Relacteren --> een half jaar bezig, ik ga stoppen..

Femmie, dat zou wel heeeelll mooi zijn als ik hem 1 november aan de borst zou hebben :smiley: , denk dat het wel vroeg is maar wie weetā€¦

Even een update:

Heb inmiddels een kolf gehuurd ( wat een verschil met mn eigen kolf zeg! Dit voelt zo veel beter voor mā€™n tepels! ). Ben ook sinds vanmorgen op advies van de LK gestart met domperidon. Heb nog geen melkproductie maar mijn borsten voelen al voller aan en ze zien er ook groter uit. De LK raadde aan om als het me lukt om de 2 uur te kolven. Op de dagen dat ik vrij ben gaat me dit wel lukken, op de dagen dat ik werk ga ik om de 3 uur kolven.

Hou jullie op de hoogte! Hoop ooit nog eens hier een foto te kunnen showen van mn beebje aan de borst!

Wat goed zeg! Ik duim mee hoor, voor die prachtige beeb aan boob fotoā€¦ :inlove:

Wat goed zeg!!

Ik heb respect voor je doorzettingsvermogen hoor!

Die foto gaat er zeker komen :thumbup:

hihi vlinder, ik denk zelf ook dat dat heel snel is, maar je weet maar nooit en het zou gewoon geweldig zijn, maar heel goed dat je daar niet naar toewerkt, want dat zou misschien stress kunnen opleveren als je er een deadline aan gaat hangen.

Wel heel goed nieuws van je joh, en nu doorzetten, gaat je zeker lukken :thumbup:

:clap: :clap: :clap:

Yes!! De eerste druppels!!

Vanmorgen toen ik opstond waren mā€™n borsten behoorlijk voller. Tijdens de toeschietfase gelijk aan beide kanten een dikke druppel, tijdens de kolffase rechts nog 3 dikke druppels en links 2 :dance: :dance:

Ben zo blij, het heeft 2,5 maand stil gelegen, gister nog niks, en nu na bijna een week al wat druppels melk! :smiley: :smiley:

Wauw wat super zeg,ā€¦vind het echt te gek hoe moeder natuur werkt :inlove:

Maar mag ik vragen waarom je eigenlijk gestopt was?

Ja goed he :inlove:

Ik was destijds gestopt door meerdere problemen. Ten eerste deed voeden me erg pijn, had allemaal kleine scheurtje in mn tepels. Ten tweede ik had te veel melk. Mijn zoontje kreeg er groene poep en darmkrampen van, was hierdoor erg veel aan het huilen, liep de hele dag maar met hem op de arm. Ik heb toen de hulp ingeschakeld van een LK om mijn melkproductie te reguleren en ze heeft me geholpen met goed aanleggen ( volgens de kraamverzorgsters legde ik goed aan maar de LK deed het heel anders :wall: ). Na een week ging het qua pijn bij het voeden wel beter, alleen dat vele melk bleef. Intussen ging het met mijn genezing van de onderkant niet goed en eigenlijk zat ik er zelf op een gegeven moment helemaal doorheen. Ik had een huilend kind de hele dag, ik kon zelf niks anders doen dan huilen ( hormonen en moeheid geloof ik, herkende mezelf in ieder geval niet, ben anders altijd heel stabiel ). Het brak me dus best op allemaal, op een avond heb ik toen mā€™n zoontje een keer de fles gegeven, nou hij was zoo tevreden daarna, ging heerlijk slapen, toen heb ik maar besloten om te stoppen.

wat een getob is het die eerste tijd hƃĀØ? Wel grappig dat je nu juist weer aan het proberen bent de produktie op te voeren, omgekeerd van waarom je gestopt was.

Goed hoor, je boekt steeds een succesje erbij. Hoop dat het weer volle bak wordt bij jou :thumbup: .

Wat een geweldig nieuws Vlinder!!!

Hartsikke goed :thumbup:

En wanneer is het dan de bedoeling dat je gaat oefenen met aanleggen?

Of vraag ik nu iets doms? :shifty:

Nee hoor :wink: , als er nog wat meer productie is. De LK zei dat hij beloond moest worden als hij aan de borst ging, nog ff wachten dus. Maandag heb ik weer contact met haar, maar mocht ik voor maandag al zoveel productie hebben dat ik denk dat het kan dan probeer ik het gewoon.

Ohhh wat goed zeg. Je zal wel heel erg blij zijn. En terecht!

Spannend, ik blijf je topic op de voet volgen :wink:

:o :o :o wat goedddd zeg!! ben blij voor jeā€¦ en straks ook voor je mennekeā€¦ :inlove:

Vlinder, vertel, hoe gaat het met jou en M. ? :smiley:

De productie blijft hetzelfde als afgelopen woensdag, steeds een of twee gropte druppels, ze worden alleen wel witter van kleur. Kwestie van veel geduld dus totdat ik nog meer productie krijg, ik kolf gewoon lekker verder :lol:

Owww ik hoop het zoā€¦ dat je boobs snel het signaal oppikkenā€¦

Leg je je zoontje ook vaak aan? Misschien dat dat makkelijker is om de voeding op gang te brengen dan alleen kolvenā€¦ of doe je dit ook beiden?

Nee leg hem nog niet aan, vanmorgen na het kolven wel ff geprobeerd toen er nog een druppel aan hing, maar vooralsnog geen interesse ( maar heb die druppel wel in zn mond gesmeerd :lol: , de 1e druppel is binnen ). Volgens de LK kan ik hem beter pas aanleggen als ik meer productie heb.

Wat vind ik dit knap zeg, helemaal geweldig

Wauw wat een verhaal, hoop zo dat het je gaat lukken!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

@Vlinder83 wrote:

Nee leg hem nog niet aan, vanmorgen na het kolven wel ff geprobeerd toen er nog een druppel aan hing, maar vooralsnog geen interesse ( maar heb die druppel wel in zn mond gesmeerd :lol: , de 1e druppel is binnen ). Volgens de LK kan ik hem beter pas aanleggen als ik meer productie heb.

ja daar kan ik me wel iets bij voorstellenā€¦ menneke zal misschien gefrustreerd raken als ie ā€˜maarā€™ een paar druppels eruit krijgtā€¦

aan de andere kant denk ik dat het voor jou borsten ā€˜makkelijkerā€™ is om melk te produceren voor je baby dan voor een kolfā€¦ maar das gewoon iets tussen de orenā€¦ je kent het wel, kolven met fotoā€¦ dat soort dingenā€¦ ik merkte zelf dat bij mij de melk sneller kwam met een kind aan de borst dan met een kolfā€¦

maar goed, nogmaalsā€¦ ik snap de redenatie van de LK zeker! en ze heeft je zo goed geholpen dus ga zo doorā€¦ :thumbup: