Pretecho

@renzosmam wrote:

@Huggie wrote:
Je moet vanuit jezelf spreken.



Je zegt ‘‘de 3D echt is niet mooi geworden’’



Fout… Jíj vindt de 3D echo niet mooi geworden, ik wel :thumbup:



Sowieso vind ik het een beetje lullig, om over andermans echo te zeggen dat het niet mooi is geworden, op de 3D echo waar het gezichtje helemaal opstaat herkent iedereen mijn vriend, dat is voor ons geweldig om te zien, hoe een baby zo klein al zo kan lijken op 1 of beide ouders.



Vind je reactie beetje raar, mijn mening.


Ben ik met je eens!!

Beetje jammer…


Ik spreek ook vanuit mezelf? Ik weet niet wat je nu impliceert?

Dat jij hem mooi vind is natuurlijk helemaal goed en daar gaat het toch om?

Ik vind de 3D echo niet mooi geworden omdat hij best onduidelijk is en die met de voetjes best wat bewogen, bij een ‘oudere’ baby heb je dat niet zo.

Wat is daar lullig aan? Wil je zeggen dat als ik een echo niet mooi vind dat ik het kind niet mooi vind?

Nou je ziet het al, ik vind jouw reactie in deze een beetje raar :?

Ik eigenlijk niet Mel, het zijn foto’s van haar kindje waar je het over hebt…

Je had wellicht andere woorden kunnen gebruiken?



Vind het ook niet zo netjes.



Daarbij was het helemaal niet de bedoeling om jou te overtuigen…



Zij wilde gewoon een 3d echo…

@Madre wrote:

Ik eigenlijk niet Mel, het zijn foto’s van haar kindje waar je het over hebt…

Je had wellicht andere woorden kunnen gebruiken?



Vind het ook niet zo netjes.



Daarbij was het helemaal niet de bedoeling om jou te overtuigen…



Zij wilde gewoon een 3d echo…




Ik heb helemaal niets ten nadele van Huggie haar kindje gezegd en als dat wel zo opgevat is dan spijt me dat.

Jammer dat je de pretecho al zo vroeg hebt gedaan, ik heb een pretecho gedaan toen ik 24 weken zwanger was.

En mijn pretecho’s zijn zoveel duidelijker dan die van jou.



Bij babyview hingen aan de muur ook allemaal plaatjes en daarbij de weken, maar baby’s van 20 weken en ouder dat komt veel mooier over op een pretecho.





Wil je echo’s niet aanvallen hoor, voor jullie zijn ze natuurlijk prachtig.



Maar misschien is het leuk om over een tijdje nog een pretecho te laten doen.

:smiley:

@Mellie wrote:

@renzosmam wrote:
@Huggie wrote:
Je moet vanuit jezelf spreken.



Je zegt ‘‘de 3D echt is niet mooi geworden’’



Fout… Jíj vindt de 3D echo niet mooi geworden, ik wel :thumbup:



Sowieso vind ik het een beetje lullig, om over andermans echo te zeggen dat het niet mooi is geworden, op de 3D echo waar het gezichtje helemaal opstaat herkent iedereen mijn vriend, dat is voor ons geweldig om te zien, hoe een baby zo klein al zo kan lijken op 1 of beide ouders.



Vind je reactie beetje raar, mijn mening.


Ben ik met je eens!!

Beetje jammer…


Ik spreek ook vanuit mezelf? Ik weet niet wat je nu impliceert?

Dat jij hem mooi vind is natuurlijk helemaal goed en daar gaat het toch om?

Ik vind de 3D echo niet mooi geworden omdat hij best onduidelijk is en die met de voetjes best wat bewogen, bij een ‘oudere’ baby heb je dat niet zo.

Wat is daar lullig aan? Wil je zeggen dat als ik een echo niet mooi vind dat ik het kind niet mooi vind?

Nou je ziet het al, ik vind jouw reactie in deze een beetje raar :?




Je schreef, de 3D echo IS niet mooi geworden, je schreef niet IK VIND de 3D echo niet mooi geworden.



Het maakt ook allemaal niet uit, dit topic startte ik om te weten te komen waar je een mooie 3D echo kan laten maken, dit topic heet niet ‘‘wanneer is een 3D echo het mooist’’

Ik wilde het namelijk met 16 weken.



Je mag je mening geven, maar formuleer het dan als JOUW mening, niet als iets was ‘‘zo is’’

@romata wrote:

Jammer dat je de pretecho al zo vroeg hebt gedaan, ik heb een pretecho gedaan toen ik 24 weken zwanger was.

En mijn pretecho’s zijn zoveel duidelijker dan die van jou.



Bij babyview hingen aan de muur ook allemaal plaatjes en daarbij de weken, maar baby’s van 20 weken en ouder dat komt veel mooier over op een pretecho.





Wil je echo’s niet aanvallen hoor, voor jullie zijn ze natuurlijk prachtig.



Maar misschien is het leuk om over een tijdje nog een pretecho te laten doen.

:smiley:




Waarom ‘‘jammer’’? Ik heb er op dat moment toch bewust voor gekozen, het was toch niet per ongeluk :wink:



Echt ik raad het iedereen aan, heb maar 2 foto’s geplaatst, maar de foto’s en de dvd beelden, echt het is prachtig mooi, net zoals jullie mij aanraden in een later stadium nog eens te gaan, raad ik het iedereen aan om ook in een vroeg stadium te gaan.



:-*

@Huggie wrote:

@Mellie wrote:
@renzosmam wrote:
@Huggie wrote:
Je moet vanuit jezelf spreken.



Je zegt ‘‘de 3D echt is niet mooi geworden’’



Fout… Jíj vindt de 3D echo niet mooi geworden, ik wel :thumbup:



Sowieso vind ik het een beetje lullig, om over andermans echo te zeggen dat het niet mooi is geworden, op de 3D echo waar het gezichtje helemaal opstaat herkent iedereen mijn vriend, dat is voor ons geweldig om te zien, hoe een baby zo klein al zo kan lijken op 1 of beide ouders.



Vind je reactie beetje raar, mijn mening.


Ben ik met je eens!!

Beetje jammer…


Ik spreek ook vanuit mezelf? Ik weet niet wat je nu impliceert?

Dat jij hem mooi vind is natuurlijk helemaal goed en daar gaat het toch om?

Ik vind de 3D echo niet mooi geworden omdat hij best onduidelijk is en die met de voetjes best wat bewogen, bij een ‘oudere’ baby heb je dat niet zo.

Wat is daar lullig aan? Wil je zeggen dat als ik een echo niet mooi vind dat ik het kind niet mooi vind?

Nou je ziet het al, ik vind jouw reactie in deze een beetje raar :?




Je schreef, de 3D echo IS niet mooi geworden, je schreef niet IK VIND de 3D echo niet mooi geworden.



Het maakt ook allemaal niet uit, dit topic startte ik om te weten te komen waar je een mooie 3D echo kan laten maken, dit topic heet niet ‘‘wanneer is een 3D echo het mooist’’

Ik wilde het namelijk met 16 weken.



Je mag je mening geven, maar formuleer het dan als JOUW mening, niet als iets was ‘‘zo is’’


Ik zal in het vervolg mijn woorden héél zorgvuldig af gaan wegen, zodat voor anderen duidelijk is dat wanneer ík iets post dat het dan ook mijn persoonlijke mening is die daarmee bedoeld word…

Niet kinderachtig gaan doen, dat vind ik een beetje flauw.



Ik weet ook wel dat jij dat post, alleen je komt over alsof je namens meerdere mensen spreekt en uit ervaring weet dat zo’n echo niet mooi is.



Dat is niet mooi…

Ik vind het wel mooi…

Nee het is niet mooi…

Nee jij vindt het niet mooi, ik wel!



Zo lees ik het.



Ik vind het gewoon geen aardige reactie.



:frowning:

En ik vind het gaaF! :inlove:

Altijd mooi om je beeb te zien, of het nu in 2d of 3d is! :thumbup:

Ik snap ook niet dat het jammer moet zijn dat huggie ze al met 16 wk heeft laten maken.

Het is toch juist leuk dat je zo helemaal de ontwikkeling kunt volgen? Huggie beweert ook niet dat die met 16 wk mooier zijn dan die met 26 wk. Ze wil alleen vertellen dat een pretecho ook met 16 wk al heel speciaal kan zijn :slight_smile:



Vind het jammer om te zien dat er zo vaak dingen verkeerd worden opgevat en er ongevraagde adviezen worden gegeven.

Als je het niet eens bent of niet begrijpt dat iemand al zo vroeg een pretecho heeft laten maken, kun je daar toch beter niet te veel over zeggen? en het er gewoon bij laten dat je het zelf liever pas later zou doen omdat je dat mooier vindt?

Natuurlijk vind iemand het niet leuk om te horen dat zijn/haar echo’s niet mooi gevonden worden! En het is ook gewoon totaal nutteloos om zo’n reactie te geven.

Het is hier geen discussie topic om erover te discuseren wat er mooier is… 16 wk of 26 wk… Als mensen daar over willen discuseren of hun mening geven. Open daar dan gewoon zelf een topic over… Dan heb je je discussie :roll:

@Huggie wrote:

Niet kinderachtig gaan doen, dat vind ik een beetje flauw.



Ik weet ook wel dat jij dat post, alleen je komt over alsof je namens meerdere mensen spreekt en uit ervaring weet dat zo’n echo niet mooi is.



Dat is niet mooi…

Ik vind het wel mooi…

Nee het is niet mooi…

Nee jij vindt het niet mooi, ik wel!



Zo lees ik het.



Ik vind het gewoon geen aardige reactie.



:frowning:


Sorry hoor, ik lég je notabene al uit dat ik vanuit mijzelf sprak en nóg vind je het nodig om mij nog een keer extra te vertellen hóe ik het had moeten formuleren.

Ik heb je ook al excuus aangeboden voor als het verkeerd overkwam dus ik begrijp écht niet wat je nog meer van me wil?

Vind je het dan nog steeds raar dat ik een beetje sarcastisch word?



MariekevD: Sorry maar ik blijf niet aan de gang met uitleggen en meer dan 1 keer excuus maken ben ik niet van plan.

Op deze manier krijg je inderdaad een discussie en aangezien we hier bij ‘zwanger zijn’ zitten ben ik niet van plan hier mee door te gaan.

Begin een beetje boos te worden nu :frowning:

Huggie, hij is mooi geworden!

Ik zou niet 123 kiezen voor 16 weken, maar dat is omdat het geheel onbekend is, ik zie veel echos 20+, en die zijn prachtig.

En wist niet dat het met 16 weken ook zo gaaf kon zijn!

Heb je het hele kindje in zijn geheel gezien of dat niet?



Ik vind het leuk dat je het op deze termijn toch al duidelijk ziet!

Laat je het met 20+ nog is doen?

Is er een termijn waarin een 3d-echo niet mooi is dan?



Toen ik met 26 weken voor de 3d-echo kwam zei ze: “Nee, dit gaan we niet nu doen, dat wordt niet mooi” Beledigd was ik! Dat was wel MIJN kindje waar ze het over had, wat nou NIET MOOI? :evil: (‘Nee, zij trekt volle zalen…’ brieste ik tegen Zus toen we naar huis gingen :angel: )



Ik snap dus heel goed Huggie haar gevoel hierin, vind het ook niet nodig op te merken dat een andere termijn beter of mooier geweest zou zijn. Ten eerste is dat compleet subjectief, ten tweede gaat dat voorbij aan de kern van dit topic, en dat is volgens mij dat Huggie een geweldig en gezond kindje heeft gezien (jeej!)



Ik heb nog nooit een lelijke echo gezien :angel:

Ik heb zelfs een 3Decho gehad toen mijn kindje nog maar een paar weken oud was, was weliswaar geen pretecho, maar wel 3D. Ik vond het supergaaf, écht geweldig om te zien dat dat boontje ook echt een vormpje is met een duidelijk hoofdje en stompjes.



Maar ik vind de foto’s heel gaaf geworden. :thumbup:

Huggie ik vind de foto’s heel mooi :inlove:

en je kindje is altijd mooi al hadden ze een echo gemaakt met 12 weken dan nog is jou kindje mooi omdat het al helemaal af is :inlove:



ik vind dat ieder zijn mening mag hebben maar zeker niet kan zeggen dat de foto’s niet mooi zijn over iemand zijn kindje.

ik zie wel eens niet zulke knappe kindjes op kok of in de winkel ga toch niet zeggen wat een monster heb je :roll:



Nu ik de foto’s heb gezien van Huggie’s kindje zal ik dat zeker laten doen als ik zwanger ben ik had met 26 weken een 3d echo en je kon er niks van zien mochten nog x terug komen weer niets te zien zonde van me geld had graag zulke mooie 3d foto’s gehad!!

@bianca&? wrote:





ik vind dat ieder zijn mening mag hebben maar zeker niet kan zeggen dat de foto’s niet mooi zijn over iemand zijn kindje.

ik zie wel eens niet zulke knappe kindjes op kok of in de winkel ga toch niet zeggen wat een monster heb je :roll:




heb je vast mijn kindjes niet gezien haha want dat zijn natuurlijk de allemooiste he. tsja..niet iedereen kan de leukste grappigste en knapste kids van de wereld hebben natuurlijk..kan er maar één zijn en dat ben ikke natuurlijk :mrgreen:

maarre zonder gekheid, mn opa zei altijd, elke gek denkt dat zn mus een kanariepietje is, en wie iets anders beweert is riskeert ruzie met de gek :lol: :lol: :lol:
wat heerlijk dat wij moeders onze kinderen zo fantastisch vinden...

@kristalkindje wrote:

@bianca&? wrote:




ik vind dat ieder zijn mening mag hebben maar zeker niet kan zeggen dat de foto’s niet mooi zijn over iemand zijn kindje.

ik zie wel eens niet zulke knappe kindjes op kok of in de winkel ga toch niet zeggen wat een monster heb je :roll:




heb je vast mijn kindjes niet gezien haha want dat zijn natuurlijk de allemooiste he. tsja..niet iedereen kan de leukste grappigste en knapste kids van de wereld hebben natuurlijk..kan er maar één zijn en dat ben ikke natuurlijk :mrgreen:

maarre zonder gekheid, mn opa zei altijd, elke gek denkt dat zn mus een kanariepietje is, en wie iets anders beweert is riskeert ruzie met de gek :lol: :lol: :lol:
wat heerlijk dat wij moeders onze kinderen zo fantastisch vinden...


:think:

Iedereen bedankt voor de lieve reacties :-*



Mellie, laten we het maar eens zijn dat we het oneens zijn, denk voortaan gewoon na dat soms een mening ook ongevraagd én ongepast kan zijn en zeker niet relevant aan het topic in dit geval.

@D. wrote:

Is er een termijn waarin een 3d-echo niet mooi is dan?



Toen ik met 26 weken voor de 3d-echo kwam zei ze: “Nee, dit gaan we niet nu doen, dat wordt niet mooi” Beledigd was ik! Dat was wel MIJN kindje waar ze het over had, wat nou NIET MOOI? :evil: (‘Nee, zij trekt volle zalen…’ brieste ik tegen Zus toen we naar huis gingen :angel: )



Ik snap dus heel goed Huggie haar gevoel hierin, vind het ook niet nodig op te merken dat een andere termijn beter of mooier geweest zou zijn. Ten eerste is dat compleet subjectief, ten tweede gaat dat voorbij aan de kern van dit topic, en dat is volgens mij dat Huggie een geweldig en gezond kindje heeft gezien (jeej!)



Ik heb nog nooit een lelijke echo gezien :angel:




Juist dit geeft mijn gevoel precies weer, wanneer is het inderdaad niet mooi, het is altijd mooi, want het is je eigen kindje, met 26 weken, met 16 weken, maar ook met 5 weken :thumbup:

@Huggie wrote:

@D. wrote:
Is er een termijn waarin een 3d-echo niet mooi is dan?



Toen ik met 26 weken voor de 3d-echo kwam zei ze: “Nee, dit gaan we niet nu doen, dat wordt niet mooi” Beledigd was ik! Dat was wel MIJN kindje waar ze het over had, wat nou NIET MOOI? :evil: (‘Nee, zij trekt volle zalen…’ brieste ik tegen Zus toen we naar huis gingen :angel: )



Ik snap dus heel goed Huggie haar gevoel hierin, vind het ook niet nodig op te merken dat een andere termijn beter of mooier geweest zou zijn. Ten eerste is dat compleet subjectief, ten tweede gaat dat voorbij aan de kern van dit topic, en dat is volgens mij dat Huggie een geweldig en gezond kindje heeft gezien (jeej!)



Ik heb nog nooit een lelijke echo gezien :angel:




Juist dit geeft mijn gevoel precies weer, wanneer is het inderdaad niet mooi, het is altijd mooi, want het is je eigen kindje, met 26 weken, met 16 weken, maar ook met 5 weken :thumbup:




nou met 5 weken :roll: :lol: haha dan zie je niet zoveel :wink:

haha maar zo is het maar net :-*