'reading' van Derek Ogilvie gehad.......

Lief, al jullie reacties. Ik heb zelf een heel fijn gevoel! Het is eigenlijk wel gek omdat we hier best wel redelijk nuchter tegen aan keken. Beetje sceptisch misschien. Maar door de verschillende ervaringen van gisteren zijn we helemaal om. hihi…

Maf gedoe allemaal hoor… Bizar, das het enige woord dat ik er voor heb… :lol:

Ja, inderdaad ‘bizar’ maar ook ontzettend mooi… Geweldig om mee te maken. Indrukwekkend en misschien confronterend maar toch…

wat bijzonder Marion …koester het maar :-*

Hallo,

Heb me een tijdje geleden aangemeld voor dit forum en wil nu toch eens reageren op dit topic. :smiley:

Ik vind dit zo bijzonder, ikzelf ga zaterdag 13 oktober naar Derek,

het is toch onbegrijpelijk mooi dat een ongeboren kind zo’n sterke geest heeft dat hij/zij kan communiceren met/via Derek.

Heb er geen woorden voor, kreeg echt kippevel en tranen na het lezen van je verhaal.

Wauw wat een ervaring zeg,…daar krijg je gewoon kippenvel van.

Wel jammer voor je moeder dat ze nu zo verdrietig is maar wel goed dat ze bepaalde dingen nu kan verklaren en een plekje kan gaan geven…

En wat lief om haar een engeltje te geven,…zal ze fijn vinden.

Ik heb je stukje nu al een paar keer gelezen en iedere keer krijg ik kippevel. Wat ontzettend bijzonder.

Hoe gaat het nu met jou en je moeder? :hug:

Oh dat is zo gaaf.

Wij hebben ook kaartjes voor 15 oktober erg benieuwd eigenlijk wilden we naar de babyfluisteraar maar ja dit is ook leuk

Ik heb een reading gehad, maar niet van Derek Ogilvy.

Onze kwam aan huis en had heel veel te vertellen.

Mijn vader was bij haar als geest, hij is heel sterk. Bij hem was een klein jongetje, dat is 1 van mijn miskramen.

En het rare is, dat mijn zoon het altijd al heeft gehad over zijn broertje die dood is. Als sinds dat hij kan praten.:shock:

De laatste tijd is Yannick ontroostbaar als hij moet gaan slapen, want hij is dan ineens alleen, eerst was hij nooit alleen (waarschijnlijk was de geest van zijn broertje bij hem)

Ze vertelde ook dat ik heel goed naar mijn zoontje moest luisteren, dat hij contact had met mijn vader.

Ze wist zoveel dingen te vertellen die echt specifiek waren. Ook over mijn opa en oma en over nog een aantal andere dierbaren van de mensen die aanwezig waren op de reading.

Echt heel bijzonder. Dus ik kan zeker snappen dat het voor jou inpact heeft gehad. Mijn leven is nu wel een stuk veranderd, al heb ik het diep van binnen altijd al geweten.

mooi…

:slight_smile:

Wauw…wat bijzonder zeg!

En wat mooi dat jullie dit is overkomen…en al die dingen die onderweg gebeurden…kippevel! :-*

Ik kan me wel voorstellen dat dit heftig is voor je moeder, erg emotioneel…

Ik heb zelf een paar keer een mk gehad en als ik naar Derek keek ging dit ook weleens door mijn hoofd…erg mooi, maar ook verdrietig… :hug:

Mooi en erg emotioneel zeg! Wat lief dat je voor je moeder een engeltje wilt gaan kopen.

Ik heb dit topic met ontroering en kippevel zitten lezen…

Mooi !!

Wat bijzonder zeg :cry:

Maar wat ik niet begrijp!

Had je moeder toen niet door dat ze een miskraam kreeg!!

Of begrijp ik dat nu verkeerd :shifty:

Dat gebeurd dus heel vaak, dat vrouwen een heel vroege MK krijgen en denken: “ach, ik ben gewoon wat later ongesteld”.

Echter was dat bij mijn moeder niet het geval. Maar wat er waarschijnlijk, in haar optiek achteraf gezien wel gebeurd had kunnen zijn dat schrijf ik niet op het forum. Dat is iets van haar en dat wil ze niet op het WWW namelijk…

Bedankt voor al jullie lieve reacties zeg… :inlove:

heel bijzonder dat er mensen als hij bestaan ik kijk ook altijd erg graag naar zijn programma doet me nadenken dat mijn 2 mk mischien ook altijd bij ons aanwezig zijn. echt mooi dat je dat hebt mogen meemaken

WOW, kippevel! Wat bijzonder dat je dit hebt mogen meemaken, meis! :-*

Mijn moeder was er ontroerd door het engeltje dat ze heeft gekregen van me…

Wauw wat een mooie ervaring zal dat geweest zijn voor je moeder en voor jou ook.

Fijn he als ze nog even in contact komen met dierbaren.

:hug: :hug: voor jou en je moeder

bijzonder verhaal, ben er stil van…