Reaph zegt "Dag KoK" (ben het zat)

Sorry hoor, maar ik heb altijd geleerd niet te oordelen voor je alle kanten van een verhaal kent!!!



Dit is echt raar…

Het aller-, allerbeste voor jullie samen!

Dat jullie samen, met alle kinderen, maar een erg mooie toekomst tegemoet mogen gaan zo!

Ik wens jullie het allerbeste toe. Groetjes aan Anne.

tjee … weet niet goed wat ik moet zeggen , maar ik weet wel dat ik het erg jammer vind dat je “weggaat”



lief stelletje het ga jullie goed, en ik wens jullie en de kids een geweldig gezamelijk leven toe! :-*

@Bren1970 wrote:

Sorry hoor, maar ik heb altijd geleerd te oordelen voor je alle kanten van een verhaal kent!!!



Dit is echt raar…


Mijn kant, mijn waarheid is nu bekend. Het is niet mijn verantwoordelijkheid om de andere kant van het verhaal te vertellen. Het is zelfs niet aan mij om te zeggen wie ik precies bedoel. Zij weet wie ik bedoel. En blijkbaar andere mensen ook, maar dat kan ik niet helpen. Misschien bedoel ik wel iemand anders. Misschien niet. Dit is hoe ik me voel. Daar kan ik niets aan veranderen. En ik kan mijn gevoel onderbouwen met feitelijke gebeurtenissen, waarvan een aantal nu op mijn blog staan en ik heb er zelfs nog een aantal niet opgeschreven.



En zoals altijd ligt de waarheid ergens in het midden. Waar in het midden laat ik aan de lezer van beide verhalen over. Ook dat is niet mijn verantwoordelijkheid.

@renzosmam wrote:

@LovelyEllen wrote:
@renzosmam wrote:
@Bren1970 wrote:
Veel geluk in jouw verder leven!



Zo zie je maar weer hoe iedereen het geschreven woord anders interpreteert! Vriendschappen via het internet kunnen snel, heftig en diep gaan. Iedereen voelt dat anders.



Hoop dat ook jij snel de rust vindt, die je zoekt!


Ik denk ook dat dat kan…zéker.

Maar dat geeft je nog geen recht om dat contact door te zetten bij overlijden bij de nabestaande,dan moet je dat los laten denk ik…



Maar goed,ik denk idd dat iedereen zijn eigen manier van voelen en denken heeft.



Het draait alleen maar om 1 woord denk ik…dat is respect.



Jammer dat dat zo mis kan gaan… :frowning:




Nou ik krijg er de kriebels van :?


Waarvan :shifty:

Van mij 8)

:wink:




:mrgreen: :mrgreen: Nee niet van jou lieverd… :wink:



Meer dat het op zo’n vreemde en rare manier is mis gegaan…

heel veel geluk voor jullie in de toekomst!!!

:hug: :hug:

kan me je vertrek heel goed voorstellen zeg…pff heb met open mond je weblog zitten lezen,bah wat een naar mens zeg :hug:



anyway…heel veel geluk saampjes,en laat je niet op jullie kop zitten door z’n achterlijk mens!



:-* annemarietje

Alle geluk!



And…it takes two to tango…

:hug: :hug: heel veel geluk samen

Jammer man! Veel geluk samen.

Daag John! Ik hoor (vooral via Anne) vast nog wel hoe t met jullie gaat.

Heel veel geluk!

Heb net je blog gelezen…en kan begrijpen dat je er genoeg van hebt :shock:



Ik wens jou en Annaatje en alle kiddies hééééél veel geluk toe met zijn allen! En hopelijk komen jij en Annaatje nog 'ns een keertje terug op KoK :pray:

Ik schrik er ook van. Hoe kan iemand zoiets doen. Ik weet niet wie het is. Maar zoiets doe je niet.



Het gaat jullie goed. Sterkte met alles en succes in de toekomst. :thumbup:

jeetje zeg…



ik heb wel een vermoeden :silenced:

(door het lezen van de posts hoor ben geen die-hard hier)



Maar het enige wat ik jullie wil wensen is heel veel geluk met z’n tweetjes en samen met jullie mooie grote gezinnetje… :inlove:



waarom moet twee mensen die elkaar leuk vinden niet bij elkaar zijn omdat anderen bepaalde regels zelf hebben verzonnen tov rouwen…ik denk dat een ieder dat helemaal zelf lekker moet gaan bepalen en ik vind dat jullie groot gelijk hebben…



veel geluk samen

Geniet van elkaar en de kindjes :-*

@Bren1970 wrote:

Sorry hoor, maar ik heb altijd geleerd te oordelen voor je alle kanten van een verhaal kent!!!



Dit is echt raar…




Dat vind ik ook. Allemaal massaal iemand veroordelen terwijl sommigen niet eens weten over wie het gaat en al helemaal niet wat de andere kant van het verhaal is. :think:



Als het allemaal waar is , dan is het inderdaad een rotsituatie, maar misschien is het verstandig om niet direct allemaal zo keihard te gaan oordelen. Dat vind ik persoonlijk net zo schokkend als de log van Raeph.

@hanneke wrote:

@Bren1970 wrote:
Sorry hoor, maar ik heb altijd geleerd te oordelen voor je alle kanten van een verhaal kent!!!



Dit is echt raar…




Dat vind ik ook. Allemaal massaal iemand veroordelen terwijl sommigen niet eens weten over wie het gaat en al helemaal niet wat de andere kant van het verhaal is. :think:



Als het allemaal waar is , dan is het inderdaad een rotsituatie, maar misschien is het verstandig om niet direct allemaal zo keihard te gaan oordelen. Dat vind ik persoonlijk net zo schokkend als de log van Raeph.




Volgens mij is dit geen discussietopic! :sick:

En dan ook nog; als het allemaal waar is! :shock: :sick: :naughty: sorry hoor!! Misselijk word ik daarvan!!

De opzet van dit topic is duidelijk hoor! :slight_smile:



Ik wil helemaal geen discussie beginnen, ik zeg alleen maar dat ik het eens ben met Bren.



Ik vind het jammer dat dit topic nu een in de grond trap karakter krijgt. Kan me nl niet voorstellen dat dat de bedoeling zou zijn.