Reaph zegt "Dag KoK" (ben het zat)

Ow wat jammer dat je dat gevoel hebt John. Jammer hoor, eerst Anna en nu jij ook.

Maar ik wil jullie heel veel liefde toewensen met elkaar maar dat zal vast wel goed komen :mrgreen:



Groetjes aan Anna en de kids :-*

Onvoorstelbaar dat sommige mensen zich zo met een ander bemoeien, stalken en iemand blijkbaar geen gelukkige toekomst toewensen.



John, Anna en kids ik wens jullie al het goede toe en ik hoop dat jullie een gezond en gelukkig leven met elkaar zullen hebben.



Annamarie

Het gaat jullie goed :-*

John,

Je kent me niet, heb wat meegelezen en lees je fantastische stukjes op je weblog wel eens.



Dat één mens/dame zo enorm je leven kan bepalen/verzieken… wat is zij (die bewuste stalkende dame) zielig.



John, ik wens je samen met Anna en jullie kids een heel gelukkig leven toe! Groetjes van Anita

Moest ook even slikken zeg… klonk zo heftig, maar heb ook even gelezen wat er speelt en snap nu ook waarom je ‘het zat bent’ :hug:

Even afstand lijkt me ook een goed idee… :thumbup:

Groetjes Fai…

@Madre wrote:

@Madre wrote:
Doei


Schijnbaar wordt een simpel woordje niet als gemeend beschouwd…

Dus dan maar een uitbreiding…



Doei, John, het ga je goed. Ik hoop dat jij, Anna en de kinderen een prachtig leven tegemoet gaan…


Je simpele woordje kwam op mij ook over als “… en blij dat je oprot” om eerlijk te zijn. Soms kunnen te simpele bewoordingen behoorlijk verkeerd en bot op lezers van een post overkomen Madre.



Maar goed, wil daar verder niet hier een discussie over starten. :wink:

Jeetje, jij ook al weg John ! :o



Ik wens jou, Anna en jullie kids héél veel geluk en een mooie toekomst samen.

Maar ik begrijp dat je het hier “even” voor bekeken houd. :?



Alle goeds !

liefs

Gerda

@faizaa wrote:

Moest ook even slikken zeg… klonk zo heftig, maar heb ook even gelezen wat er speelt en snap nu ook waarom je ‘het zat bent’ :hug:

Even afstand lijkt me ook een goed idee… :thumbup:

Groetjes Fai…




Ik snap het ook…



Ik wens jullie het allerbeste!!!

@Anita-1982 wrote:

John,

Je kent me niet, heb wat meegelezen en lees je fantastische stukjes op je weblog wel eens.



Dat één mens/dame zo enorm je leven kan bepalen/verzieken… wat is zij (die bewuste stalkende dame) zielig.



John, ik wens je samen met Anna en jullie kids een heel gelukkig leven toe! Groetjes van Anita




zeker extreem zielig en een flinke zucht naar aandacht… geen contact met de realiteit in mijn ogen…eigen wereldje he…



jullie veel geluk overigens hoor… anders lijkt deze post net of ik tegen julllie ben…verre van dat :smiley:

Wat jammer dat iemand zich zo in je privé leven wil wurmen en dan al helemaal dat jij je daar zo ongemakkelijk bij voelt! Jammer dat dat een reden moet zijn dat jij (en waarschijnlijk ook Anna) moeten besluiten om hier niet meer te schrijven, dat je je eigen vrije tijd niet meer kunt besteden zoals je dat zelf wilt door dit soort triest gedrag. Het ga jullie goed, ik hoop dat jullie samen en met alle kiddies een mooi, lang en gezond leven tegemoet gaan!

Veel geluk in jouw verder leven!



Zo zie je maar weer hoe iedereen het geschreven woord anders interpreteert! Vriendschappen via het internet kunnen snel, heftig en diep gaan. Iedereen voelt dat anders.



Hoop dat ook jij snel de rust vindt, die je zoekt!

ik hoop dat je een mooie tijd tegemoed gaat.

veel geluk in je verdere leven.

Jammer dat je kok verlaat maar als je daar door niet meer lastig word gevallen is dit een juiste oplossing in mijn ogen!



Ik wens jullie heel veel geluk toe!



En ik spreek jou en anne wel weer een keertje op msn!



Groetjes en :-* Kletsmiep!

@Bren1970 wrote:

Veel geluk in jouw verder leven!



Zo zie je maar weer hoe iedereen het geschreven woord anders interpreteert! Vriendschappen via het internet kunnen snel, heftig en diep gaan. Iedereen voelt dat anders.



Hoop dat ook jij snel de rust vindt, die je zoekt!


Ik denk ook dat dat kan…zéker.

Maar dat geeft je nog geen recht om dat contact door te zetten bij overlijden bij de nabestaande,dan moet je dat los laten denk ik…



Maar goed,ik denk idd dat iedereen zijn eigen manier van voelen en denken heeft.



Het draait alleen maar om 1 woord denk ik…dat is respect.



Jammer dat dat zo mis kan gaan… :frowning:

@renzosmam wrote:

@Bren1970 wrote:
Veel geluk in jouw verder leven!



Zo zie je maar weer hoe iedereen het geschreven woord anders interpreteert! Vriendschappen via het internet kunnen snel, heftig en diep gaan. Iedereen voelt dat anders.



Hoop dat ook jij snel de rust vindt, die je zoekt!


Ik denk ook dat dat kan…zéker.

Maar dat geeft je nog geen recht om dat contact door te zetten bij overlijden bij de nabestaande,dan moet je dat los laten denk ik…



Maar goed,ik denk idd dat iedereen zijn eigen manier van voelen en denken heeft.



Het draait alleen maar om 1 woord denk ik…dat is respect.



Jammer dat dat zo mis kan gaan… :frowning:




Nou ik krijg er de kriebels van :?

het gaat jullie goed.



ik hoop dat deze “beste vriendin” jullie verder met rust gaat laten zodat jij en annaatje heerlijk kunnen gaan genieten van elkaar en de kids!!



:-* nathalie

God heb net je blog gelezen, wat een zielig persoon wordt tijd dat zij eens afscheid van KOK neemt wat een huichelaar zo andere woorden heb ik er niet voor. Get a Life zo ik zo zeggen en laat deze intens gelukkige mensen met rust.

Ook ik heb je weblog volverbazing gelezen net, wat kunnen mensen toch zielig zijn. Ik denk dat ik wel een vermoeden heb wie die “beste vriendin” is, zoiets had ik toch niet achter haar gezocht.

Wat sneu dat jullie je hier nu niet meer thuis voelen door de bemoeizucht van een persoon, kan het beheer hier niets tegen doen dan? Die bewuste persoon een ban geven ofzo? OF draaf ik nu te ver door :roll:



Ik ken jullie dan alleen van dit forum, maar ik wens jou en Anne een hele mooie, gelukkige en vooral fijne toekomst toe!

@Reaph wrote:

Iedereen bedankt en wellicht tot ziens.




Reaph, JIJ bedankt voor je eerlijkheid en openheid. Ik wens jou (en je kiddies en Annaatje) alle geluk (èn rust) van de wereld toe en hoop dat de dame (nou ja ‘dame’ :evil: ) in kwestie stopt :hand: . Ik heb je verhaal met kippevel zitten lezen… ongelooflijk… :frowning:



Het allerbeste toegewenst en wie weet TOT ZIENS :pray:

@LovelyEllen wrote:

@renzosmam wrote:
@Bren1970 wrote:
Veel geluk in jouw verder leven!



Zo zie je maar weer hoe iedereen het geschreven woord anders interpreteert! Vriendschappen via het internet kunnen snel, heftig en diep gaan. Iedereen voelt dat anders.



Hoop dat ook jij snel de rust vindt, die je zoekt!


Ik denk ook dat dat kan…zéker.

Maar dat geeft je nog geen recht om dat contact door te zetten bij overlijden bij de nabestaande,dan moet je dat los laten denk ik…



Maar goed,ik denk idd dat iedereen zijn eigen manier van voelen en denken heeft.



Het draait alleen maar om 1 woord denk ik…dat is respect.



Jammer dat dat zo mis kan gaan… :frowning:




Nou ik krijg er de kriebels van :?


Waarvan :shifty:

Van mij 8)

:wink: