Ooooh Vlinder wat een geweldige foto :inlove: :inlove: :inlove:
Top hoor meid :thumbup: :thumbup: Word er emotioneel van.
@Vlinder83 wrote:
Zit meer aan de zijkant, precies de plek waar ik toen ook mijn BO had :wall: , zal wel een kwetsbaar plekje zijn. En bh’s zitten me niet lekker meer tegenwoordig heb naadloze tops aan, dat kan ook niet afknellen tenminste.
Dan zou je kunnen proberen je zoontje in de rugbyhouding te voeden. Dan wijst zijn kinnetje naar de zijkant. Maar goed, het is nu al heel wat dát hij drinkt

Ja kon ik hem maar zo makkelijk aanleggen , voorlopig zal de kolf het werk moeten doen. Ik denk dat mn zoontje in protest gaat als ik hem in de rugby houding leg, die zal dan wel denken wat gebeurd hier :lol:
ja dat hoef ik hier ook niet te proberen hoor :mrgreen: .
voor dat soort werk heb ik ook mijn kolfie
Ik baal een beetje, van de een op de andere dag heb ik nog maar heel weinig productie, ik kolf nu zo’n 5 tot 15 cc per keer, terwijl ik die dagen daarvoor op 40 tot 60 cc per keer zat. De melk is ook heel waterig.
Denk zelf dat het ligt aan dat ik gestopt ben met de domperidon, dat heb ik vorige week langzaam afgebouwd, vrijdag de laatste pil gehad.
Morgen heb ik weer contact met de LK, dis is wel demotiverend zo weinig productie. Mijn borsten zijn ineens ook een stuk kleiner :eh:
Oh ik hoop zo dat het nog goed gaat komen, dat dit maar even tijdelijk is.
De 4-maanden-dip misschien? Ik had 'm in elk geval wel rond die tijd. Heel frustrerend. Ik heb overigens ook Domperidon geslikt. Ben dat blijven slikken tot op het het laatste moment van de BV met medeweten van de LK.
Meid wat ga je als een speer,…geweldig zeg.
Nu ff een dip?..ongi op komst misschien :think:
Ja misschien idd een ongi op komst? Zou best kunnen hoor.
Heb vanmorgen gebeld met de Lk ze zei dat het kan zijn dat ik een onderhoudsdosering nodig heb van de domperidon, dus bijvoorbeeld 1 keer per dag 2 pillen. Heb gister al weer wat genomen, en vanacht en vanmorgen 50 cc gekolfd. Verder per keer steeds 10-15 cc gehad.
Mamalena, hoeveel domperidon ben jij dan blijven gebruiken?
ik zou idd die domperidon blijven slikken. Evt kun je ook syntocinon gebruiken nu even. Dat is een neusspray die je aan een TSR helpt. Als je gespannen zit op te letten hoeveel er komt, is het lastig een tsr te krijgen. Het helpt ook als je mannetje weer eens bij je drinkt. Als je dan meteen een tsr kunt krijgen, dan komt er ook meteen melk en dat stimuleert om door te drinken.
@faizaa wrote:
Super!!! Wat een geweldig voorbeeld zul je zijn voor velen… :inlove:
Yep!!!
Helemaal geweldig meid!!!
Nou de productie komt weer wat terug gelukkig! Ik heb nu in 3 keer kolven al net zoveel als dat ik zaterdag in een hele dag had.
Oké dan! Gaat weer de goede kant op dan.
Ik nam 3 pilletjes op een dag en daarmee kon ik het goed op peil houden. Mijn LK zei dat dit geen enkel probleem was. En daar ben ik maar vanuit gegaan.
en hoe gaat het nu vlinder? Productie weer op peil aan het komen? :think:
@Vlinder83 wrote:
Ben even achter de computer gekropen, moet iets moois met jullie delen :inlove: :
Mijn ventje had net heerlijk geslapen, werd lekker relaxed wakker, het was bijna tijd voor zijn flesje en bijna tijd voor mij om te kolven. Nog even voor die tijd samen onder de douche. Hij lag heerlijk te genieten van het warme water, met z’n hoofdje tegen mijn borst aan en toen ineens…mondje ging open, ik denk weet je wat we gaan ervoor en ja hoor…hap!! Eerst even een beetje onwennig sabbelen, maar daarna voelde ik hem zuigen! Na een paar keer zuigen liet hij los en ik zag melk aan mijn tepel. Heb hem hierna naar de andere borst gebracht en hij begon gewoon weer gelijk te zuigen!! Ik kreeg tranen in mijn ogen, zo’n mooi moment, eindelijk mijn mannetje weer aan de borst, wat een heerlijk gevoel.
