Prietpraat

mmm…lekker gegeten dus!! pikkie pikkie, whaha!!

Teun pakt net een boek van Dikkie Dik uit de kast en roept: mamaaaaa, Dikke Poes leesuh!!! :mrgreen:

vanmorgen weer zo wat.

Matthijs mocht bij ons in bed en zag papa zijn blote borstkas…

Matthijs ziet papa’'s tepel…wijst…en roept heel hard…KOE…

whahahahha, en hij heeft niet eens volledig BV gehad!!! :mrgreen: , dus hoe hij aan tepel>>melk>>koe komt, geen idee :mrgreen:

whahahaha

leuk voor jeroen ook :mrgreen:

wij hadden ook wat leuks…

tyg moest naar bed

dus mario zegt: kom, gaan we boekje lezen

zegt tyg: andersssss

hij had er dus nog geen zin in :mrgreen:

tom begint iets te ontdekken :shifty:

hij slaat al geruime tijd met zijn handen in zijn kruis als hij een vieze luier heeft.

dus dan verschoon ik hem direkt en is ie weer blij :smiley:

maar ja…dingen blijven niet zoals ze zijn he :shifty:

dus ik leg hem op de commode…luier open…niks…luier droog…dus ik steek een heel verhaal af “lieve schat, mama dacht dat je luier nat was en nu is ie droog…wat moet ik nu?” slaat ie weeeer in zn , nu blote, kruis…en ja hoor…psssssssssssssssssssssttttttt…ALLES nat :mrgreen: ( ook mn haar :sick: )

dus ik zet hem van schrik op de grond en begin te poetsen…

dan tikt hij zachtjes op mn been …

ik draai me om en zeg wat is er schat…

steekt ie parmantig en trots zn platte hand naar voren en omhoog…

met daarop een dikke keutel :shock: :wall: :lol:

zijn voeten zaten onder, het speelkleed ook, een klein stukje op zn wang :eh: :sick:

goed…hij is dus bezig met zindeljk te worden :mrgreen:

hahahahahaha, lekker hé!

Gelukkig heeft Jeroen dat nog niet!

Alhoewel het tijd wordt, dat hij er iets van gaat snappen!

Zoooooooo heb je alles weer schoon gekregen?

Liefs,

Moon

veel andy en schrobben met een nagelborsteltje…kleed in bad, douchekop erop, uitspoelen…en naspuiten met flink Dettol :angel:

mjammie :silenced: wel een originele manier om zindelijk te worden…je neemt gewoon het heft in eigen hand :wink:

tom kan sinds vorige week bij de deurklinken…dussss grote hobby…deuren open en dicht doen :roll: :mrgreen:

maar goed, al enige tijd klopt hij met zijn vuist op het hoofd/voeteneind van zijn bed om aan te geven dat hij wakker is :slight_smile:

nu doet hij dat dus ook…

ik zit op het toilet…tom doet lamp aan, en floept naar buiten…KNAL deur dicht :lol: en dan komt het…ff stilte…en dan…klop klop klop klop…meneer klopt met zn knuistje op de deur :inlove:

dus ik roep dat…wie iiiiiisssss daar :think:

hoop gefrut, gezucht en gekraak…en daar zwaait de deur open…en een :smiley: :smiley: :smiley: Tom die heel hard roep Ih :mrgreen: ( Ih=ik) :inlove:

en dan KNAL de deur weer dicht :roll: :lol:

tom keutelt rond in de badkamer en ik zit op het toilet …hij trekt wat…wat is dat…dat is maandverband tom…een luier voor mama.

5 minuten later…

ik sta mijn handen te wassen…ik voel ineens wat gefrommel en geduw…

staat tom een echte luier tussen mijn benen te duwen :inlove:

whahahaha

:lol: :lol: :lol: Geweldig wat een lolbroek is Tom zeg :inlove:

hier trouwens ook hand bij kruis en eentje die zijn neus dicht knijpt en dan ppfft zeggen :inlove: :inlove:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: die Tom

Hier was ik vanmorgen Ruben aan het afdrogen na het douchen. We hadden beide niets aan en Ruben lag op het aankleedkussen. Roept hij ineens heel hard: “Boetbal!!!” en wijst naar een van mijn borsten. (boetbal=voetbal).

Haha, gewelidge vergelijking Ruben! :thumbup:

Stef vanmorgen: “Mamaaa, ben je? Koekeh. Tess appetje!”

(Vertaling: Mama, waar ben je? Ik zoek je, Stef wil een appeltje)

Zulke lange zinnen had hij nog niet eerder gebruikt.

:dance: :pray: knap van Stef!!

als wij ergens lopen waar ik het gevaarlijk vind, dan zeg ik altijd: geef me een handje. Teun doet dat altijd braaf :angel: met de mededeling: kommuh autoos.

laatst gingen we op een meer varen met een bootje. We liepen op een pad langs het meer om een fijne plek te zoeken. Ik wilde niet dat Teun in het water zou vallen, dus ik zei: ‘geef me een handje’

Teun doet dit en zegt heel wijs: 'jaaahaaa, kommuh bootuh"

:lol:

:inlove: :lol:

elke dag, na elk slaapje krijg ik deze vraag van Tom :roll:

¨pappa? thuis? attah? uit? eitje ijdu?¨

hij zegt nogs steeds geen mama…dus papa geldt ook voor mij :lol:

vertaling -

mama? blijven we thuis ? of gaan we met de auto er op uit? gaan we een eindje rijden ?

is volgens mij een uithuizig tiepje :inlove: :mrgreen:

Hier hoor ik steevast als ik weer eens aan het klungelen ben en Joost vol bewondering toe staat te kijken : toetietnie? Joest hellupú?

Doet ie het niet? Joost helpen? (zo lief… :inlove: )

Hahaha geweldig… heb echt alles even gelezen…

Hier ook van de kletserige hoor…

tegenwoordig zit ze op de fiets als we naar oma gaan…

Oma TEssa komeaan… tessa komt eraan haha…

of zon ben je nou? poes ben je nou? alles wat ze zag en niet meer ziet is het ben je nou?

en ze gaan zich voorstellen aan alle dieren en kindjes, hallo ikke tessa soms klinkt het echt als ik ben tessa maar meestal zit er net tussenin…

Als we gaan werken zeggen we Tessa mama/papa gaat werken zeg maar dag… Dag papa/mama lekker werruke… haha…lekker werken…

Een van haar eerste echte zinnetjes was papa meer dinkuh pakkuh…meer drinken pakken…

Nu zijn we bezig met alsjeblieft en dank je wel…

Hebben we koffie ( is een koffieleut die meid) komt ze mama mag ik koffie affebieft…geweldig… en dan zeg ik wat zeg je dan als je koffie krijgt… nee niet dank je wel maar affebieft komt er dan uit hahha…

Wat dat betreft praat ze echt al heel erg goed voor een meid van nog geen 2 volgens mij… ze praat al echt hele zinnetjes… en dan te bedenke dat ze met haar eerste verjaardag net mama/papa/ bal zei en nog een tijd daarna niet veel meer dan appel en poes erbij kreeg…

Het ging ineens zo hard he…

Soms versta ik het ook niet eens hoor en dan zeg ik wat zei je en dan zegt ze ook precies hetzelfde, dit deed ze al toen het alleen brabbelen was haha…

Een ding heeft ze wel een ander woord voor wat ze bedoelt…

Als ze uit bad komt heeft ze aan haar voeten en handen namenlijk allemaal tepels al komt de t er niet helemaal uit als t maar meer een soort d, heel appart.

maar ze bedoelt natuurlijk rimpels.hahah…

Zit ze op de stoel en springt op haar knietjes op en neer en roept kijk mama tessa duacelkonijn hahha…

heb een keer tegen har gezegt je bent ook net een duracelkonijn omdat ze maar bleef rennen en springen hahah…

groetjes TIna

ohh wat een gepuzzel he om er soms achter te komen.

zo zegt lars al een maand betom betom???

vorige week liet lars wat vallen en ik zei ohh wat stom,wat stom.

en ja hoor betom betom betekend wat stom,wat stom hihi

“Engeland is gekloten…” wisten jullie dat al???

Morgen maar even op het kdv vertellen dat het “gesloten” is… en dat Wessel geen vieze woorden kent…

@preggie wrote:

“Engeland is gekloten…” wisten jullie dat al???

Morgen maar even op het kdv vertellen dat het “gesloten” is… en dat Wessel geen vieze woorden kent…

Nee joh: “het enge land is gesloten” is het! :lol: