Al 2 dagen in een gewone slaapzak geslapen!!! Het gaat goed. Ik kan die puckababy bijna opbergen denk ik
Fijn Nana dat jij hem op hebt kunnen bergen
@rmp83 wrote:
Ik kan die puckababy bijna opbergen denk ik
:silenced: :silenced: :silenced: :silenced:
sssssst
:pray: :pray: :pray: :pray:
ik duim voor je
@san2001 wrote:
@rmp83 wrote:Ik kan die puckababy bijna opbergen denk ik
:silenced: :silenced: :silenced: :silenced:
sssssst
:pray: :pray: :pray: :pray:
ik duim voor je
Haha ja meestal kan ik dit beter niet zeggen, want dan gaat het meteen de verkeerde kant op, maar het gaat nog steeds goed! Vandaag ook weer de hele dag in een gewone slaapzak. Hoef zelfs niet naar boven voor een speentje!!
Hoe gaat het bij jou?
Goed!!! :dance: wel in de bakerzak hoor.
Gisteren op het kdv met gewone slaapzak ging wat minder met inslapen.
Ik wil dat thuis ook snel weer gaan proberen.
Maar sinds ik hem met de bakerzak op zijn buik heb gelegd en gezien heb dat hij zich dan omhoog kan houden heb ik niet meer zo;n haast. :roll:
Oh dat is wel een fijn idee dat hij zichzelf gewoon omhoog kan houden met de zak aan. Kan me voorstellen dat je er dan minder haast mee hebt, dat zou ik precies hetzelfde hebben.
Rustig aan dan maar, het komt vanzelf wel!
Ben ik weer eens.
Hoe is het met jullie kids??
Kylian is van de week een paar nachtjes heel even aan het spoken geweest.
Was alleen even troosten en weer klaar hoor, dus klagen doe ik niet.
Maar helaas ligt hij nog wel steeds in zijn inbakerzak.
Hij slaapt nu smorgens nog even lekker lang, maar smiddags nog maar heel kort. Met of zonder dat ding. Dat zijn wij nog aan het uitvinden.
Haii,
lees altijd ff in dit topic als er iets nieuws geplaatst is
Indy slaapt ook nog steeds ingebakerd (Woombie) zonder lukt niet helaas. Ze heeft begin maart 2 weken in een slaapzak geslapen dus was helemaal blij maar helaas viel ze terug. 2 weken terug was ze erg ziek en had hoge koorts dus ze mocht niet ingebakerd worden nou slapen was een drama. Liep nachtenlang met haar op mn arm rond want anders sliep ze niet ik moest haar strak vasthouden en toen vond ze dr rust, overdag net zo eigenlijk.
Ze slaapt er gewoon erg goed in en zolang ze nog niet draait erin wil het nog :lol:
Wacht geduldig af tot het moment dat ik weer kan afbouwen maar durf het nu nog niet aan aangezien het 2 weken geleden nog hele drama’s waren…
Oeps niet leuk voor jullie.
Maar zoooo herkenbaar en ben blij metgezellen te lezen.
Het is echt per kind verschillend.
Mijn 2de(dochter) lag strak in de doeken en daar ben ik zomaar ineens mee gestopt en er was niets aan de hand. Dit mannetje wil gewoon niet zonder en dan ligt hij ook nog eens niet eens heeeeel strak met de bakerzak.
Hier gaat het gelukkig nog steeds goed. Na mijn vorige berichtje heeft ze niet meer in de puckababy geslapen! Dus nu al zo’n week of 3. Ik heb hem zelfs opgeborgen
Jammer San dat het nog niet erg wil lukken, komt vast vanzelf goed.
Hier gaat het ook nog steeds prima!
Soms zijn de nachten wat onrustiger maar hij heeft er ook nog eens babyastma bij gekregen, dus dat is ook niet écht stimulerend voor een diepe nachtrust.
Leuke en minder leuke berichtjes hier dus… :think:
Kylian heeft zich 1 dag voor hij 9 maanden was(afgelopen donderdag) voor het eerst met inbakerzak in bed omgedraaid.
Normaal gesproken ligt hij lekker te kletsen als hij wakker wordt, maar nu lag hij te huilen, dus wij maar even heen. En ja hoor…
Terugdraaien zit er sowieso nog niet in, dus al helemaal niet in zo’n zak.
Hij heeft nu wel bewezen dat hij zich kan redden in dat ding en dus niet stikt dus mijn zorg om hem eruit te hebben voor hij kan rollen is een stuk kleiner.
Rmp83 & Nana fijn dat het het goed gaat!!
San jou ventje draaien, nou vond Indy zaterdag ochtend ook op de buik maar netjes met dr hoofd opzij dus maak me daar ook geen zorgen om ze zijn oud genoeg en sterk om niet met dr gezichtje in het matras te gaan.
Heb een kleine Woombie gekocht krijg hem hopelijk vandaag binnen, maar Indy klimt uit de Woombie die ik nu heb omdat hij eigenlijk veel te groot is (vanaf 9,5 kg en ze is nu 7,2 kg) dus de nachtjes waren erg kort omdat ze zo niet in slaap komt. Slim meisje om het nu ineens te ontdekken dat ze eruit kan haha.
Hopelijk wordt het weer beter als ik de nieuwe heb.
Hoe gaat het dames?
Prima!!
IN de bakerzak :roll:
Hij rolt nu steeds op zijn buik en we weten precies wanneer hij dat weer gedaan heeft… dan gaat hij namelijk huilen. Dat doet hij anders namelijk noooooit. :liar:
Hier zijn we sinds gister gestopt met inbakeren.
Ons meisje bleef rond draaien en vond haar elke keer boven in dr bedje in de breedte op dr buik.
Eergister zat zelfs de rits op dr rug ipv op dr buik :roll:
Dus ze moet eruit…het gaat redelijk en wil nu alleen op dr buik slapen…
Ik hoop maar dat ze gauw wendt aan een gewone slaapzak
Ze lag er ook wel als een worstje in.
Knap dat ze evengoed kon draaien e.d.
Hoe is het gegaan zonder???
Kylian lag ook zo in zijn puckababy van 3-6 maanden met een maand of 8.
Maar nu heeft hij een bakerzak(vorige model) gekregen omdat de puckababy mini stuk ging(echt perfecte service) en daar heeft hij heel veel ruimte in. HIj kan gewoon op zijn armpjes steunen en is gisteren zelfs op zijn buik in slaap gevallen.
Op het kdv slaapt hij in een gewone slaapzak.
Maar omdat hij zich ondanks alles gewoon omhoog worstelt en toch ook steeds nog bloot ligt zei manlief gisteren; wat heeft een slaapzak dan voor nut? Tja, gewoon een lekkere pyama aan en dan is het ook wel prima. Maar ik durf de stap thuis en vooral snachts nog niet te nemen om hem los te leggen. De lange nachten die hij maakt(19-6) zijn mij heilig.