En? Hoe is het gegaan vannacht?
Stef had gisteren een ‘terug slag’, was overdag onrustig met slapen, maar toch maar vol gehouden.
Vannacht heeft hij weer lekker geslapen, tot 6.30 dus zeer tevreden, en ook vandaag gaat het tot nu toe weer goed. :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Goed van je dat je door hebt gezet.
IN de tijd dat ik meedeed met het onderzoek van Ria Blom naar huilbabies(dik 9 jaar geleden hoor) weet ik dat Quinten ook terug viel en dat is logisch. Doorzetten dus… pfffff
Vannacht heeft hij doorgeslapen tot 6 !!! :dance:
Net zoals bij jou. Top hoor. :thumbup:
Hoe het vandaag overdag is gegaan weet ik niet.
Het kdv had een sluitingsdag en morgenmiddag heb ik ook vanalles, dus hij is eens een nachtje logeren en 2 hele dagen bij mijn ouders.
Ga straks wel even bellen, maar ben benieuwd.
Helaas moeten de andere kids gewoon naar school, maar dan kan ik toch wel tot een uurtje of half 7 blijven liggen.
Wat fijn zeg dat het zo goed gaat bij jullie. Top :thumbup:
Ik ga maandag ook weer een een poging wagen denk. Dit weekend gaan we een weekend weg dus dan zie ik het niet zo zitten. Dus maandag maar weer eens proberen. Doen jullie meteen alle slaapjes met de armpjes of met 1 armpje erdoor of doen jullie eerst het ene slaapje afbouwen en dan het andere?
Ik heb nooit geoefend met één voor één een armpje los, ik deed nog wel eens, als hij diep sliep haalde ik soms 1 en soms 2 armpjes eruit, dat ging goed.
Maar elk kind is anders natuurlijk!
Wij al een paar dagen wel.
Al een paar dagen 1 armpje overdag los en snachts toch nog weer even vast. Wij gaan vannacht weg en daarna 3 dagen tesamen op 1 hotelkamer slapen, dus de nacht gaan we daarna wel afwennen.
Overdag lijkt goed te gaan.
Gisteravond lag hij rond 22 uur een beetje te huilen.
Omdat hij dat nooit doet ben ik even gaan kijken. Hij had zijn armpje door de opening (ritsjes) van de puck gewurmd. Manlief had niet opgelet of ze dicht waren.
Maar blijkbaar dus gelijk een reden omte huilen. Ik stopte hem er weer in en hij ging meteen weer slapen. Op zich heerlijk, maar hij heeft hem dus nog steeds nodig.
Ik werd net om 2 uur wakker(slaap een beetje slecht omdat ik er om 4 uur uit wil voor een tripje Disney Parijs) van Kylian die aan het kletsen was, net weer, maar nu is hij weer stil. Wss is hij snachts heel vaak wakker, maar door de puck slaapt hij weer lekker vanzelf in.
Heerlijk, maar niet in een hotel met zijn 5-en op een kamer en NIET in de puck. :think:
En nu ga ik mij maar eens aankleden en klaarmaken voor de reis. :dance:
Zo ligt hij er nu af en toe bij.
Nog niet omgerold, maar wel al door zijn bedje schuivend.
Mijn dochter heeft tot 5 maanden zowel 'snachts als overdag in de puckababy geslapen, daarna alleen overdag. Maar omdat ze kan rollen (al met 3,5 maand…)mocht ook dat eigenlijk niet meer. Ze probeert het nooit in haar bedje, maar toch ben ik ook gaan afbouwen toen ze ruim 7 maanden was.Dat geeft toch een geruster gevoel. Eerst bij haar slaapje 's morgens en later ook 's middags. Ik heb het gedaan toen ik een week vrij was, zodat ze wel in haar eigen bedje sliep. En eigenlijk ging het prima! Eerder had ik het ook al wel eens geprobeerd, maar toen lukte het niet. Slapen doet ze nog steeds niet veel, soms maar 2 keer een half uurtje, maar dat deed ze met puckababy ook! Ik gebruik nu overigens gewoon een slaapzak zonder mouwen. Soms ligt ze wel een poosje naar haar handjes te kijken, maar ze is echt rustiger geworden. Meestal slaapt ze 's morgens een uur en 's middags een half uurtje. Dan gaat ze 's avonds om 7 uur naar bed en dan is ze 's morgens om 6 uur wakker (soms eerder, maar dan mag ze er nog niet uit). We proberen haar tot half 7 te laten liggen, maar daar is mevrouw het niet altijd mee eens…
Kan me voorstellen San, dat je het een beetje eng begint te vinden, ik had wel een aerosleepmatrasje, dus mocht hij zich omdraaien hoefde ik me geen zorgen te maken, ik had deze nog, omdat hij een poosje op z’n buik heeft geslapen.
Hoe gaat het nu?
Ik denk dat ze pas ‘kunnen’ afbouwen, als ze er aan toe zijn, het éne kind is dat sneller als de ander.
Maar ja… daar schiet je niks mee op natuurlijk!
San: kan me voorstellen dat je het een beetje eng vindt. Hij schuift toch al aardig door zijn bedje zo te zien. Gelukkig draait hij zich nog niet om.
