Reaph zegt "Dag KoK" (ben het zat)

jammer…

heel veel geluk en plezier gewenst met jullie samen

dikke :hug:

kim

Ik “ken” jullie niet echt, maar wil alleen even kwijt dat ik de reden van je/jullie vertrek erg jammer vind (voor jullie dus!)

Tot ziens, en heel erg veel geluk samen, het is jullie gegunt! :-*

Jammer dat je niet meer meeschrijft maar ik begrijp het volkomen. Ik hoor van Anne af en toe wel hoe het met jullie gaat, veel geluk samen!

Edit Ruud irrelevante opmeriking verwijderd

Heel erg jammer dat je afscheid neemt, ik had al zo’n gevoel bij het afscheid van Anna…

In ieder geval erg jammer dat je gaat en heel veel geluk saampjes :thumbup: jullie hebben elkaar toch maar mooi gevonden hier op KOK :inlove:

Jammer dat je weggaat, maar ik begrijp je redenen wel.

Zie nu ook pas dat Annaatje ook al weg was…

Veel geluk samen voor de toekomst, met verhuizen, nieuwe baan voor Anne, met alles!

Veel geluk samen en met alle kids erbij! Zal vast wel lukken.

:-*

lieve anna, sluit kok gewoon af en blijf niet steeds terug komen op dezelfde feiten. En als je wel terugkomt, kom dan lkkr fris terug meid. Laat t gaan…

Als men slechts 50% van de feiten kent is oordelen eigenlijk niet te doen.

Het heeft niets met baasjes spelen te maken meer met common sense en fatsoen.

We hebben duidelijk aangegeven dat het vergenoeg gegaan is. Het logje onder de www knop is niet in strijd met de regels vandaar dat dat mag blijven staan.

Iedereen heeft voldoende tijd gehad voor mijn bericht om te reageren. De maat is vol er is voldoende beschadigd dus blijf ik verwijderen. Vervelend voor jullie maar nog veel vervelender voor mij.

als er dan genoeg gezegd is … kan het topic toch beter gesloten worden :think:

Nee Muk, want er zullen ongetwijfeld mensen zijn die nog even gewoon gedag willen zeggen.

Topics sluiten doen we maar zelden. :wink:

@ruud wrote:

Nee Muk, want er zullen ongetwijfeld mensen zijn die nog even gewoon gedag willen zeggen.

Topics sluiten doen we maar zelden. :wink:

ok :-

Dan zal ik nu ook maar netjes gedag zeggen … Had ik nog niet eens gedaan :oops:

Anne en John … Jullie weten hoe ik erover denk :-

Het ga jullie goed Geniet lekker van elkaar… en wie weet ooit … Tot ziens :-*

Dames, ik begin het een beetje zat te worden.

Klagen mag via PB.

En nu ben ik (en Anne ook) echt weg… En dus ook niet langer bereikbaar middels PB. Jullie weten ons wel op andere manieren te vinden.

Het gaat alle lieve leuke Kokkers goed :thumbup:

Leven en laten leven!

John en Annaatje geniet van elkaar, de kids en van jullie geluk!

:-*

@ruud wrote:

Klagen mag via PB.

Mooi…maak j eborst maar nat. Ik heb een heleboel om over te klagen!

(Aambeien bijvoorbeeld :frowning: , en maagzuur. En waarom heb ik geen zin in shoppen meer? En waarom smaakt chocolade niet meer hetzelfde? En waarom heeft een van mijn katten nu besloten TOCH onze parkiet te stalken? zucht)

hihi arme ruud!!!

:lol: :lol: :lol: (Je raakt jouw humor niet kwijt na de bevalling he??)

@Nefarious wrote:

@ruud wrote:

Klagen mag via PB.

(Aambeien bijvoorbeeld :frowning: , en maagzuur. En waarom heb ik geen zin in shoppen meer? En waarom smaakt chocolade niet meer hetzelfde? En waarom heeft een van mijn katten nu besloten TOCH onze parkiet te stalken? zucht)

offtopic (sorry maar moet even!)

:naughty: :naughty: alleen via pb klagen! :mrgreen:

Maar voor jou een hele dikke :hug: :-

En voor Ruud ook: :hug: :-

En voor John en Anne:

@Nicje wrote:

:lol: :lol: :lol: (Je raakt jouw humor niet kwijt na de bevalling he??)

Hopelijk niet!

Het enige wat ze eruit mogen halen Donderdag is de baby…en eventueel een paar kilo buik. :thumbup:

@Nefarious wrote:

@ruud wrote:

Klagen mag via PB.

proest

En welk deel van PB hadden wij niet begrepen? of moest dat voor jou PM zijn. :wink: