'reading' van Derek Ogilvie gehad.......

Whaaaaaaaaaaaaa!!! Ik ga zondagmiddag naar de opnames van Derek Ogilvie!!! ik had voor de probeer gemaild gisteravond en ik werd net gebeld én uitgenodigd door RTL4!!!

He leuk zeg! Toevallig had mijn collega ook gister gemaild en werd meteen teruggebeld. Alleen zij wilde gaan voor haar zoontje maar ze willen op dit moment alleen volwassenen. Spannend hoor, houd ons maar op de hoogte!

Gaaf!!! :clap:

Hey wat leuk joh

Gaaf joh! gefeliciteerd!

heej wat leuk!

Oh wat gaaf zeg

Wat gaaf zeg

zou ik ook welleens willen :mrgreen:

Leuk!

superleuk zeg!

gaaf joh

wel ene beetje eng vind ik hem afentoe.

maar zeker gaaf!

Als hij ooit nog eens zonder camera’s wil dan mag ie bij mij langs komen.

Whoeiiii spannend Marion !!

Heb je iemand die je nog graag eens zou " voelen" ?

cool meis, ik ben uitgenodigd voor zondag avond! Anders had je een mede KOK-er kunnen ontmoeten!!

Ben zeer benieuwd naar de hele show!!!

Ja zeker… Ik zou het heel erg fijn vinden voor A als zijn vader een klein berichtje voor hem hebben zou… Ik ga er naar toe met niet te veel verwachtingen. Ben gewoon heel benieuwd!

Sonja, jij ook veel plezier!!!

wel even laten weten wanneer het op tv komt he? kunnen we even spieken of we onze Mar op tv is :thumbup:

Sja, das een beetje het punt, er worden steeds fragmenten in alle uitzenden gebruikt. geen idee dus óf en wanneer het komt. De uitzendingen zijn vanaf 23 okt, dus ik ben bang dat ik ze allemaal moet gaan zien!

leuk zeg! ik vind het wel heel bijzonder wat hij allemaal weet… en idd zonder camera’s mag hij hier ook wel eens langskomen :slight_smile: .

maar hoe weet je dan dat je je kunt aanmelden voor het bijwonen van een uitzending?

Via promo’s op de tv en via de website van RTL

Hoe was het???