Hier gaat het vandaag goed. Heb mijn dochter vandaag elke keer dat ze ging slapen met 1 armpje vrij laten liggen in bed en het ging elke keer goed. Dus dit nog even een dag doen en dan eens kijken of het met 2 armpjes los ook gaat lukken.
Ben net terug van een weekendje Disney. Overdag heeft hij keurig zonder puck in zijn wagen geslapen. Maar ja, zijn wagenzak is ook bijna een puck, zo hoog als hij ingepakt kan worden.
sNachts in de puck evengoed gehuild. Ik hoop dat het de indrukken waren en dat het nu thuis snel weer over is, want we zijn van 4 dagen lopen en slecht slapen gesloopt. :lol:
Waarom doet de mens die nog voor zijn lol. :think: :roll:
Gelukkig hebben de andere kids (en wij ook) genoten.
En die sliepen door zijn gebler gewoon heen. :shock:
Sterkte San, :hug: hopelijk komt hij snel weer in z’n ritme!
Vandaag op kdv 2x met armen vrij goed geslapen. :dance:
Net op tijd; want hij begint nu van buik naar rug te rollen, dus andersom zal ook niet lang meer duren(is vandaag immers 8 maanden).
Vannacht nog maar weer even in de puck, want wij zijn nog doodop van het weekendje weg. pfffff :naughty:
Wat goed zeg dat het op het kdv goed is gegaan. Hopen dat het doorzet!!
HIer weer een hele dag met 1 armpje los gelegen. Morgen maar eens met 2 armen los neerleggen. Kijken hoe dat gaat.
Ze draaide vanmorgen bij de fysio van buik naar rug en bijna van rug naar buik. Ik zie haar het nog niet zo snel in bed doen, aangezien ze daar nog onder een dekentje ligt, maar wil het wel voor zijn natuurlijk.
Het gaat goed met de kindertjes dus?
Goed hoor, volhouden he?! :thumbup:
@nana wrote:
Het gaat goed met de kindertjes dus?
Goed hoor, volhouden he?! :thumbup:
Overdag wel, maar nu nog snachts.
Hoe is het bij jou?
Zonder Puck is geen probleem, maar mijn zoon is momenteel niet in zijn hum!
Lees: Babybabbelaars/November2009mama’s.
Hij is gewoon niet fit, en ben goed pissig over de manier waarop ik/we behandeld zijn bij de dokter.
Fijn dat het toch de goede kant op gaat met het afbouwen!!
Jeetje Nana, heb je verhaal net even gelezen. Wat een gedoe om bij de dokter te mogen komen. Belachelijk. Jij weet het beste als er iets is met je kind en dan wordt je gewoon weggestuurd :shock: Echt belachelijk.
Ik hoop dat hij snel weer de oude is. Want dit is niet leuk natuurlijk.
Hier gaat het afbouwen goed. Af en toe ligt ze met 2 armpjes los. Als ze dan na een half uurtje nog niet slaapt en ligt te piepen stop ik 1 armpje terug. Dan gaat het eigenlijk altijd goed. Gisterenavond heeft ze van 19.00 tot 22.30 uur geslapen met 2 armpjes los! Gelukkig heeft ze de puckababy 's nachts nooit nodig gehad en ligt ze dan altijd al in een slaapzak dus dat hoef ik niet af te bouwen.
Vanmorgen heeft ze anderhalf uur geslapen met 2 armpjes los en nu ligt ze weer op bed. Net nog even het speentje gegeven en nu hoor ik haar niet meer dus hoop dat ze gewoon gaat slapen. We gaan dus de goede kant op
Wat een verhaal Nana.
Ik ben niet zo mondig en dan stuit je dus op een hoop weerstand.
Mede wat ik afgelopen jaren heb meegemaakt met de andere kids ben ik wel mondiger geworden en ik merk echt dat het nodig is in deze wereld.
Jammer hoor, want waarom kunnen wij niet gewoon ons zelf zijn en dan hulp krijgen.
Hopelijk kom je er snel achter wat Stef mankeert en is hij snel weer de vrolijke Frans.
Beterschap!
Mijn oudste heeft als baby uren en uren gehuild, daar ben ik menig maal mee naar een arts geweest, tot een zh opname aan toe. Maar als er niets lichamelijks te vinden is is het gewoon klaar. Dan kan je weggaan.
Hier had Kylian woensdag een echt jammerdagje. Huilde om alles terwijl hij normaal zo vrolijk is.
Maar ja, hij was wss ook doodop van het lange weekend, slechte slapen en de tand die door was gekomen.
Gisteren op het kdv werd hij met de minuut weer vrolijker en vanmorgen en giga vrlijke Frans.
NU ligt hij met zijn armen los in bed maar te kletsen en af en toe te mauwen.
Jammer, want over 1,5 uur moet ik weer naar school en daarna nog mijn dochter naar een bijeenkomst brengen, dus het is wel handig als hij nu lekker gaat slapen. :think:
Maar ja, leg dat maar eens uit.
Nana, hoe is het met zoonlief??
Helaas is het afbouwen met de inbakerzak vandaag weer gestrand. De laatste week lag hij steeds overdag met 2 armen eruit, snachts nog niet, maar vandaag was het weer zo hard huilen dat we ze er uiteindlijk weer in hebben gestopt. En dan valt meneer meteen tevreden in slaap. :naughty: