Ik wil jullie heel veel liefde gezondheid en geluk wensen met elkaar en de kiddies!
Ook vanuit hier wens ik jullie veel geluk samen en met de kids! :-* Heel erg jammer maar zeker wel begrijpelijk waarom jullie allebei deze keuze hebben gemaakt…
Ik las net wat in het discussieforum, begreep werkelijk geen bal waarop gedoeld werd…en ik heb net je blog gelezen, ben geschrokken en weet niet zo goed wat ik hiermee moet. Logisch ook want ik ben een buitenstaander, een oordeel vellen kan ik niet.
Ik wil wel zeggen dat ik het allemaal heel erg rot vind. Jammer dat je je zo #$%^ voelt hier en dat je weggaat.
Het ga jullie goed samen… :-*
Wist niet dat Annaatje gestopt was.
Heb je weblog ook niet gelezen, dus daar heb ik verder ook geen reactie op.
En wat ik wel of niet vind, voegt verder ook niet veel toe.
Wel wil ik jullie alle geluk van de wereld toe wensen met elkaar, en de kindjes.
Misschien is het ook goed om je terug te trekken, en jullie leven samen, echt met elkáár te delen.
Een beetje als een frisse start.
Hoor graag nog hoe het met jullie gaat.
wat jammer dat jullie weggaan van kok.
Ik wil jullie wel nog heel veel liefde en geluk wensen.
Hallo John, ( Annaatje)
Ik wil je samen met Anna even het geluk wensen wat een mens verdient.
Zeker na het zien van hetgeen gegroeit is tijdens een moeilijke periode waarin steun en liefde jullie op de been hielden en samen bracht… mooi zo als jullie elkaar hebben gevonden.
Ik heb werkelijk geeeen idee waar alles omgaat, lees ook je blog niet meer, helaas, want zoals al meerderen voor mij schreven, en waar ik het erg mee eens ben, schrijf je ontzettend fijn en mooi, duidelijk en gevoelig… dieprakend.
Wel wil ik mee geven dat je geluk, jou leven , hetgeen van julie samen dat is wat in een omgeving past die jullie creeeren . Niet een ander heeft daar inspraak in en op . Ga je / jullie weg, en volg dat wat je wel wil volgen.
Ik hoop en dat wens ik toe dat alleen jij John met de kinderen een goede band heeft, een liefdevol en gezond leven jullie toekomt, Anne zal daar geheel met kleine Sam in passen. Alle geluk samen gewenst, en ms tot laterz toch es.
Met Liefs Bianca
john en vooral anna, vind het uitermate jammer dat jullie je door dit persoon, welke voor de meeste wel duidelijk is wie dit is, zo laten kennen. Weer een overwinning voor haar, denk ik dan nu.
Mocht jullie verhaal op waarheid berust zijn, laat haar dan vooral in eigen sop gaar koken en besteed er vooral geen aandacht meer aan. Dat is juist wat dit soort personen willen, toch?
Begrijp dat jullie je verhaal ook kwijt willen, maar anderzijds denk ik…had het voor jezelf gehouden en gun haar dit niet.
Mis je wel Anna…
dikke kus
Ook ik wil jullie heel veel geluk wensen met elkaar en met de kids! :-*
:think:
Jammer John dat je weggaat. Maar net als Anne, wens ik jou ook al het goeds voor de toekomst :-*
Lieve John en Anna
Probeer de buitenwereld niet jullie geluk te laten beinvloeden
Maar maak samen een Droom van een Toekomst !
Heel veel geluk voor jullie nieuwe gezinnetje
liefs Hann
AAAhhhhh al die reacties moet toch wel een reden zijn om te blijven toch?
Er leven zoveel mensen positief met jullie mee en dat is toch wat waard…
:-*
ja jammer ergens dat een iemand zoveel invloed daarin kan uitoefenen…
@stillewater wrote:
Doei
vind het jammer dat je je post ineens veranderd hebt in
:think:
waarom eingelijk je had je zegje toch al gedaan met Doei …
@Judith1 wrote:
ja jammer ergens dat een iemand zoveel invloed daarin kan uitoefenen…
nee, het is jammer dat 1 enkel persoon zoiets kan presteren en dat, in dit geval, john en anna dit laten tolereren en dus weggaan.
doei zeg je tegen iemand die weg gaat, maar dat is ie niet :lol:
@Jennifer77 wrote:
@Judith1 wrote:ja jammer ergens dat een iemand zoveel invloed daarin kan uitoefenen…
nee, het is jammer dat 1 enkel persoon zoiets kan presteren en dat, in dit geval, john en anna dit laten tolereren en dus weggaan.
volgens mij bedoelen we hetzelfde…

Ik heb je weblog gelezen…
Jee wat vervelend zeg en vooral jammer dat je daarom weg gaat bij KOK.
Wel begrijpelijk, maar hopelijk zie je dat er hier toch nog een hoop zijn die jullie wel alle geluk toewensen!
John en Anna:
Veel geluk in de toekomst samen met jullie kids!
Ondanks het feit dat de “boel” al iets lijkt te bedaren wil ik even aangeven dat ondanks alle extra informatie in John’s post dit een (voorlopig) afscheidstopic is.
Ik zou het op prijs stellen als iedereen dan ook reageert alsof het een afscheid is. In dit topic kun je dus afschied nemen. Alle irrelevante zaken die er bij gehaald worden na mijn post worden verwijderd.
John, Ik hoop dat jullie heel gelukkig worden. Kijk vooruit, jongen er ligt al voldoende achter je!
@ruud wrote:
John, Ik hoop dat jullie heel gelukkig worden. Kijk vooruit, jongen er ligt al voldoende achter je!
Moooi gezegt !