Schoolfoto hilariteit.

Lasse kijkt niet duivels maar ik schrok op mijn manier ook - en ik moet me er ook overheen zetten voor hij in een lijstje gaat hier hoor



Sterkte met het neerzetten :mrgreen:

Misschien zet ik m helemaal wel niet neer, bedacht ik me net hahahaha :oops: heb wel leukere foto’s die ik zelf gemaakt heb!!



Ohh en dat "duivels’ is eigenlijk wel een beetje een foute opmerking… :oops: (die had ik overigens over mijn zoon hoor :shifty: , niet dat je per ongeluk denkt dat ik de foto van jou mannetje bedoel)



Kan het moeilijk omschrijven, misschien lukt het me om die foto ook hier te plaatsen. bepaalde blik die hij heeft en beetje van bovenaf gefotografeerd.

Ik had door dat het over jou zoon ging hoor en als je hem kan scannen zou je hem hier kunnen plaatsen - werkt therapeutisch :wink:

poging tot plaatsen foto!!! :mrgreen:





1e foto is de schoolfoto…



2e foto is de Matthijs zoals wij hem altijd zien. (real life en op foto;s)





Dat zijn haar wat geler is ok, dat komt van de winterkou hahahaha, maar verder…

oehhhh ze worden wel slecht van het verkleinen !!! :eh:

Het inderdaad niet hetzelfde kind - echt duivels vind ik het niet maar ik zou er ook niet blij van worden iig. Het is gewoon een rare foto :?

Ik ben blij dat je het zegt!! Ik twijfelde al enorm aan mezelf!



Zo ziet hij er gewoon nooit uit, zo rare blik in zijn ogen en vreemd van bovenaf genomen!!



Ik ga m dus niet in een lijstje doen, ik kies er wel een uit mijn eigen collectie!! :inlove:

Bij Th op school maken ze alleen een klassenfoto.

Dat is ook wel het leukste voor later, zien wie er allemaal bij je in de klas zat (en ook leuk, de vooruitgang zien van jezelf en je klasgenoten).

Hij is net dinsdag op de foto geweest, ik ben benieuwd! 8)

@Marite wrote:

Bij Th op school maken ze alleen een klassenfoto.

Dat is ook wel het leukste voor later, zien wie er allemaal bij je in de klas zat (en ook leuk, de vooruitgang zien van jezelf en je klasgenoten).

Hij is net dinsdag op de foto geweest, ik ben benieuwd! 8)




Hier een individuele foto én een klassenfoto. Dit jaar zijn broer en zus ook voor het eerst samen op de foto geweest. Ze waren er gisteren eindelijk en de broer/zus foto hangt al ingelijst boven de eettafel :smiley: Ze zijn allemaal erg leuk. Bij de klassenfoto’s vind ik de verschillen ieder jaar ook erg leuk om te zien. Ik heb ook een briefje waar ik alle namen van de kinderen op schrijf, dat vergeet je anders echt (en de kinderen zelf ook. Indy wist van 1 jongetje van groep 1 ook echt niet meer hoe hij heette (en ik ook niet…))

dat is wel een goede tip om de namen ergens op te schrijven want op een dag…

en dan maar je hersens kraken van hoe heette ie ook alweer.

@Bella wrote:

dat is wel een goede tip om de namen ergens op te schrijven want op een dag…

en dan maar je hersens kraken van hoe heette ie ook alweer.




Ik trek altijd op de achterkant van de klassenfoto’s de contouren van elk kindje na en schrijf er dan de naam in.

Grappig topic! Amy is vorige week op de schoolfoto geweest. Net haar 2e week op school. Zelf zegt ze dat er alleen klassenfoto’s zijn gemaakt en ze niet alleen is geweest, maar er kwam wel van te voren een brief mee, waarop stond dat broertjes en zusjes ook mee mochten op de foto.

Ik moest die dag werken, dus de tweeling is er niet bij geweest in ieder geval. Ik wacht het wel af… ben heel benieuwd!

We hebben toevallig ook net de schoolfoto’s gekregen en wonder boven wonder vind ik

ze goed gelukt. Zal em morgen even fotograferen…

(vorig jaar op mijn eigen school kregen de kids foto’s waarbij de kleuren echt afschuwelijk…

veel te rood in het gezicht.

Ben wel benieuwd naar de schoolfoto van Olivia :mrgreen:

oow ja… was t alweer vergeten… :oops:



Ik heb er een foto van gemaakt en de kleuren zijn een stuk minder mooi geworden :thumbdown:

Moet duidelijk eens een scanner kopen…







(de achtergrondkleur is dus frisgroen, erg leuk bij de jurk)

Wat een vrolijke foto met een prachtig meiske!

En wat zie ik nou :o je banner! :inlove: Gefeliciteerd!!!

dank! :inlove:

Ooh wat een schattige foto :inlove: :inlove:



Hoe lang duurt het voor je die krijgt eigenlijk? :think:

Ben niet ongeduldig hoor :angel:

weer dank :inlove:

Wij kregen hem na een week al thuis, best snel. Ik krijg elk jaar schoolfoto’s

(voordeel van leerkracht zijn :mrgreen: ), maar ik weet eigenlijk niet eens hoe lang

ik altijd moest wachten op de foto’s :think:

@Becca wrote:

Ooh wat een schattige foto :inlove: :inlove:



Hoe lang duurt het voor je die krijgt eigenlijk? :think:

Ben niet ongeduldig hoor :angel:




Ik denk dat jij bedoelt hoe lang het duurt voor de schoolfotograaf bij jou kind langskomt. Die net op school zit zie ik.



Tja lasse was dus een maand of 2 geleden. En olivia dus een paar weken.



Dus voorjaarswerk lijkt het, wellicht moet je een jaartje wachten.