Ik wa sdaarstraks in de speelgoedwinkel met Lucas.
Hij liep mooi aan een handje.
Komt er een dame af met een kindje in de buggy (meisje was volgens mij van dezelfde leeftijd als Lucas).
Zegt Lucas heel spontaan: “Kijk … baby.” :oops: :oops:
Begint de mama te lachen en zegt: “En dat van iemand die waarschijnlijk dezelfde leeftijd heeft.” :mrgreen: :mrgreen:
Tja … hij had gene buggy nodig, zal dat geweest zijn zeker. :think:
Hahah erg grappig he…
Tessa had het met een kindje in een karretje en Tessa liep en was duidelijk iets ouder dan dat kindje maar dat kindje riep vol overtuiging kijk mama baby…hahaha nou baby is ze echt al lang niet meer ( jammer genoeg soms hihi). Liefs TIna
wij hadden afgelopen 2 weken een logeetje…kanarie tweety van opa en oma,die hoog stond om m tegen de kat te beschermen(doet er verder niet toe)
tweety was volgens Niels “tietie” :mrgreen: dus ik helemaal blij…hij zegt wat…EN HET KLOPT!!!maar nee hoor…toen hij vanmiddag op schoot zat,en tussen mijn tshirt zat te kijken :o zei hij ineens…tietie,ja klopt ook :oops: ,maar daaruit blijkt dat tietie niet speciaal voor tweety was bedoeld :roll: :mrgreen:
Whahahah…
Wat een boefie he… haha…
Bij tessa is een poepie laten hetzelfde als een poepie doen…
Dus altijd even verwarrend als tessa zegt mama poepie doen… heeft ze nu een luier vol of was het puur lucht haha…
Van de week staat Tessa voor me en klopt op mijn buik zoals je op de deur klopt… ik vraag wat doe je nou? Tessa babybuik kloppen…krijg ik als antwoord…
Wat zal ze gedacht hebben als ik klop doet de baby wel f open?
Liefs TIna
@chester wrote:
:lol: Leuk topic!!
Sven praat nog niet zoveel maar ik vind dat echt om te gieren wat die kleine prutsjes er soms van bakken.
Helemaal mee eens! Hier hetzelfde,Mees komt nog niet verder als papa mama kaas en naan (banaan) maar ik vermaak me uitstekend met de uitspraken van jullie kinderen! Geweldig :mrgreen:
nou we hebben hier een winnaar voor deze week… :roll:
Ik zat vanmiddag in de auto met Maud, ze leuterde aan een stuk over wat ze allemaal zag… en bij alles zegt ze dan…mama ook? mama kijkes! en dan moet ik dus wat zeggen…
kortom, ik zei niets en ze bleef aandringen dat ik iets moest zien ofzo… en ik zeg tegen haar…’ ouwehoer, ben je’… antwoord Maud ’ mama ook hoer?’ :oops:
Ik zat zo hard te lachen in de auto dat Maud ervan schrok en begon te huilen… :mrgreen: :oops:
Ach gossie… helemaal aan het huilen die meid haha…
Tessa heeft als ze uit bad komt allemaal tepels…
Als ik dan zeg dat zijn toch rimpels! zegt ze heel vragens rimpels???
Daar is ze heel goed is hoor je heel vragend napraten…
Ik zei eens tegen haar je bent ook net een duracelkonijn he.
Zegt ze dat ook heel vragend na… en een paar dagen later zit e op haar knieen op de stoel te springen roept ze kijk mama Tessa duracelkonijn hahha lag in een deuk…
Liefs TIna
bij ons is de schilder bezig. Dus wij gisteren aan Teun vertellen: morgen komt schilder Sjaak…
na 5 minuutjes ofzo vraag ik aan Teun: hee, hoe heet die schilder ook alweer?
Hij kijkt me heel ondeugend aan en zegt:“Piet!”
ik liet vanochtend een beker melk uit m’n handen vallen. Na een hardgrondig ‘verdorie’ uit mijn mond, komt Teun kijken wat er aan de hand is. Zegt hij zo:
oh oh…melkie gevalluh…dat moettuh we niet hebbuh!
Wat een geweldige verhalen van iedereen :mrgreen:
Ik was laatst met Sebastiaan in de keuken en ondertussen stond ik het senseo apparaat te vullen. Roept hij ineens vanuit de keuken naar mijn man: Lieverd, wil je ook koffie? :inlove:
Hahaha geweldig he die kleine papagaaitjes…
Hier ook hoor als oma zegt doei lieffie zegt ze doei lieffie terug haha…
Liefs Tina
Heb nu een oppaskindje van ruim 2 jaar voor het eerst op bezoek (mijn schoonmoeder is gastouder van haar) die vraagt of we wel een wc hebben :lol:
Deze dan:
Tim: Mama haartjes kammen!
Loopt naar de kist met duplo, haalt een rode langwerpige duplo blok eruit en komt terug
Hij aait met het blok over mijn haar en zegt:
Soooow een beetje stoer :inlove:
Ik: moet je de achterkant ook nog ff doen hè
Tim: kamt lustig verder en zegt: "Soow, isse so beter?
Issie niet om op te vreten :inlove:
groetjes Judith
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Geweldig.
Yeline praat nu ook volop zinnen van 2 a 3 woorden ze heeft sinds maandag een nieuw woord.
Apelu = Paraplu :mrgreen:
Hihi Apelu. :mrgreen:
Moest vanmiddag weer zo lachen met Tim. Hij heeft in sommige woorden moeite met de letter “G”. Vogeltjes noemt ie “fofeltjes”
Dus ik oefenen met hem. VO-GGGGGEL-TJE. VO-GGGGGGEL-TJE. VO-GGGGEL-TJE. Snappie? Ja, zegt Tim. Dus ik zeg: VO-GGGGEL:
zegt Tim: “TJE”
Ik pieste zowat in mijn broek van het lachen. :lol:
Hier is het juist een gogel… haha heel soms lukt het als ze zelf niet goed oplet hihi. Hier is de s voor een woord en de r een probleem…
Gisteren zei hubbie zeg schatje… hoor ik van de bank he chatje…
Zo heeft ze nooit sokjes aan maar gokkies…
maar daarintegen komt politieauto er zonder problemen uit hihi…
Als je aan Tess vraagt wat er in haar oor zit zegt ze ook stevast… banaan…
Weer iets van papa haha…
Liefs TIna
Judith :mrgreen: :mrgreen: geweldig
ik roep jolijn of ze ff komt eten, zegt ze:
wach effe, jijntje klaar met lezen is.
:inlove:
we praten thuis vaak met dialect, toch proberen we in bijzijn van Lola abn te spreken, maar ze vangt natuurlijk veel op.
Lola zegt;
Mama, kiek (kijk) is :lol:
We zeggen altijd muj kiek`n 8)
hehehe ik lig hier in een deuk om al die kinderen! :mrgreen: