Pretecho

@nathaliehvdominique wrote:

en al die controle echo’s die je in het ziekenhuis krijgt dan als de gyn je meer in de gaten wilt houden ?



ik kreeg in het begin om de 2 weken een echo toen om de 4 weken en op het eind weer om de 2 weken en helemaal de laatste 4 weken van de zwangerschap kreeg ik elke week een echo…



als het dan echt zó slecht zou zijn dan zouden de artsen er toch ook een limiet aan stellen wel ?



en echobureaus hebben dezelfde echoapparaten als in het ziekenhuis.




Dat zijn toch gewonen echo’s?

Ik heb het alleen van horen zeggen… Ik zeg niet dat het zo is maar wou weten of het waar was?!

Mijn pretecho wordt gemaakt als ik 26 weken ben. Volgens het echo bureau is dat een mooie tijd.

Maar het ligt er inderdaad aan wat je wilt. Alleen geslachtsbepaling kan ook eerder.

Schadelijkheid van echó’s is nooit aangetoond. Dus het is helemaal niet slecht als je het maar niet elke week doet! :lol:



Ik heb nu al zin in de pretecho, vooral ook omdat de 20 weken echo zo gaaf was :dance:

Groetjes van Aadje.

@Mariiyelle wrote:

@nathaliehvdominique wrote:
en al die controle echo’s die je in het ziekenhuis krijgt dan als de gyn je meer in de gaten wilt houden ?



ik kreeg in het begin om de 2 weken een echo toen om de 4 weken en op het eind weer om de 2 weken en helemaal de laatste 4 weken van de zwangerschap kreeg ik elke week een echo…



als het dan echt zó slecht zou zijn dan zouden de artsen er toch ook een limiet aan stellen wel ?



en echobureaus hebben dezelfde echoapparaten als in het ziekenhuis.




Dat zijn toch gewonen echo’s?

Ik heb het alleen van horen zeggen… Ik zeg niet dat het zo is maar wou weten of het waar was?!




controle echo’s , gewone echo’s , pret echo’s allemaal hetzelfde dus heel schadelijk is het niet :wink:

Rond de 26 weken heb ik zelf een pretecho laten maken, dan kan je je kleine erg goed zien! Morgen laat ik weer een pretecho maken (ben dan bijna 31 weken), want we mochten de echo overdoen, omdat er geen geluid op de dvd zat ;)! Helemaal niet erg! Ben wel benieuwd in hoeverre we de kleine nog goed kunnen zien!

Rond de 26 weken schijnt toch het mooiste te zijn, omdat je kleine dan nog goed in beeld komt en niet te groot is.

Een pretecho laten maken vind ik zeker een aanrader! Alleen maar genieten! :smiley:

gewoon gaan hoor



als je het graag ziet doen! ik heb ze ook van nicolai en bij deze uk gaan wij ook eens 1s in de maand voor een echo. wij hebben een bureo hier in het dorp die een 2d echo doet voor 15 euro :wink:



ik heb ook een 3d van nicolai met 12 weken en die vind ik ooh helemaal geweldig o te zien!



je kan met 26 nog altijd een keer terug gaan :wink: tis juist mooi om alles zo te kunne volgen



xxx



ik hoop datje je snel beter voelt en dat je snel naar je beebje kan kijken! :inlove: :inlove:



(wij zagen bij 16 w al heel geod dat nic een jongen was :wink: met 18 weken dan kan je ook goed zien als het een meisje is … als de baby goed ligt natuurlijk ;))



spannend! en wel laten zien hier he!!!

17.10 pretechoooooooooooooooo!!!

Veel plezier!

En ik zou je zoals meerdere hier zeggen aanraden een afspraak te maken voor rond de 26 weken als je je kindje nog een keer wilt zien. Dan heb je kans op hele mooie foto’s en beelden. Als je tenminste niet zo’n eigenwijsje hebt als ons :smiley:

Huggie wrote:
17.10 pretechoooooooooooooooo!!!![/quote

veel plezier wel showen he :inlove:

idd gewoon doen zo’n echo!!

wij hebben het met 26 weken gedaan en we konden niets zien ze lag met dr neus in de placenta later nog eens terug weer niet weg 100 euro!!!

misschien is het nu wel klein maar wel gaaf heb ik het ziekenhuis ook gezien en is erg leuk!!

Morgen een uitgebreid verslag maar het was gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!! Ik raad het iedereen aan, wat geweldig mooi!



Morgen verhaal + foto’s, nu weer erg beroerd dus ga weer proberen te slapen :-*

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=3979987#3979987 Hier staan de foto’s!!!

Mooiste moment om een pretecho te doen is rond de 26e week van je zwangerschap, word ook aangeraden.

Wij hebben zelf vorige week gehad, en echt super, is een aanrader.



Monique

Ben ik het niet met je eens, ik snap dat het dan ook erg mooi is, maar met 16 weken is het écht een aanrader, zo speciaal, je kindje in 1 shot vastgelegd nog in de baarmoeder, lekker weggekropen in de placenta in mijn geval, heel mooi!



Fijn dat je echo leuk was :thumbup:

Vind ik ook…je ziet het kindje dan nog helemaal.

Ik heb met 17,5 week van die kleine toen gedaan en een mooie deal gemaakt daar om met 26 weken tetrug te komen voor wat foto’s van haar toetje…die waren mooi zo van haar gezicht maar die met 17,5 week had ik niet willen missen!!!

ik ben het eens met huggie





ik vind bijde erg mooi!! Zeker een aanrader! mooi hoor huggie!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

:inlove:

Ik denk dat het vanaf bijvoorbeeld 26 weken óók erg mooi is, maar niet mooier dan met bijvoorbeeld 16 weken zoals ik heb gedaan.



Het is allebei mooi, speciaal en apart op een andere manier.



Ik heb in ieder geval geen spijt dat ik het heb gedaan, dit had ik niet willen missen en het was het geld dubbel en dwars waard, raad het dan ook iedereen aan en zal het met een volgende zwangerschap weer doen!

Nee, je hebt me nog steeds niet overtuigd, de 3D is niet mooi geworden.

Door even te wachten had je kindje veel duidelijker op die echo’s naar voren gekomen en het gezichtje is dan wat voller.

De 2D zijn wel mooi geworden.

Wat dat aangaat ben ik nog steeds erg blij met de gewone 20 weken echowaar we ook plaatjes en een dvd van hebben meegekregen en de pret echo met 26 weken.

Je moet vanuit jezelf spreken.



Je zegt ‘‘de 3D echt is niet mooi geworden’’



Fout… Jíj vindt de 3D echo niet mooi geworden, ik wel :thumbup:



Sowieso vind ik het een beetje lullig, om over andermans echo te zeggen dat het niet mooi is geworden, op de 3D echo waar het gezichtje helemaal opstaat herkent iedereen mijn vriend, dat is voor ons geweldig om te zien, hoe een baby zo klein al zo kan lijken op 1 of beide ouders.



Vind je reactie beetje raar, mijn mening.

@Huggie wrote:

Je moet vanuit jezelf spreken.



Je zegt ‘‘de 3D echt is niet mooi geworden’’



Fout… Jíj vindt de 3D echo niet mooi geworden, ik wel :thumbup:



Sowieso vind ik het een beetje lullig, om over andermans echo te zeggen dat het niet mooi is geworden, op de 3D echo waar het gezichtje helemaal opstaat herkent iedereen mijn vriend, dat is voor ons geweldig om te zien, hoe een baby zo klein al zo kan lijken op 1 of beide ouders.



Vind je reactie beetje raar, mijn mening.


Ben ik met je eens!!

Beetje jammer…