Reaph zegt "Dag KoK" (ben het zat)

Ik heb besloten om niet langer actief te zijn op KoK. Een van de redenen is dat ik de sfeer op KoK de laatste tijd voor mijn gevoel heb zien veranderen in iets waar ik me niet prettig bij voel. Een andere reden (en de reden die mij over de streep trok) is dat ik me in de gaten gehouden voel (door iemand) en continue moet opletten wat ik wel en niet post. En dat zit me behoorlijk hoog. Ik zal niet zeggen dat ik hier nooit meer post, maar voorlopig niet meer. Niet zolang ik het gevoel heb dat ik niet zo vrij kan posten als ik zou willen. Heel jammer, maar helaas.



Ik wil in ieder geval iedereen die Mo (en ons gezin) tijdens haar laatste maanden en mij (en ons gezin) in de maanden erna gesteund hebben hier ontzettend voor bedanken. Het is dan ook goed om te zien dat jullie haar niet vergeten zijn, getuige het feit dat er in haar draadjes nog altijd gepost wordt. Ook ben ik deze community dankbaar voor de vriendschappen (en liefde, laten we eerlijk wezen) die het mij gegeven heeft. Gelukkig weten die mensen mij buiten dit forum om ook wel te vinden, dus ik hoop jullie dan ook nog vaak via email, MSN, IRL en andere media te spreken. Uiteraard blijf ik op mijn weblog schrijven over ons samengestelde gezinnetje, onze belevenissen, mijn zorgen, mijn gedachten en natuurlijk nog altijd zo nu en dan over Mo.



Iedereen bedankt en wellicht tot ziens.





Edit beheer link verwijderd

Ook al?



God wat jammer maar goed ik kan me het wel voorstellen. Wil je heel veel geluk, liefde en gezondheid toewensen voor jouw en je gezinnetje. Geniet ervan en doe gewoon lekker je eigen ding.



Groetjes Marielle :vlinder:

Hè, wat jammer! :frowning: John, het ga je goed! Ik wens jou en Annaatje, samen met alle kiddies het allerbeste en hoop dat je toch nog eens komt vertellen hoe het met jullie gaat! Dikke kus! :-*

Reaph, ik schrik hier echt van, maar wens je het allerbeste toe samen met je lieve Annaatje en de kids.



Het forum moet je voor je ontspanning kunnen bezoeken en het moet je niet tegen gaan staan natuurlijk.



:-* Gismo

Wat jammer dat ook jij weggaat !



Ik wens jullie allemaal alle goeds voor nu en in de nabije en verre toekomst toe!

Best wel jammer hoor…



Maar soms heb je van die momenten even een break…

wens jullie heel veel liefde en geluk toe…



:hug: En hopelijk horen we weer wat snel van jullie…

:frowning:

Veel geluk jongen…

En dikke kus aan Anne :-*

Jeetje zeg wat vervelend dat je je niet prettig voelt en de sfeer niet

fijn vind. Jammer dat je dat doet besluiten om weg te gaan.



Zal je weblogs blijven lezen iig en ik wil heel veel geluk wensen voor

nu en in de toekomst. Geniet van alles !

reaph ontzettend veel geluk met annaatje en de kid’s!!



zal je weblogs blijven lezen

jammer dat je gaat.



ik wil jullie alle goeds toewensen en misschien tot ziens.

blijf je weblog wel volgen

Doei

jammer dat je gaat…



ik wens je een fijne tijd toe met anne en de kids!



ik blijf met veel plezier je weblog lezen… je kan het allemaal zo mooi schrijven!

Ik ken je helemaal niet, maar wens je veel geluk. Laat je door anderen niet zeggen wat je moet doen; volg je hart en dan komt het allemaal goed.

Pas maar op, ik weet waar je msn is man :mrgreen:

Ik schrik heel erg van je weblog John :shock:

Maar daardoor begrijp ik wel deze keuze :wink:



Veel geluk in de toekomst :thumbup: !!



:-*

Als ik zo je log lees en hier lees dat je je bekeken voelt enzo, kan ik me je keuze heel goed voorstellen.



Veel geluk en liefde met Anna en alle kids.

@Madre wrote:

Doei




Schijnbaar wordt een simpel woordje niet als gemeend beschouwd…

Dus dan maar een uitbreiding…





Doei, John, het ga je goed. Ik hoop dat jij, Anna en de kinderen een prachtig leven tegemoet gaan…

las altijd je weblog, je kan zo mooi schrijven!!



jammer dat je gaat!!



veel geluk in de toekomst!!

Mijn hemel lees net je weblog John en ik ben echt in :shock:



Ik hoop echt dat ze jou en Annaatje en de kids met rust gaat laten.



Dit vind ik echt heel erg.



:-* Gismo

@Madre wrote:

@Madre wrote:
Doei




Schijnbaar wordt een simpel woordje niet als gemeend beschouwd…

Dus dan maar een uitbreiding…





Doei, John, het ga je goed. Ik hoop dat jij, Anna en de kinderen een prachtig leven tegemoet gaan…




???



John, we hebben elkaar nooit echt “gesproken” op het forum. Toch wil ik je heel veel goeds wensen in je verdere leven met Annaatje en al jullie mooie kids!!

Geniet van elkaar en alles wat er komen gaat!