'reading' van Derek Ogilvie gehad.......

Aanstaande donderdag komt ons item in de uitzending. Ben benieuwd in hoeverre ik de feiten van onze reading nog goed onthouden en doorverteld heb!

Heb net weer even je verhaal zitten lezen. Wonderlijk…

Ik ga donderdag kijken!

Oh wat spannend zeg!!!

Je hebt ook wel een heel bijzonder verhaal, samen met je moeder… :-*

Ik ga zeker kijken!

ohhh wat geweldig verhaal, ga ook kijken!!!

Ik heb een vrouwtje bij ons in t koor, onwijs nuchter, normaal beroep etc, helemaal niet zweverig, maar is dit soort dingen ook gaan doen, ook fotoreadings etc.

Ik heb, toen mijn vader net overleed, een foto ingeleverd. Wat zij allemaal aan details van hem wist te vertellen… ongelofelijk… ook over de overleden beste vriendin van mijn moeder.

Nu ik de shows van derek had gezien en veel verhalen naar voren kwamen over miskramen, dacht ik, kom… ik lever weer foto’s in.

dus nu foto’s ingeleverd van de herdenkingsplechtigheid van mijn vader (werkte als hoge gem.functionaris. Er is nu een fietspad naar hem vernoemd). Dus hele plechtigheid, met burgemeester, die veel aan hem te danken heeft gehad…

En een foto van mijn eerste zwangerschap. Dat ging mis rond de 6e week ongeveer…

Zij las de foto’s. Op de foto van de plechtigheid zag zij vier mensen in de menigte. Na haar omschrijvingen kwam ik er achter dat het de ouders van mijn moeder waren (waar mijn vader ook een heeele goede band mee had) en de beste vriendin van mijn moeder (waar we toch zoiets hadden van, zouden ze elkaar vinden?)

Maar ze vertelde dat er bij dat groepje, een klein meisje om het groepje heen cirkelde. Lang donker haar, krulletjes, en een brilletje… Toen ze zei van dat brilletje ging er al een schok door me heen (zowel ik, mijn moeder als haar vader hebben oogproblemen, en nu ook mijn zoontje)…

Zij dacht aan een miskraam heel vroeg overl. kindje.

Toen kwam ze bij de echo… ze zag datzelfde meisje. Ze wist niet of het van mijn dochter of de echo van mijn oudste zoontje was… Later bleek het dus dat meisje te zijn.

Dat voelde zich als grote zus voor mijn zoontje. Zij benadrukte heel erg hoe we met ons zoontje om moesten gaan en wat voor jongetje het was (verbazingwekkend hoe waar dat allemaal was). Ze kon niet veel over haar zelf vertellen, omdat ze dus maar zo kort had geleefd…

Ik vond het toch wel heel bijzonder om dat te weten!

Ondanks het feit dat ik broodnuchter ben, begin ik steeds meer te denken dat er zeker wat is.

Inmiddels heeft mijn moeder mijn vader ook twee keer in huis zien staan… Lampen die continu uit en aan gingen

ja, het maakt met wel ontzettend rustig!!!

Wauw! Das ook een mooi verhaal Snoesje!!

Ik ga kijken marion!

Kijk altijd eigenlijk, vind dit zo boeiend, vond het vroeger eng, maar ben het dit seizoen toch weer gaan kijken omdat het toch een aantrekkingskracht heeft en de manier waarom derek het doet is zo geweldig!

Oh zit het net te kijken wat bijzonder he dat zo’n man zoveel kan weten he.

Heb het ook zitten kijken.

Wat een verbazing op jullie gezichten, lijkt me heel appart om dat

ineens te horen :-*

Thanx Jel, zat te zoeken naar dit topic… je had m al naar boven gehaald!!!

Wij zijn, samen met nog een paar meiden van het feb 2006 clubje als volgenden aan de beurt hoor… :-

Waanzinnig wat hij deed en doet die Derek…

Marion, wat een mooi mens, ben jij toch!!!

:-

:oops: :oops: :oops: Thanks! Ging snel hé??? hiohhihihihi…

ohhhh wat mooi marion, zit ook nog te kijken!!

En wat een lieve, giechelige mamma heb jij :inlove:

Ik vond het een mooie reading; kort, maar best heftig zeg! Daar praat je vast nog een hele tijd over na… Zijn jullie al een beetje aan het idee van een zusje in de spiritworld gewend?

Hee ik dacht al dat ik iemand herkende gisteren

Lees: Ik zat op de bank te brullen: Dat is iemand van KOK dat is iemand van KOK :mrgreen:

Heel byzonder hoor!

@mamy wrote:

Hee ik dacht al dat ik iemand herkende gisteren

Lees: Ik zat op de bank te brullen: Dat is iemand van KOK dat is iemand van KOK :mrgreen:

Heel byzonder hoor!

Whahaha!!!

Ja het was heel kort. Daarom had ik ook niet verwacht dat het uitgezonden zou worden…

Oh ik heb het gemisd, ik ben helemaal in de ban van: so you think you can dance…dus ik mis Derek steeds…balen, want ik vind het een prachtig programma en helemaal balen nu jij met je moeder te zien was Marion.

Maar ik kan het geloof ik ergens weer bekijken he via internet. Ik ga het wel opzoeken. :wink: