Relacteren --> een half jaar bezig, ik ga stoppen..

Wat goeoeoeoeoeoeoed!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Jeetje, wat gaan jullie goed Vlinder :dance: :dance: :dance:

Stiekem lees ik al vanaf het begin van je topic mee en ik had er een hard hoofd in eerlijk gezegd…

Er zijn nameljk in de 2 jaar sinds ik onze zoon heb al meerdere topics geweest met moeders die wilden gaan relacteren en het dan na een weekje of zelfs al na een paar dagen stopten…

Dus ik had een beetje het gevoel van daar hebben we er weer een…

Maar ik moet nu toegeven dat je echt een kanjer bent en dat je het hardstikke goed doet…

Enne 160 is echt al veel vind ik…

Elke dag meer en over een tijdje heb je geen kv meer nodig :thumbup:

gr patricia

yahoeeeeeeeeeee geweldig vlinder!!!

Ik ben benieuwd, kan je ook al droog oefenen met m aan de borst? Of gaat het op dit moment niet?

:-* :-* :-* Dank jullie wel!

Vandaag 180 cc gekolfd! Vandaag heel voorzichtig ( ivm wond op buik ) in bed geprobeerd aan te leggen. Hij wil gelijk happen en zit wat te sabbelen, maar zuigt niet. De LK dacht dat een tepelhoedje misschien wel goed zou werken, die ga ik maar aanschaffen dan, kijken hoe dat gaat. Merk wel dat de melk gelijk toeschiet als mijn zoontje er aan zit.

wat goed meid!!! :dance:

Maar heeft de lk ook geadviseerd een tepelhoedje aan te schaffen, of eerst nog even zo proberen?

Het kan nml een handig hulpmiddel zijn, maar ik hoor er ook mindere verhalen over, en hij pakte na de bevalling wel goed toch?

Kan me wel voorstellen hoor dat het nu anders is en het misschien nodig is, maar ik zou wel advies van de lk volgen en evt nog met wat extra geduld proberen hem onder tepelhoedje aan de borst te krijgen. :-*

He Femmie, was een advies van de LK :wink: , omdat hij nu een wat stevigere grip gewend is is de borst wat lastiger te pakken.

ja kan ik me ook wel iets bij voorstellen, nou hopen dan maar dat het daarmee gaat lukken :pray: :-*

super vlinder

waarschijnlijk als hij live drinkt krijgt hij er meer uit :dance:

Vanmiddag tepelhoedjes opgehaald ( wat een irritante dingen om die er goed op te krijgen :wall: ), en hij pakte hiermee wel gelijk mijn tepel en begon goed te drinken!

Tevens vandaag 200cc gekolfd, had vanmorgen een goed kolfsessie :lol: van 55 cc, normaal haal ik 20 tot 25 cc per keer.

super vlinder. :dance: :dance:

misschien zijn die tepelhoedjes de oplossing

vlinder wat geweldig zeg! 200 cc das een volledige voeding gewoon al!

En die hoedjes, ja dat was een van de redenen waarom ik vroeg of je zeker wist ervoor te willen gaan :wink:

Maar goed als ie het zonder niet doet en zo wel, dan is het toch fijn dat ze bestaan en het zo iig wel lukt!

Hij heeft dus echt gedronken :dance:

En was ie daarna tevreden? :smiley:

Nou, het was maar eventjes dus meer wat druppels :wink:

fantastisch vlinder! Ik vind het echt ongelooflijk zoals je keer op keer weer een stapje vooruit doet :thumbup: :thumbup: :thumbup: .

Tessa had in het begin ook tepelhoedjes nodig, maar later kon ze zonder. Dus wie weet is het gewoon een beginnetje en wordt hij straks een echte prof :mrgreen: .

Welke heb je trouwens? Die van Avent vallen er makkelijker af dan die van medela. Het helpt ook om ze een beetje nat te maken (even aan je vinger likken :wink: ). Je hebt ze trouwens ook in verschillende maten, mss goed om de LK even te vragen welke maat het meest geschikt is voor jou; je kunt zelf immers niet inschatten of je grote of kleine tepels hebt :lol: . Ik kan me voorstellen dat te grote of te kleine er makkelijker vanaf vallen.

@lena3 wrote:

fantastisch vlinder! Ik vind het echt ongelooflijk zoals je keer op keer weer een stapje vooruit doet :thumbup: :thumbup: :thumbup: .

Tessa had in het begin ook tepelhoedjes nodig, maar later kon ze zonder. Dus wie weet is het gewoon een beginnetje en wordt hij straks een echte prof :mrgreen: .

Welke heb je trouwens? Die van Avent vallen er makkelijker af dan die van medela. Het helpt ook om ze een beetje nat te maken (even aan je vinger likken :wink: ). Je hebt ze trouwens ook in verschillende maten, mss goed om de LK even te vragen welke maat het meest geschikt is voor jou; je kunt zelf immers niet inschatten of je grote of kleine tepels hebt :lol: . Ik kan me voorstellen dat te grote of te kleine er makkelijker vanaf vallen.

Ik vind die van Avent echt veel fijner hoor! Beetje nat maken op die flapjes en huppa hij zat :thumbup: Lenn is nooit een echte prof geworden maar heeft mooi 8 maanden lang met tepelhoed gedronken, daar is niks mis mee hoor! :wink:

Ja daar stond ik inderdaad in de winkel te bedenken welke maat ik zou moeten nemen. Je kunt moeilijk vragen mag ik even passen, heb maar M genomen, maar t kon ook wel een maatje kleiner :roll: . ze hadden alleen die van Medela, bleef best goed zitten.

Het is trouwens ook weer gelukt onder de douche, het duurt even voordat hij daadwerkelijk door heeft hoe hij moet zuigen, maar hij heeft wat binnen gekregen. Hij gaf namelijk een klein mondje weer terug ( zonde hihi :wink: )

TOP!

Ja vergis je niet, die kleine aapies krijgen meer binnen dan je denkt… soms denk ik ook weleens: huh, ik hoor niks… ik voel soms geen TSR… die zit alleen te zuigen… maar daaaarna… een BOER… en dan een sliert melk mee ahahhahahhaa…

Ben zo blij voor je… :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ik vind het echt bewonderingswaardig hoor Vlinder :thumbup:

Wat een doorzettingsvermogen, en wat een geweldig resultaat :dance: