Relacteren --> een half jaar bezig, ik ga stoppen..

Vlinder, ik heb net pas je hele verhaal zitten te lezen…

Wauw, ik kan alleen maar diepe buigingen voor je maken.

Wat super van je!!!

En die foto er bij is natuurlijk helemaal fantastisch!!! :inlove:

Jippie gister heb ik genoeg gekolfd voor 3 flesjes ( 600 cc ) :dance: :dance: en het ziet er naar uit dat ik dat vandaag weer ga redden :dance: . Vanmorgen mijn hoogste opbrengst ooit gehad, namelijk 190 cc. Ben zo happy dat het zo goed gaat. Mijn mannetje zit nu op 5 flessen op een dag. Als hij straks 6 maanden is beginnen we met bijvoeden, wellicht dat hij na een tijdje dan 1 fles KV laat vallen.

Het aanleggen gaat alleen niet meer zo goed. Hij bijt in en speelt met mijn tepel, niet echt een succes dus :eh: . Zelfs onder de douche wil hij niet meer. Maar goed geeft niks, ben al enorm blij dat hij uberhaupt mijn melk krijgt.

Vlinder ik vind je echt een topper! Je hebt zó doorgezet, petje af! :inlove:

:thumbup: :inlove: :thumbup:

Vandaag precies 3 maanden geleden dat ik dit topic geopend. Ben vandaag dus 3 maanden bezig met relacteren ( het lijkt al veel langer ).

Mijn mannetje krijgt nu op een dag tussen de 600 en 800 cc aan borstmelk. Het aanleggen gaat moeizaam en ik had het eigenlijk al opgegeven… maar vanmorgen kreeg ik een mooie beloning :inlove: voor die 3 maanden moeite: hij heeft uit mijn borst, zelfs zonder tepelhoedje, gedronken. 's morgens kolf ik altijd ruim 200 cc, dus het was zeker genoeg. Ik had hem vanmorgen bij me in bed genomen, half slaperig zat hij wat op mijn arm en vingers te sabbelen. Ik heb hem de borst aangeboden en die pakte hij gewoon en begon gretig te drinken! Het wisselen van borst heb ik heel gauw gedaan en ook toen dronk hij door. Een paar uurtjes later had hij weer honger en ik kon hem gewoon weer aanleggen!! Weer beide borsten. Ik wist nietwat me overkwam. Mijn mannetje is aan de borst ook gewoon in slaap gevallen :inlove: . Na 2 uur had hij weer honger en toen nog maar een beetje moedermelk in een flesje gegeven. Vanmiddag probeer ik hem weer aan te leggen, ik hoop dat het lukt!

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: Wat goed zeg . :thumbup: Lijkt me idd een heerlijk gevoel.

Ik hoop het ook!!! :inlove:

Genieten zeg!!!

Nou hij lijkt het licht gezien te hebben :mrgreen: , hij weet nu geloof ik dat er uit mama’s borst wat lekkers komt, hij heeft net weer gedronken :dance:

Net het hele topic gelezen! :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Wat een prestatie!

wat super om te lezen!!! Je bent een echte doorzetter, wauw… respect!!!

wooow super hoor :clap: :clap: :clap:

Dank jullie wel! :-*

Ik ben echt helemaal happy en zweef op een wolkje momenteel, hij heeft gister vaak bij me gedronken en vandaag ook al 3 keer :inlove: . Hij begint nu zelfs bij me te zoeken als hij honger heeft, hij hapt dan in mijn wang of armen.

Ik ga hem vaak aanleggen en hoop dat hiermee mijn productie ook omhoog zal gaan. Hij krijgt nu ngo 100 tot 200 cc KV op een dag namelijk, maar hoop dat dat binnenkort niet meer nodig is.

zal vanmiddag even een foto maken :inlove:

super hoor.

je lange wachten en geduld wordt nu beloond.

Foto is van gister met de telefoon gemaakt.

Mijn knappe ventje, ruim 6 maanden oud en nu weer aan de borst:

super foto :dance: :dance:

Wat lijkt mijn borst toch groot :shock: :silenced: :lol: , kijk er zelf heel anders tegenaan dan op die foto

:lol: :lol: :lol:

Prachtige foto :inlove:

oo wat goed zeg, super knap dat je het voor elkaar hebt gekregen!

mag je trots op zijn! :thumbup: :clap: