Relacteren --> een half jaar bezig, ik ga stoppen..

@Vlinder83 wrote:

Het is trouwens ook weer gelukt onder de douche
:dance: :dance: :dance: :inlove:

Vlinder ik lees al een hele tijd mee, maar heb nog nooit gereageerd op jou.

Meid, een super dikke proficiat voor jou en je doorzettingsvermogen. :clap: :clap: :clap: :clap:

Je gaat zo mooi vooruit hé met je bv en dat vind ik echt super!!!

Ik geniet ervan om te lezen dat alles beetje bij beetje ophoog gaat. :thumbup:

Dank jullie wel :-*

En dan nu :inlove: :

:clap: :clap: :clap: Wat goed joh, prachtige foto!!! :inlove:

Prachtige foto Vlinder!

Ik hoop dat er nog velen zullen volgen!

Echt super! :inlove: :thumbup: :inlove: :thumbup:

Ohhh helemaal geweldig Vlinder! :inlove: Prachtige foto :inlove:

:clap: :inlove: :clap:

:clap: :inlove: :clap:

wauwie :dance: :dance:

wow! wat fantastisch, echt geweldig dit!!! :dance: :dance: :dance:

Super!!! Wat een geweldig voorbeeld zul je zijn voor velen… :inlove:

Applausje voor jullie beiden… teamwork… :inlove: 8)

:inlove: :inlove: :inlove: Wat mooi om te zien. Echt goed van je dat je zo doorzet!

:clap: :dance: :clap:

Super Meis!!!

Mooie foto

:inlove: :inlove: :inlove:

hee vlinder

Ik wou eigenlijk voor het badderen/drinken en in bed leggen iets in het grote juni-forum schrijven, maar in plaats daarvan nu een berichtje speciaal voor jou! wat een fantastisch mooie foto en wat knap van jou en je mannetje!!

Ik heb even het hele verhaal teruggelezen en zie dat je echt al super vooruit gaat! Ga zo door en ben vooral maar heel trots op jezelf!!!

groetjes

Wendy

Wat geweldig zeg :thumbup:

Ga zo door :dance: :dance: :dance:

geweldig!! :inlove: :dance: :clap:

Goedzo :inlove: :inlove:

Dank jullie wel :-*

Argh, werd vanmorgen wakker met een wat pijnlijke linkerborst, kwam me bekend voor van toen ik BO had. Denk een verstopt melkkliertje. Heb tijdens het kolven even goed gemasseerd en er kwam aan die kant ook 10 cc meer uit. Ik hoop dat het hiermee over is :pray:

Had wel een top opbrengst, 85 cc :dance: , terwijl ik normaal 's morgen 40 heel soms 50 cc kan kolven.

oe, goed oppassen vlinder. Wegmasseren is prima :thumbup: , evt onder de douche. Als menneke nog eens drinken wil, leg hem dan aan met zijn kinnetje in de richting van de verstopping (als je wat te kiezen hebt :wink: ).

Zit de verstopping aan de onderkant? Dat gebeurt wel vaker als je veel kolft. Let er dan op dat je de schilden niet te hard aandrukt en dat je een beetje voorover leunt, zodat de zwaartekracht meehelpt en het goed kan wegstromen. Maak ook je beha los als je kolft, dan kan die niks afknellen.

succes :thumbup:

Zit meer aan de zijkant, precies de plek waar ik toen ook mijn BO had :wall: , zal wel een kwetsbaar plekje zijn. En bh’s zitten me niet lekker meer tegenwoordig heb naadloze tops aan, dat kan ook niet afknellen tenminste :slight_smile: .