Relacteren --> een half jaar bezig, ik ga stoppen..

Oww wat mooi… als ik eraan denk wat je ervoor hebt moeten doen, dubbel zo mooi… echt, krijg kippevel van… wat een prestatie… en lekker toch zo’n mooie dikke tieten… :mrgreen: :inlove: :thumbup:

Superfoto!!!

Ontzettend gefeliciteerd!!! 8)

En ik sluit me aan bij Faizaa; lekker toch dikke tieten!!! :lol:

Daar moet ik dan maar even van genieten :lol: of nou ja ik… :shifty: , nee eigenlijk die ook niet want ze zijn nu ‘verboden terrein’, ze zijn nog van m’n kleine man voorlopig :lol:

Hij drinkt gewoon nog steeds aan de borst, vandaag gewerkt en had ineens ook veel meer productie :dance: :dance:

Wat goed Vlinder!

Geweldig zeg.

Geniet er van!

Prachtige foto! :inlove:

Hopelijk kun je de laatste kv gauw laten vallen en drinkt hij alleen nog maar live :pray: :inlove:

Mens wat ben jij een kanjer!!! heerlijk !!!

Ik heb net het hele topic zitten lezen en het kriebelt weer enorm…

Vlak na de geboorte van ons kleine meisje is er van alles gebeurd waardoor ik een paar dagen moest kolven. Daarna dronk ze wel weer aan mijn borst. Helaas kreeg ze toen diarree en moest ik weer kolven om te zien hoeveel cc ze dronk op een dag. Daarna ging het aanleggen helemaal niet meer en ben ik maar blijven kolven.

Ze krijgt nu nog steeds 6 voedingen, allemaal afgekolfde moedermelk.

Maar iedere keer kriebelt het weer… ik zou haar zo graag aan mijn borst hebben. Ik vond het zo ontzettend fijn als ze bij me dronk…

Nu ik jou succesverhaal heb gelezen, denk ik dat ik het ook gewoon weer eens probeer. Het zou zo fijn zijn als het weer zou lukken!

Ellentje, ik had ook nooit gedacht dat ik hem weer aan de borst zou krijgen, tenslotte was het al 5 maanden geleden dat hij dat gedaan had ( op die enkele keren na tijdens het relacteren ). Zou het inderdaad ook gewoon blijven proberen hoor, je ziet het alles is mogelijk :wink: . Ik hoop voor je dat je meisje ook ooit nog eens aan de borst wil! Is zo fijn.

Vlinder geweldiggggggg!!!

geniet ervan, bij mij lukt het niet :frowning: ze wil er niks van weten, wel kolf ik ft… maar oooh wat zou ik blij zijn als ze gewoon bij mij drinkt.

nogmaals geniet! :inlove:

Zo hehe vandaag was ik eindelijk vrij ( moest deze week 4 dagen werken ivm nieuwe baan en inwerkperiode) en heb ik de tijd om me op de bv te richten. Ik leg mijn mannetje vandaag veel aan, om de 2 uur. Ik heb vandaag nog niet hoeven bijvoeden met een klein flesje bv of kv :dance: . Hij is soms een beetje huilerig omdat hij meer wil, maar binnen een paar seconden is hij ook weer af te leiden met een speeltje. Ik hoop dat mijn borsten de komende dagen meer melk gaan produceren, dan kan ik gewoon volledige voedingen geven ipv dat hij vaker moet drinken.

fantastisch!!! wat onzettend knap dat je zo hebt doorgezet, echt geweldig!

top! :thumbup:

Nou ik dacht dat het lekker ging, maar ik geloof dat hij niet effectief aan de borst drinkt. Ik vond dat hij gister zo weinig plasluiers had, gisteravond daarom 2 keer een halve fles bij gegeven. Vandaag twee keer weer eens gekolfd, vond dat mn borsten minder vol eruit zagen, en ik kolf ineens stukken minder :think: .

Geef hem nu maar gewoon weer de melk in de fles, en voor de lol even aan de borst. Eerst even kijken wat mijn productie nu weer gaat doen.

@Vlinder83 wrote:

Wat lijkt mijn borst toch groot :shock: :silenced: :lol: , kijk er zelf heel anders tegenaan dan op die foto

meis, ik wou dat ik zo’n borst had!!! als ik bvfoto heb zijn ze echt huge! :o :oops:

maar supermooie foto en fijn dat hij weer aan de borst drinkt! :dance: :dance:

Gefeliciteerd met de prestaties tot nu toe behaald! SUper zeg!!! :clap: :clap: :clap: :clap: :dance:

Vlinder, dat is een tegenslag voor je :-* .

Ik zou even contact opnemen met een LK, die kan beter inschatten hoe het gaat en wat je zou kunnen doen.

Als ik je moest adviseren zou ik zeggen: eerst aanleggen, lekker laten drinken en daarna kolven. Door het nakolven zou je produktie weer op peil moeten komen / blijven. Idd goed de plasluiers in de gaten houden en bijvoeden als dat niet goed genoeg is. Het liefst naturlijk met de gekolfde melk, maar als dat te weinig is, dan met KV. Die fles KV zou ik dan steeds na een voeding er nog achteraan geven, zodat het de BV niet in de weg zit.

Succes :thumbup: :-*

@Vlinder83 wrote:

Foto is van gister met de telefoon gemaakt.

Mijn knappe ventje, ruim 6 maanden oud en nu weer aan de borst:

Heerlijk toch !!

Wat super dat het allemaal gelukt is, je bent een KANJER !!! :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

@lena3 wrote:

Vlinder, dat is een tegenslag voor je :-* .

Ik zou even contact opnemen met een LK, die kan beter inschatten hoe het gaat en wat je zou kunnen doen.

Als ik je moest adviseren zou ik zeggen: eerst aanleggen, lekker laten drinken en daarna kolven. Door het nakolven zou je produktie weer op peil moeten komen / blijven. Idd goed de plasluiers in de gaten houden en bijvoeden als dat niet goed genoeg is. Het liefst naturlijk met de gekolfde melk, maar als dat te weinig is, dan met KV. Die fles KV zou ik dan steeds na een voeding er nog achteraan geven, zodat het de BV niet in de weg zit.

Succes :thumbup: :-*

Nou ik denk dat ik weet waar mijn productiedip vandaan kwam: ben ongesteld geworden een paar dagen geleden… Ik kolf nog iets minder dan normaal, maar gaat al wel weer omhoog.

Wat ik nu doe: hij krijgt de ochtendvoeding wel uit de borst en de rest kolf ik. Ik krijg een beetje het ideee dat hij geen moeite meer wil doen als de melk langzaam stroomt. Vorige week had ik een keer na het voeden gekolfd en toen zat er nog 40 cc in, en dat is best veel aangezien er 's middags vaak maar 80 cc in zit. Ik ga deze week idd ff contact zoeken met de lk, misschien heeft ze nog tips.

o dat verklaart het wel ja!

Misschien kun je hem op weg helpen door syntocinon te spuiten, zodat je nog een nieuwe TSR krijgt?

De productie komt weer op gang een week na mijn ongi, zit weer op de normale hoeveelheid. Hij krijgt de ochtendvoeding nu nog steeds uit de borst, de rest kolf ik. Ik ben nl ook bang voor een BO, voelde na die dagen dat hij volledig uit de borst dronk wat harde stukjes Gister was hij ziek, en vanacht had hij ook koorts en was aan het huilen, heb hem twee keer lekker kunnen troosten met de borst :inlove: .

Morgen belt mijn LK me. Ik zal haar eens vragen wat ze van de syntocinon denkt.