Stef leg ik ook nog wel eens met de Puck aan in de kinderwagen, vooral bij een lange wandeling, dan kan hij lekker slapen.
Vanavond is hij in slaap gevallen met z’n armpjes los, wel met 2 hydrofielluiers tegen z’n armpjes, maar goed…
Hier ook 2 mannetjes die in de Puck hebben geslapen.
Ik heb het per slaapje afgebouwt, dus het slaapje die ze het beste doen (was hier in de ochtend) in een dikke winterslaapzak met mouwen leggen, die mouwen waren nog zo lang dat die ook nog een keer omgeslagen moesten worden, dus ze werden redelijk beperkt in hun maaien, dat ging goed! En zo langzaam afgebouwd. Rody was er vrij snel af, Silvijn duurde iets langer.
Ik liet ze ook gewoon in de Puck in de wagen slapen hoor, gewoon hetzelfde ritme als thuis aanhouden alleen ipv in bed slapen ze dan in de wagen.
Voor wie die dikke slaapzakken te duur vinden, ik heb er nu 4 over van prenatal (70cm), zijn veel gebruikt maar mogen dan ook voor een klein prijsje weg.
Ik ben juist op jacht geweest naar die slaapzakken, maar de hema verkoopt ze al niet meer(zal wel met het seizoen te maken hebben).
Helaas kan ik niet op jouw aanbod afgaan, want mijn mannetje is al 70 cm.
Hier nog steeds de puck. Het gaat toch het beste, alhoewel hij vannacht ook alweer rond 5 uur begon te huilen en om kwart voor 6 aan de fles in slaap viel, dus dan moet hij toch al zo;'n 2 uurtjes wakker zijn geweest.
Ik heb Stef vandaag in de slaapzak (met mouwen) laten slapen, 2 opgerolde hydrofiel-luiers opgerold tegen hem aan, ging eigenlijk prima.
Is wel onrustiger hoor, huilt wel meer, maar heeft wel geslapen.
Vanavond wel in de Puck in bed gelegd voor een goede nachtrust, hij moet morgen weer naar het kdv, dus moet wel goed uitgerust zijn.
San, vervelend zeg, Hema heeft ze inderdaad heel even gehad, misschien mp??
Of bij Prenatal kijken daar hebben ze vaak ook het hele jaar wel slaapzakken met mouwen…
Ik moest vandaag naar het cb, waar de arts mij vertelde dat ze het niet mochten adviseren, maar dat hij kon herrinneren dat vroeger sommige kinderen tot 2 jaar met een strak laken om hun armpjes sliepen.
Maar hij mocht niks adviseren of stimuleren, hij wou nog steeds wel graag dat ik het met een half jaar afgebouwd had/heb.
Dus maak je er niet te druk om, doe ik ook niet.
Hier zijn we weer even terug bij af. 's Avonds en 's nachts wel in een gewone slaapzak, maar overdag lukt het even niet. Het is een tijdje goed gegaan, maar nu raakt ze weer helemaal overstuur als ze overdag in een gewone slaapzak moet slapen. Ik laat het maar even zo. Ik denk dat ik dit weekend even op zoek ga naar een slaapzak met lange mouwen en dit dan eens ga proberen. Is dit alleen niet te warm?Doen jullie dan ook nog een pyjama aan bij je kindje of alleen een romper en dan in die dikke slaapzak?
Jammer rmp.
Hier ook nog steeds een pucka man.
Terwijl hij gistern voor het eerst schuin in zijn bedje lag. :think:
Ik vind het toch een beetje eng.
Helaas kon ik een slaapzak met mouwen bij de hema niet meer vinden.
Ik laat Kylian in zijn pyamahesje in de puck slapen.
EN dan alleen een lakentje en 1 dun dekentje er overheen.
Ik denk dat als ik alleen een dikkere slaapzak met mouwen kan vinden dat ik dan alleen een lakentje over hem heenleg en geen pyama eronder.
Stef slaapt zonder Puck :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Niet te hard juichen natuurlijk, maar hij
is vanavond in slaap gevallen met een gewone slaapzak met lange mouw!
@nana wrote:
Stef slaapt zonder Puck :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Wauw wat een toppertje.
Ben stiekem wel een beetje jaloerssssssssssssssssssss
@san2001 wrote:
@nana wrote:Stef slaapt zonder Puck :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Wauw wat een toppertje.
Ben stiekem wel een beetje jaloerssssssssssssssssssss
Wat knap!! Goed hoor. Heeft het goed doorgezet en heeft hij doorgeslapen?
Nana, hoe is de nacht afgelopen met Stef??
Kylian is al dagen, mss wel weken steeds vroeger aan het wakker worden.
Of hij nu laat of vroeg eet of laat of vroeg naar bed gaat, wij horen hem steeds vroeger. HIj is dan klaarwakker en begint rond 5-en te kletsen. Mss wel eerder wakker, maar dan nog stil.
Vervolgens is hij het rond half 6-6 uur toch echt wel zat en zet de menselijke wekker aan.
Daarom durf ik de puck snachts al helemaal niet meer uit te laten.
Maar nu heb ik hem er dus in een gewone slaapzak in.
Mij heel erg benieuwen wat de nacht gaat brengen.
Normaal leg ik hem in zijn puck en gaat hij of nog even wat kletsen of meteen slapen, maar nu is hij aan het ‘zeuren’. Nog even aankijken.
Vanmiddag had ik ook een gewone slaapzak geprobeerd, maar hij deed er eerst al een poosje over OM in slaap te vallen en vervolgens was hij een half uur later alweer wakker. Weet nl. niet wat er gebeurd was als hij de puck aan had gehad.
O jeetje, nu wordt hij wel heel boos. :thumbdown: Ga toch maar even naar hem toe.
Dan nog even 2 grote kids naar boven werken en dan plof ik ook mijn bedje in, want al die vroege ochtendjes hakken erin.
De nacht ging prima, en ook op het kdv heeft hij vandaag in de slaapzak geslapen!
Dus wie weet, durf nog niks te hopen, maar hij is vanavond ook weer in slaap gevallen in de gewone slaapzak… :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Balen dat het bij jou niet goed ging, blijven oefenen… :think:
Sterkte ermee, slaapt hij nu ook zonder?
Top Nana!! :thumbup:
Hier was het helaas één en al drama vannacht.
Gisteravond even heel hard huilen, maar na wat troosten ging hij toch slapen.
Ik heb hem wel een paar keer gehoord wat normaal niet zo is.
Snachts rond half 2 begon hij hard te huilen. We zijn wel 5 x bij hem geweest en toen was ik het zat.
Wij hebben hem in de puck gehezen en hij is in slaap gevallen. :shock: :?
Wss door het nachtelijke gedoe sliep hij nu wel vanmorgen iets langer, maar hier zit ik ook niet op te wachten. pfffffffff
Wat te doen??
Och jee San, ik voel me bijna l.llig dat het bij jou niet vlotten wil.
Ik kan het ook écht niet verklaren waarom Stef nu ineens zonder kan en wil slapen.
Ik heb hem donderdagmiddag bij mijn moeder gebracht, zij had met hem gewandeld, en na de wandeling sliep hij nog heerlijk in de kinderwagenbak zonder Puck, toen begon het mij ineens weer te kriebelen en dacht: Als hij zo kan slapen kan hij ook best wel slapen in een slaapzak, en vanaf dat moment is hij er ineens niet meer in geweest.
Heb je al eens advies gevraagd bij het cb?
Ik legde in het begin opgrolde hydrofielluiers tegen hem aan met een laken er super strak omheen zodat hij geen kant op kon met zijn armpjes dat ging toen ook redelijk goed, en nu hoeft dat ook niet meer.
Bij mijn dochter ging het ook van de ene op de andere dag goed hoor.
Dus voel je niet lullig.
Mss proberen we het vannacht weer. :silenced: :shifty: :think:
Alhoewel mijn nachtrust ook belangrijk is.
Het gekke is dat hij in de kinderwagen ook wel zo in slaap valt en blijft slapen. Nu net aan de fles in slaap gevallen en ook zo in bed gelegd en hij slaapt nog.,
Wss wordt hij normaal gesproken ook vaak in de nacht wakker, maar voelt zich dan veilig en nu dus niet. Weet het ook niet.
Nog niet op cb overlegd.
Goed dat het bij jou wel lekker gaat.
In ieder geval succes vannacht, hopelijk gaat hij lekker slapen!
Hij heeft een vrij lange 3d slaap gemaakt vanmiddag tot half 7 dus hij ligt er nu net pas in. In de…puckababy.
Aangezien ik morgen een nachtdienst moet draaien wil ik toch echt vannacht wel slapen. :oops:
Ja je moet ook aan jezelf denken natuurlijk… lastig hoor.
Stef is er volgens mij nu door heen, gaat goed gelukkig!
2 uur geleden met 1 arm los op bed gelegd.
Heeft wel een klein half uurtje gemopperd en een beetje gehuild(ingepakt doet hij dat amper) en toch in slaap gevallen.
Nu hoor ik wat lichte geluidjes de kamer uitkomen. :dance:
Maar… ik moet erbij zeggen; hij is ook niet in zijn hummetje, dus mss zit er wel een virusje te pakken en slaapt hij daarom zo gemakkelijk en lang. :naughty:
Gebruik maken van de situatie, zou ik zeggen! haha :lol:
Manlief heeft hem vanavond met 1 arm voor de nacht erin gelegd. :evil: En ik had nog zooo gezegd. Mij benieuwen voor de nacht.