:shock: :shock: Nou ja zeg, was net met mijn zoontje aan het kletsen en knuffelen en ik voelde “nattigheid”, ik zag dat ik aan beide kanten een druppel had hangen ( geen bh aan ). Gelijk de kolf erop gezet, was het inmiddels weer tijd voor, aan de linkerkant spoot het in straaltjes eruit :shock: . Binnen een mum van tijd heb ik aan beide kanten 10 cc gekolfd, gewoon de helft van wat ik sinds gisteravond in totaal gekolfd heb. Ben helemaal happy :dance:
Waaaaaaaaaaaaaahhhh… wat goedd… KANJER!!! :thumbup:
Wat super om te lezen dit topic!
Ik kan me zo voorstellen dat je dat mooie, knusse gevoel miste!
Heel veel succes! :inlove:
Is vanaf donderdagavond, bijna 2 dagen dus, mijn ventje heeft het net opgedronken.
Vond het vrij gelig van kleur ( op de foto niet goed te zien ) , dat had ik in de eerste maand BV niet, is het nu wat vetter ofzo? :think:
wauwwwwwwwww vlinder, wat super zeg! Heeft ie zeker van zitten smullen, weet ik zeker :dance:
Wat doe je het goed en wat een doorzettingsvermogen. :dance:
Meestal is de eerste melk na de bevalling erg vet en geel, het colostrum. Ik weet niet of je opnieuw colostrum produceert als je relacteert :think: . Hoe dan ook kan moedermelk van kleur verschillen, van waterig tot ‘slagroomachtig’, van wit tot geel, blauwig, groenig of zelfs rozig. Dit is o.a. afhankelijk van wat je zelf gegeten hebt, en alle kleuren zijn goed :lol: .
ik wil even een applaus geven hoor
super dit!
(het motiveert ook ontzettend)
Vliner, wat een prachtig verhaal de eerste keer happen onder de douche! Zie het helemaal voor me… :roll:
Ik weet zeker dat het je gaat lukken. Je hebt zo’n doorzettingsvermogen en je mannetje heeft ook al laten zien dat hij het kan. Ga door!!
Zooo heeee Vlinder dat gaat echt super! :dance: Alleen ongelooflijk balen dat je nu die brandwond op je buik hebt, maar hopelijk kun je gauw weer met hem onder de douche en hem live voeden
Goede dag vandaag: heb m’n productie verdubbeld. Hij heeft net 80cc gedronken uit de fles, maar ik moet nog twee keer kolven, dan zou ik op ruim 100 cc uitkomen :dance:
Dames, bedankt voor alle aanmoedigingen, blijf het zeggen, maar vind het leuk dat jullie de moeite nemen hier te komen lezen en mij aan te moedigen :-*
Zowwww… das goed zeg!!!
Ik blijf aanmoedigen… :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
wauwwwwwwwwwwwww vlinder, wat gaat dat goed zeg!
ff een extra steuntje en bemoedigend woordje vanwege je buik, meid gaat helemaal goed komen, wanneer mag je weer naar de lk? Misschien heeft ze nog tips of kan hij met het hulpsetje wel drinken, zonder onder de douche te zijn.
Al snap ik hem wel, gister dana in bad gevoed, is toch wel heerlijk bloot op bloot en lekker ontspannen :roll:
Maar jij komt er wel meid, daar ben ik van overtuigd, dit kan niet meer stuk :dance:
super hoor vlinder.
knap dat je doorzet
wow wat ga jij goed!! super!! :inlove:
:thumbup:
Ik vind het zo knap van je!!
Dank dames :thumbup:
Straks krijgt mn ventje een flesje van 135 cc :inlove: , dat is wat ik sinds gisteravond 19.30 uur heb verzameld. Dan hoef ik nog maar een klein beetje KV daarna te geven. Ik hoop dat ik eind van de week een heel flesje kan kolven op een dag. Oh ja en morgen weer naar het CB, ik moest alvast een vragenlijstje invullen, kan nu bij de vraag BV of FV invullen dat ik beiden geef :mrgreen:
Helaas kan ik door een brandwond met bijbehorende dikke blaren nu even niet onder de douche oefenen met aanleggen, maar goed dat komt wel weer, de productie gaat in ieder geval goed.
Verder ben ik via de LK in contact gekomen met een moeder die ook de BV weer wil herstarten, ze is net als ik bijna 3 weken bezig en we zitten qua productie hetzelfde. Wel leuk om ervaringen met haar te delen en elkaar aan te moedigen.
Vlinder wow super je kolft al bijna een volledige voeding op een dag!!! :o :thumbup: :dance: :inlove:
Jaaaa en op dit lijstje nog zowel bv als kv maar straks hopelijk uitsluitend bv
Beterschap met je buik, en echt heel leuk dat je contact hebt met een andere relacterende moeder die net zover is als jij.
Ga zo door meid! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :mrgreen:
beterschap vlinder :-* .
en wat leuk dat je die moeder bent tegengekomen. Dat helpt vast om door te zetten :thumbup: .
De score van vandaag: 160 cc :dance:
vlinder :dance: :dance: :dance: :dance: