Veel geluk. Ik hoop dat je je ooit weer bij de mei mapa’s voegt. :-* Anita
Ik hoop datjullie in rust van het geluk mogen genieten. Het is jullie beide gegunt.
Edit Ruud irrelevante opmerkingen verwijderd
John en Anne ik wens jullie alle geluk van de wereld toe
en anne we spreken elkaar zeker op msn
Het ga jullie goed
Lieve John,
als mede mei-mama en mei-beeb zullen Nathalie en ik jou en Nootje zeker gaan missen. Ik hoop dat jij, Anne en alle kids een mooie toekomst tegemoet gaan :-
Liefs Marieke en Nathalie
ps. wat ik al zei in ons eigen topic, laat wel afentoe je snuffert eventjes zien om te zeggen hoe het gaat daar oke? :mrgreen: :-
Beste John (&Anne),
ik wil jullie vanaf hier heeeeel veel liefde en geluk toewensen! Geniet van elkaar, van jullie gezin, van de vooruitzichten en van de toekomst.
Anne, spreek je op MSN en zie je gauw weer :-*
John, je bent een topper!
Lfs. Marietje
Lieve John,
Ik wens jou en Anna alle geluk. Leef het leven zoals jullie dat beiden voor jullie zien. Blijf gelukkig met elkaar en jullie mooie kindjes.
Mo :**: zal altijd in jullie leven zijn…van boven straalt zij met haar ster op jullie geluk!
Het ga jullie goed!
Anna, veel suc6 met het vinden van een baan!
Dikke :hug: & :-*
Heel veel geluk samen! Toch fijn dat je straks elke dag van dat mooie mannetje Sam kunt gaan genieten… Of gaat het om zijn moeder Beide zijn persoontjes die super zijn. En ook Anna gaat het vast niet alleen om de kids
Maar ook om die leuke papa die er bij hoort. Met zijn allen maken jullie er vast iets leuks van.
Mo is belangrijk in jullie leven. Dat ik dat zo kan schrijven komt vast omdat dat uit jullie berichten spreekt. Jullie leven gaat door en uit ervaring weet je inmiddels dat het veeeeel te kort kan zijn. Genieten is het enige wat je in het leven verplicht bent. :-* :-*
veel liefs Ariel
ik hoop dat jullie veel geluk zullen hebben…dat jullie ooit nog eens terug komen, vanwege een KOK misschien??? :mrgreen:
ze zeggen na regen komt zonneschijn… jullie hebben genoeg regen gehad… laat de zon maar komen :-*
edit jildau irrelevante opmerking verwijderd
edit jildau irrelevante opmerking verwijderd
Lieve John en Anna,
Bij deze wens ik jullie veel geluk en gezondheid samen met de kids.
Ik vind het jammer dat je/jullie Kok gaan verlaten.
Het gaat jullie goed.
Kus Claudia
ps Ik heb je blog gelezen
edit jildau; irrelavante opmerkingen verwijderd
Waarom zijn hier opmerkingen verwijderd??
Komt dat omdat diegene hier nog op KOK is?
Nee hoor, dat doen we omdat die opmerkingen niets toevoegen en alleen de aandacht afleiden.
Nou moe, nu heb je de mijne ook weggehaald :naughty: .
Schijnbaar hebben wij allemaal diezelfde dingen neergezet, jammer dat dat niet mag.
Ruud,
Is dat ter bescherming van diegene?
Verder zal ik niets meer vragen, omdat dat de aandacht afleidt
@ruud wrote:
Nee hoor, dat doen we omdat die opmerkingen niets toevoegen en alleen de aandacht afleiden.
Ik neem aan dat jij nu de vraag beantwoord hebt.
Ok klaar dan.
Jammer John, net zoals ik het jammer vond van Annaatje. Ik wil jullie een heel fijne toekomst samen wensen!
Het ga jullie goed:-* :-*
John, ik wens jou heel veel geluk toe voor de toekomst, voor jou en je kids. Ik hoop vooral ook dat jij en Anne ook heel gelukkig worden met elkaar en alle kids!!
Het ga jullie goed.
Liefs, Chantal
Ah…ik snap het… ik mag hier alleen gedag zeggen 8)
Nou vooruit dan maar: heel veel geluk samen :mrgreen:
Edit Martine: Ik vond mijn opmerkingen helemaal niet irrelevant 8)
Het ga jullie goed . Ik hoop dat jullie nog heel lang gelukkig en gezond van elkaar mogen genieten.
Goed besluit, jullie laten zien dat jullie de verstandigste zijn en boven deze persoon staan :thumbup:
@Mar10e wrote:
Ah…ik snap het… ik mag hier alleen gedag zeggen 8):lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Nou vooruit dan maar: heel veel geluk samen :mrgreen:
Edit Martine: Ik vond mijn opmerkingen helemaal niet irrelevant 8)
Edit Sas ik weet niet wat er is verwijderd maar ik vind je wel grappig :lol: 8)
John en Anna…dikke dikke :-*
Ik hoop dat jullie alsnog anders besluiten…let it go en doe hier lekker je ding…er zijn genoeg leuke mensen op KoK om het wél voor te doen toch??