Ben zo trots op mijn ventje, twee weken geleden werd hij nog boos als ik alleen al met mijn borst bij hem in de buurt kwam en nu heeft hij gewoon “gedronken” :inlove: :inlove:
ik krijg spontaan TSR door dit te lezen :inlove: :inlove: ik moet de andere 10 blz nog lezen. Ben bezig :mrgreen:
Zo nu ben ik update!!
je foto is :inlove: :inlove: ik heb genoeg melk, maar de borst ho maar, zodra ze die voelt gaat ze zwaaien met haar hoofdje en huilen. Dus geef haar nu drie keer per dag met tepelhoed (heel wat geruzie, maar ze haalt er wel elke keer een halve voeding uit). Dus dit is voor mij ook een motivatie topic.
Wat ik wel lastig vind van tepelhoedjes Vlinder is dat ze bij mij de th gewend is en niet zonder wil drinken.
Heeeeel veel succes!! je doet het echt super en geduld wat je hebt! ben trots!!
en ook motiveer je mij, want als jou het lukt zoiets geweldigs te klaren, dan kan ik het ook :mrgreen: en ga k mn best blijven doen!!
voor jou!
He Dina, tnx! Heeft jouw dochter nooit zonder tepelhoedje gedronken? Jij ook veel succes!! Is wel wat lastiger met die hoedjes vind ik zelf.
Gaat goed met de productie! Had vanmorgen zelfs 110 cc gekolfd! Ik kolf al een paar dagen iets minder vaak. Om de 2,5 uur kolven vergt wel erg veel energie en het gaat net zo goed, zo niet beter met wat minder vaak kolven. Heb nu 1,5 tot 2 flesjes op een dag. Ik blijf alleen wel in die ene borst steeds wat hardere stukken houden :wall: , masseer ze wel redelijk goed weg maar een tijdje later zijn ze er gewoon weer.
Heb mijn gehuurde kolf net weggebracht dus nu weer met mijn eigen kolf verder. Van de week al even geprobeerd en gaat ook goed. Ga nu een week op vakantie dus even geen updates meer!
Zo weer terug van de vakantie. Heb het kolven goed kunnen volhouden, we hebben korte uitstapjes gemaakt zodat ik op tijd weer terug was voor het kolven. Gaat supergoed met mn productie, ik kolf nu in 5 x ruim 400 cc! 's morgen heb ik de meeste voeding, laatst zelfs 180 cc.
Ik kreeg alleen behoorlijke last van mn tepels met die mini electric, die is natuurlijk ook niet voor zulk intensief gebruik, dus heb gister de pisa opgehaald, stukken beter!
Aan de borst lukt nog niet echt goed, hij gaat er nu mee spelen, in bijten enzo. Een paar dagen terug lagen we samen op zijn kleed en toen lukte het zomaar ineens wel weer. Nou ja ik geniet maar van die zeldzame momentjes en verder kan ik enorm genieten van het feit dat hij 2 flessen met mijn melk per dag krijgt :inlove:
Helaas is mijn kolfmaatje met wie ik via de LK in contact ben gekomen er mee gestopt, haar productie liep terug nu ze weer is begonnen met werken. Jammer vond het wel leuk om te mailen en elkaar te motiveren, maar gelukkig heb ik jullie nog om tegen aan te praten :lol: :lol:
oh ja mn mini electric is te koop 8) , met nog een nieuw kolfsetje erbij, is in totaal 3 weken gebruikt, voor wie interesse heeft.
Van welk merk is dat? Ik heb wellicht interesse :mrgreen:
En nog een groot applaus voor jou
tnx , heb je een pb gestuurd.