Lastige situatie hoor! Ik heb ook écht geen idee hoe je het het beste op kunt lossen, wat zegt het cb?
Met Stef gaat het weer goed, gelukkig!
Is weer de oude!
Gelukkig gaat het met Stef weer goed.
CB kan niets zeggen, want ze namen 2 weken geleden niet op en ik heb ook zoiets van: wat kunnen zij nou anders zeggen dan doorzetten!!
Vandaag heeft hij een giga slaapdag.
En nu slaapt hij in ene met 1 arm los al 3 uur. :shock:
Nu maar hopen dat hij vannacht ook nog slaapt.
Ja ik denk dat het cb dat ook zal vertellen, ik vroeg ook wat ik moest na de prikjes, want slapen zonder Puck deed hij dus niet!
Dan kreeg ik ook te horen: Tja, toch maar even vol houden :?
Maar even vol houden, is niet vol houden, maar afzien!
Stef slaapt nu zelfs zonder slaapzak, dus dat gaat goed!
wellicht pedagogisch onverantwoord, maar wij hebben het cold turkey aangepakt met onze dames.
Ze sliepen toch al ***, dat kleine beetje extra *** hebben we maar erbij genomen. Van de een op de andere dag gewone slaapzak.
@Astertje wrote:
wellicht pedagogisch onverantwoord, maar wij hebben het cold turkey aangepakt met onze dames.
Ze sliepen toch al ***, dat kleine beetje extra *** hebben we maar erbij genomen. Van de een op de andere dag gewone slaapzak.
Maar ieder kind is anders.
Bij mijn dochter werkte dat destijds prima en die sliep ook in de slaapzak daarna prima. Terwijl zij juist heel strak in echte doeken lag en hij in een inbakerzak.
JIj schrijft dat jouw dames toch al *** slapen, maar dat doet die van mij niet. HIj slaapt MET uitstekend en als wij hem wel eens zomaar weghalen(omdat hij bv even gewassen moet worden) dan is het drama. 1x snachts geprobeerd en meneer stopte pas met huilen toen wij hem er weer inhezen.
Maar gelukkig is dat bij jou niet het geval.
Misschien ben ik niet al te slim hoor, maar wat is cold Turkey? :think:
@nana wrote:
Misschien ben ik niet al te slim hoor, maar wat is cold Turkey? :think:
Dat betekend zoiets als: in één keer, pats boem.
haha, ok nu snap ik het :wall: blond he?
Jammer San dat het nog niet helemaal wil lukken. Slaapt hij wel nog steeds met 1 armpje los of was dat eenmalig?
Nana, wat fijn zeg dat het zo goed gaat. En zelfs zonder slaapzak!! :thumbup:
Hier gaat het eigenlijk wel goed. Sinds donderdag met 2 armpjes los. Af en toe wordt ze huilend wakker, maar als ik dan haar speentje geef is het goed en slaap ze verder. Ze heeft ook iets meer moeite met inslapen, maar als ze eenmaal slaapt gaat het vaak wel goed.
Deze week moest ik weer beginnen met werken na heel lang thuis te zijn geweest. Ik was heel benieuwd hoe het bij oppas/oma zou gaan. Bij oma ging het goed. Ze slaapt wel korter. Bij de oppas vandaag wilde ze niet gaan slapen dus ze had haar met haar armpjes erin gelegen (had gezegd dat als ze echt niet ging slapen ze dan haar armpjes er maar in moest doen) toen sliep ze goed. Was bang dat als ik haar vanavond op bed zou leggen ze dus ook moeilijk zou gaan slapen met de armpjes los, maar het viel mee. Na 1 keer huilen, speentje gegeven en ze is gaan slapen!
Nu is Kylemanseje aan het gillen.
Het inslapen gaat goed als hij maar zijn inbakerzak aan heeft. Wij waren aan het oefenen met eerst 1 arm eruit, vorige week 2, toen ging het weer drama dus weer alles erin. Sinds maandag weer 1 eruit, maar nu zag ik dat de zak bij de rits kapot gaat. En ik wil absoluut geen nieuwe meer kopen. :?
Nu ligt hij dus weer met 2 armen eruit, maar vergeet het maar… :naughty: krijsen. Alhoewel ik hem nu al vermoeider hoor jammeren. Ga zo toch maar even aaien, want een speen heeft meneer niet, dus daar kan ik hem niet mee troosten.
Och jee San, dat word lastig, kan me voorstellen dat je geen nieuwe aan wil schaffen.
En nu?
GIisteren is hij het 2de slaapje overdag met 1 arm los in slaap gevallen zonder lang huilen. En ook een goede lange slaap.
Vandaag op kdv goed geslapen in gewone slaapzak. :dance:
Nu ligt hij voor de nacht weer in de puck.
Morgen maar weer eens zonder proberen??? :think:
Vanmorgen een klacht op de site ingediend over de puckababy. Hij is bij de rits al stuk en mss nog 1-2 x en dan is het schluss.
Maar ze belden dat dat niet hoort en we krijgen een nieuwe. Omdat Kylian al te groot wordt voor de puckababy krijgen wij nu als omruil een bakerzak(de voorloper). Het enige nadeel is dat er geen ritsjes inzitten, dus de puck mogen wij nog houden tot hij helemaal kapot is. Daarna willen ze hem graag retour zien. Nou dat kan hoor.
Was heeeel blij met het telefoontje. Keurige service hoor.
Ik wil hem er dan wel uit hebben, maar het lukt immers nog niet, dus…
Dat is inderdaad goede service, keurig hoor :thumbup:
Zouden veel bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen!
Hoe gaat het nu?
Vandaag korte slaapjes gedaan in zijn bakerzak maxi.
Hij is een stuk ruimer en langer, zodat hij er ook meer ruimte in heeft voor zijn armen.
Dus een mooi tussenstapje tussen de puck mini en gewone slaapzak.
Mijns inziens ook een stuk veiliger, want hij kan op zijn armen steunen als hij onverhoopt wel omdraaid in zijn slaap.
Mij benieuwen wat de nacht brengt.
Hoe is het met Stef?
Zo dat is zeker goede service! Fijn!
Hopen dat het afbouwen hierdoor ook beter lukt.
Hier gaat het eigenlijk wel goed. Overdag ligt ze nu in de puckababy met haar armpjes los. 's Nachts ligt ze wel altijd al in een slaapzak!
Alleen gisterenavond heeft ze zichzelf helemaal ondergespuugd (ze is een beetje ziek) en ze had haar puckababy aan, deze heb ik nu nog niet gewassen en ik heb er maar 1 dus ze ligt nu in een gewone slaapzak en het gaat goed. Dus ik hoop dat het zo blijft gaan.
Wow, goed zo Puck.
Hier is het 2 nachten met Kylian in de bakerzak maxi goed gegaan.
Gisteren was het 7 :shock: uur (ipv de laatste tijd half 6) en vanmorgen half 7. :dance:
Wat goed! Het gaat de goede kant op met onze kindjes
Dat gaat goed San en RMP83!!
Fijn dat de maxi wat groter valt, dan kan er inderdaad niet zoveel gebeuren als hij op z’n buik rolt.
Met Stef gaat het prima, de Puck ligt ondertussen op zolder, haha voelde goed om hem op te bergen!