto niet scherp. Echt heel jammer!

Ik vond Sven zijn schoolfoto wel goed gelukt. Hij is alleen een beetje ongelukkig gescand :lol:

vandaag zijn er ook school fotos gemaakt bij ons

op de brief stond ook met broertjes en zusjes

(kom ik op school kindjes leuke kleren aan en zo)

geld alleen als broertjes en zusjes ook op school zitten :evil:

dat zetten ze dan even niet op de brief he net of iedereen dat weet

dus vond dit best jammer

@ingemamavan2 wrote:

vandaag zijn er ook school fotos gemaakt bij ons

op de brief stond ook met broertjes en zusjes

(kom ik op school kindjes leuke kleren aan en zo)

geld alleen als broertjes en zusjes ook op school zitten :evil:

dat zetten ze dan even niet op de brief he net of iedereen dat weet

dus vond dit best jammer

Ow wat raar, hier is het ook voor broertjes/zusjes die niet op school zitten alleen dan moet je iets meer voor de foto betalen.

Maar hier is het al 2 jaar niet gelukt telkens was er een van de 3 aan het vervelen of aan het huilen :angel: zelfs met extra hulp van oma ging het dit jaar niet :mrgreen:

ik wil er wel extra voor betalen dat maakt mijn niks uit

Tjee wat flauw zeg. En raar ook, ze verdienen er alleen maar exta aan toch ?

@Karin2 wrote:

We hebben de foto’s van E. ook gekregen en ze staat er zó lelijk op! Ze lacht heel krampachtig, ze heeft zo’n onherkenbare snoet ineens. Bovendien is de foto niet scherp. Echt heel jammer!

Klinkt zeker als heel jammer - vooral ook dat ie niet scherp is :roll: :shifty:

Die van Amy is ook binnen. Ze kijkt niet eens in de camera, maar ach, hij is wel schattig, dus we nemen hem maar :wink:

Ik had vorig jaar dit topic gestart - ondertussen is foto nummer 2 hier een feit. En mijnheer heeft zijn beste lach opgezet :shifty: Thuis doen wij dit weleens voor de grap - zo naar elkaar grijnzen, dus ik ken het wel maar voor op een foto. Nou ja - zie ik tenminste nog 1 keer al zijn tandjes op een rij, de eerste wiebelt dus volgens jaar zal er wel een fietsenrekje te zien zijn.

Ik vind hem best leuk hoor Bella :smiley: , ach haha die lach hoe herkenbaar, maar die mooie ogen trekken toch de aandacht :inlove:

Wij mochten dit jaar kiezen voor de ouderwetse manier of een moderne variant.

Wij hebben voor de moderne variant gekozen en die is echt gaaf geworden :inlove:

Ik vind hem deze keer ook best schattig hoor - ik moest vreselijk lachen om die grijns maar verder is hij het heel erg. Idd die ogen :inlove:

wat is een moderne variant - je maakt me nieuwsgierig.

haha lasse toch! Dan vind ik die van vorig jaar toch wat meer naturel :mrgreen: Zul je altijd zien, krigj je gewoon gelijk dat ie daar het leukst op staat van alle schoolfoto’s die nog volgen.

Nano stond er dit jaar gewoon écht leuk op. ik durf haast te zeggen dat iie nog nooit of anders iig zelden zo vrolijk op een foto heeft gestaan. Ik zou er natuurlijk een foto van kunnen maken om het te bewijzen, maar je kunt me ook op mijn woord geloven natuurlijk :wink:

ik neem aan dat jij die foto overigens niet bewerkt hebt? Ik vind um wel heel erg contrastrijk en de kleurverzadiging vind ik voor een ‘prof fotograaf’ ook wel heel hoog :think: of ligt dat aan je scanner?

ben het eens met fiep over de foto, maar niet alle fotografen kunnen het even goed.

Ik vind deze foto van Y.annick heel goed uitstralen dat hij het echt is (ja, is het het babytje uit mijn avatar), maar hij is zo bleek en fel uitgelicht.

Wat de andere foto te veel heeft, heeft deze weer te weinig.

En die lach zullen ze er bij kinderen wel op projecteren (veel oefenen?) want die hebben Y.annick en M.ilou allebei (foto van milou heb ik niet online staan)

Oh sorry voor het grote vlak, ik krijg het niet goed geplaatst.