Reaph zegt "Dag KoK" (ben het zat)

Tjeempie, ik schrik er wel van. Heb het verhaal geprobeerd te volgen en heb van stille afstand met jullie meegeleefd en beleefd. Hiervan nooit echt wat gemerkt of laat ik het anders zeggen: nooit wat achter gezocht. Want uiteraard zet dit aan tot denken en krijg je vermoedens. Geen oordeel want ik weet niets zeker. Wat ik wel zeker weet is dat ik hoop nog leuke logjes te lezen op je site en zo nog wat mee te mogen leven…

@hanneke wrote:

De opzet van dit topic is duidelijk hoor! :slight_smile:




Tuurlijk, gaan we zo beginnen?!!

Je kent John niet, je kent mij niet! Ga iemand anders beoordelen! Hou je lekker met jezelf bezig! En niet met hem (mij / ons) :naughty: :sick:



Edit; houdt zich weer afzijdig vanaf nu…

ik vind je reactie een beetje vreemd meis. Heeeel vreemd zelfs!!! :eh: :eh: :eh:



Ik beoordeel jou nergens, ik bemoei me helemaal niet met jou leven, ik KEN je niet eens. (zoals de meesten hier, en dat bedoelde ik dus).Net zo min als jij mij kent!!! :think: :think: :shock:



Ik vind het jammer dat je je gefrustreerd voelt,je zult er ongetwijfeld je redenen voor hebben, maar reageer dat dan niet op iemand af die alleen maar wil nuanceren!





Als mijn post wel als bemoeienis met jullie leven is overgekomen dan spijt me dat, want zo was het absoluut niet bedoeld.

Hanneke ik denk dat het enorm hoog zit bij Anna,dat kan ik wel begrijpen.

Ik denk niet dat dit het topic is om het over het moraal van het verhaal te hebben,doe dat fijn in discussie mensen…



Anna mop…chill…ik snap waar het vandaan komt meis maar je bent heftig,en terecht hoor want jullie hebben volgens mij iets veel te lang in jullie gehouden…maar láát het mop…jullie kennen misschien het hele verhaal maar vergeet niet dat de meeste hier maar de helft of misschien nog wel minder er van weten/mee hebben gekregen :hug:

:-*

:-*



Amen



Anne dikke kus en je staat hier boven he.



He ff offtopic hoe is het met je sollicitatie afgelopen?

Dank Sas en Marielle :-*



Zit idd veeeel woede in me :oops: Maar goed…



Sollicitaties zijn niks geworden, Marielle.

Bij de ene omdat ik een kind heb :? en bij de ander omdat het toch een fulltime functie werd (waar ze me overigens heeel graag wouden, dus kreeg de vraag of ik fulltime wou werken). Helaas… ben nu nog her en der aan het solliciteren maar richt me wat meer op omgeving Utrecht nu :inlove:

Lieve John en Anna!



Hopelijk hoor ik nog hoe het met jullie gaat, anders zal ik vaker jullie log gaan lezen.



Bij deze wens ik jullie het aller, aller beste en hopelijk eens wat rust in de tent!



:-*

betekend dit dat jij ook stopt bij KOK? Anaatje?



Ik heb geen idee wie er bedoeld word en doet er ook niet toe. Vervelend dat je het zo voelt, wens jullie veel geluk toe in de toekomst. :-*

@Annaatje wrote:

Dank Sas en Marielle :-*



Zit idd veeeel woede in me :oops: Maar goed…



Sollicitaties zijn niks geworden, Marielle.

Bij de ene omdat ik een kind heb :? en bij de ander omdat het toch een fulltime functie werd (waar ze me overigens heeel graag wouden, dus kreeg de vraag of ik fulltime wou werken). Helaas… ben nu nog her en der aan het solliciteren maar richt me wat meer op omgeving Utrecht nu :inlove:




Goh in omgeving Utrecht :wink: hopelijk heb je snel een baan meis. Nogmaals ik wens je al het geluk van de wereld toe. Je heb het verdiend.

anna was poosje geleden al gestopt

Inderdaad, Anne is al tijdje geleden gestopt.



Enneh, zoals jullie weten… ik sta achter jullie keuze :wink:

:inlove: :thumbup: :-*

Jammer jullie bijden te zien vertrekken al snap ik het heel goed!





veel sterkte met de verhuis :inlove: (heerlijk zo een zooi hoor :liar: :lol: )



Sterkte met het zoeken van een baan!





Ennuuhhh … als er een kok baby komt mogen we dat dan toch nog wel komen te weten niet ???

:oops: 8)

wat een nare reden om te stoppen met KOK :cry:

Ik vind het heel jammer dat we jullie hier niet meer zien,

maar ik snap het heel goed.

Ik wens jullie nogmaals heel veel geluk, en goed dat jullie er lekker voor gaan met zijn allen :thumbup:



hoop dat je snel een baan hebt annaatje!

:-*

je blog bezorgt me kippevel… :o



Wens jullie oprecht alle geluk!



:-*

Ik wil jullie een dikke :hug: geven en ik wens jullie alle goeds toe voor de toekomst samen!!!



Liefs Esther :-*

:cry: :hug:

Hoi,



je zal mijn posts vast niet meer herinneren, maar ik heb Mo’s forum toendertijd op de voet gevolgd (en ook berichtjes achtergelaten 8) ), het raakte mij diep, de vechtlust van jou en Mo die uit dat forum sprak.

Vandaar dat mij ook duidelijk is na je blog op wie je doelt. Jammer dat het zo moet eindigen, ik vond het erg leuk om te lezen hoe het nu met je gaat en met Anna en het geluk van jullie tweeën dat uit de posts sprak… .

Ik vind het naar dat jullie zo van KoK vertrekken, jullie hoorden er toch echt bij voor mijn gevoel (net als al die anderen die ik regelmatig in posts tegenkom :mrgreen: ).



Veel liefde en geluk en kracht, en ik hoop dat jullie energie nu vooral nog door positieve dingen opgeslokt gaat worden!

Jammer dat het zo moet gaan voor jullie, maar heel veel geluk in de toekomst samen :inlove:

jeetje nu snap ik ook waarom Annaatje weg bij kok is gegaan :hug:

ik wens jullie heel veel geluk saampjes en de kids :-*

wat vervelend dat iemand zich zo gedraagt en zich bemoeid met iets waar diegene niets mee te maken heeft.



Ik wens jullie een heel mooi leven en wie weet komen jij en anna toch nog terug op kok als alles weer een beetje rustiger is.