Pretecho

@bianca&? wrote:

@Huggie wrote:
@D. wrote:
Is er een termijn waarin een 3d-echo niet mooi is dan?



Toen ik met 26 weken voor de 3d-echo kwam zei ze: “Nee, dit gaan we niet nu doen, dat wordt niet mooi” Beledigd was ik! Dat was wel MIJN kindje waar ze het over had, wat nou NIET MOOI? :evil: (‘Nee, zij trekt volle zalen…’ brieste ik tegen Zus toen we naar huis gingen :angel: )



Ik snap dus heel goed Huggie haar gevoel hierin, vind het ook niet nodig op te merken dat een andere termijn beter of mooier geweest zou zijn. Ten eerste is dat compleet subjectief, ten tweede gaat dat voorbij aan de kern van dit topic, en dat is volgens mij dat Huggie een geweldig en gezond kindje heeft gezien (jeej!)



Ik heb nog nooit een lelijke echo gezien :angel:




Juist dit geeft mijn gevoel precies weer, wanneer is het inderdaad niet mooi, het is altijd mooi, want het is je eigen kindje, met 26 weken, met 16 weken, maar ook met 5 weken :thumbup:




nou met 5 weken :roll: :lol: haha dan zie je niet zoveel :wink:

haha maar zo is het maar net :-*




Was als bij wijze van bedoeld :wink: :lol:

Huggie, ze zijn mooi!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Dat is natuurlijk mijn mening maar laat mijn mening nu een feit zijn! :inlove:

Matsjo :oops: :-*

@Huggie wrote:

Iedereen bedankt voor de lieve reacties :-*



Mellie, laten we het maar eens zijn dat we het oneens zijn, denk voortaan gewoon na dat soms een mening ook ongevraagd én ongepast kan zijn en zeker niet relevant aan het topic in dit geval.




We hoeven het ook niet eens te zijn he, maar laten we wel allemaal ophouden met te doen alsof ik je kindje ‘lelijk’ genoemd heb, ik lees nog steeds allemaal opmerkingen over dingen die ik niet gezegd heb.

Dat ik een 3d echo met een bepaalde termijn niet zo mooi vind wil nog niet zeggen dat het kindje dan ook niet mooi is of wel?



Als laatste alleen nog dit, ik vind het heel vervelend dat je zo door blijft drammen Huggie, je hebt uitleg gehad, je hebt excuus gehad en 3 reacties later ben je mij nog steeds de les aan het lezen.

Ik weet dat je relatief nieuw bent op kok maar kijk jij ook eens even om je heen en probeer te beoordelen wat gepast is en wat niet.

Reacties in topics zul je je ook nog wel over gaan verbazen dan, dit is niet bepaald een forum waarin men een topic opent en er alleen maar mensen reageren die je alleen vertellen wat je wil horen.

Meestal is het ook nog zo dat als iemand excuus maakt/uitleg geeft dan is het gewoon klaar en praten we nergens meer over maar bij jou werkt dat niet zo?

Maar goed, dit is het laatste wat ik er over kwijt wil, ik blijf me zoals gezegd niet herhalen.

Misschien is het wel zo beleefd om dat excuus gewoon te accepteren of ga je me nu nog een keer op mijn vingers tikken?

Mellie daar heb je gelijk in , je heb NIET gezegd dat het kindje lelijk is, je heb gezegd en duidelijk ook dat je de echo zelf niet mooi vind. Gewoon op dit termijn, vind je het niet geweldig, en met 26 weken waarschijnlijk wel.



Ik had nog nooit gehoord op dit termijn, ik vind het leuk hoe je het allemaal nog ziet, maar met 26 weken zie je als het goed is echt het gezicht vol en zo liefelijk, dus ja, 26 weken vind ik MOOIER, maar 16 weken vind ik ook onwijs mooi zoals ik het nu heb gezien.

ik heb een 3d echo van nicolai met 12/13 weken, vond het helemaal super om te zien :smiley:



16 weken vind ik ooksuper om te zien



20 weken ook



26 weken ook



vind eht allemaal super :inlove: :inlove: :inlove:



wij maken er geen hebben we gezecht, met nic hebben we het geprobeerd maar hij had zijn gezicht in de placenta zitten. dus niet gezien, en ik vond de verassing van hoe hij eruit zag eingelijk zo leuk dat we hebben besloten om het niet te laten doen!



ieder het zijne dus.



Maar de echo’s zijn wel mooi hoor! ik kijk er graag naar!! :inlove: :inlove:

@Sweet-Love wrote:

Mellie daar heb je gelijk in , je heb NIET gezegd dat het kindje lelijk is, je heb gezegd en duidelijk ook dat je de echo zelf niet mooi vind. Gewoon op dit termijn, vind je het niet geweldig, en met 26 weken waarschijnlijk wel.



Ik had nog nooit gehoord op dit termijn, ik vind het leuk hoe je het allemaal nog ziet, maar met 26 weken zie je als het goed is echt het gezicht vol en zo liefelijk, dus ja, 26 weken vind ik MOOIER, maar 16 weken vind ik ook onwijs mooi zoals ik het nu heb gezien.




Klopt, maar wat is er dan niet mooi aan de echo? De beeldkwaliteit? De placenta? Is het heel raar dat ik het zo heb opgevat :silenced:



Het is goed zo, heb ook geen zin om er verder nog energie in te steken.

@Huggie wrote:

@bianca&? wrote:
@Huggie wrote:
@D. wrote:
Is er een termijn waarin een 3d-echo niet mooi is dan?



Toen ik met 26 weken voor de 3d-echo kwam zei ze: “Nee, dit gaan we niet nu doen, dat wordt niet mooi” Beledigd was ik! Dat was wel MIJN kindje waar ze het over had, wat nou NIET MOOI? :evil: (‘Nee, zij trekt volle zalen…’ brieste ik tegen Zus toen we naar huis gingen :angel: )



Ik snap dus heel goed Huggie haar gevoel hierin, vind het ook niet nodig op te merken dat een andere termijn beter of mooier geweest zou zijn. Ten eerste is dat compleet subjectief, ten tweede gaat dat voorbij aan de kern van dit topic, en dat is volgens mij dat Huggie een geweldig en gezond kindje heeft gezien (jeej!)



Ik heb nog nooit een lelijke echo gezien :angel:




Juist dit geeft mijn gevoel precies weer, wanneer is het inderdaad niet mooi, het is altijd mooi, want het is je eigen kindje, met 26 weken, met 16 weken, maar ook met 5 weken :thumbup:




nou met 5 weken :roll: :lol: haha dan zie je niet zoveel :wink:

haha maar zo is het maar net :-*




Was als bij wijze van bedoeld :wink: :lol:




weet ik :wink:

@Huggie wrote:

@Sweet-Love wrote:
Mellie daar heb je gelijk in , je heb NIET gezegd dat het kindje lelijk is, je heb gezegd en duidelijk ook dat je de echo zelf niet mooi vind. Gewoon op dit termijn, vind je het niet geweldig, en met 26 weken waarschijnlijk wel.



Ik had nog nooit gehoord op dit termijn, ik vind het leuk hoe je het allemaal nog ziet, maar met 26 weken zie je als het goed is echt het gezicht vol en zo liefelijk, dus ja, 26 weken vind ik MOOIER, maar 16 weken vind ik ook onwijs mooi zoals ik het nu heb gezien.




Klopt, maar wat is er dan niet mooi aan de echo? De beeldkwaliteit? De placenta? Is het heel raar dat ik het zo heb opgevat :silenced:



Het is goed zo, heb ook geen zin om er verder nog energie in te steken.


Placenta vind ik mooi, hoe hij/zij beentjes om heen klampt.

Nee het beeld kwaliteit is beetje wazig, maar nu ik het bedenk… was het op de fotos alleen zo of ook in je buik?

@Sweet-Love wrote:

@Huggie wrote:
@Sweet-Love wrote:
Mellie daar heb je gelijk in , je heb NIET gezegd dat het kindje lelijk is, je heb gezegd en duidelijk ook dat je de echo zelf niet mooi vind. Gewoon op dit termijn, vind je het niet geweldig, en met 26 weken waarschijnlijk wel.



Ik had nog nooit gehoord op dit termijn, ik vind het leuk hoe je het allemaal nog ziet, maar met 26 weken zie je als het goed is echt het gezicht vol en zo liefelijk, dus ja, 26 weken vind ik MOOIER, maar 16 weken vind ik ook onwijs mooi zoals ik het nu heb gezien.




Klopt, maar wat is er dan niet mooi aan de echo? De beeldkwaliteit? De placenta? Is het heel raar dat ik het zo heb opgevat :silenced:



Het is goed zo, heb ook geen zin om er verder nog energie in te steken.


Placenta vind ik mooi, hoe hij/zij beentjes om heen klampt.

Nee het beeld kwaliteit is beetje wazig, maar nu ik het bedenk… was het op de fotos alleen zo of ook in je buik?




Alleen op de foto’s, al vind ik het duidelijk!

Op beeld zie je het natuurlijk altijd vloeiender zeg maar…

Ik heb zelf met 16 weken een pretecho laten maken om een geslachtsbepaling te doen, later met 26 weken nog een keer en dan is het inderdaad alweer een heel verschil maar ik wilde elke week wel een pretecho laten maken :mrgreen:

Ben het er zeker mee eens dat ze vanaf week 26 hele mooie echo’s kunnen maken, raden ze zelf ook aan omdat ze anders nog zo eng mager zijn, vond hem op alle voorgaande echo’s net een alien :lol: mager ding.

Is gelukkig allemaal goed gekomen :inlove:

en wil ook nog ff zeggen dat Mellie sorry had gezegd en dat wat zij neerzet HAAR mening is dus dat ze niet overdreven IK VIND hoeft neer te zetten.

Huggie moet dan niet door blijven emmeren, sorry is sorry en dan zand erover en ophouden.



:hand:

ach elke echo blijft mooi en bijzonder in zijn eigen vorm of dat nou is in 1 D,2D,3D,4D of van mijn part 14 D.



Het is en blijft een bijzonder feit om zwanger te mogen zijn en daarom is elke echo al mooi en uniek van zich zelf.

Ah, ok! Nee de fotos zijn wel duidelijk, maar lijkt me nog mooier het echt live te zien! :inlove:

@Lady28 wrote:

en wil ook nog ff zeggen dat Mellie sorry had gezegd en dat wat zij neerzet HAAR mening is dus dat ze niet overdreven IK VIND hoeft neer te zetten.

Huggie moet dan niet door blijven emmeren, sorry is sorry en dan zand erover en ophouden.



:hand:


Thanks Lady28 maar doe geen moeite hoor, het helpt niet, er word niet alleen hier doorgeemmerd maar ook in het maarttopic.

Ik heb daar een allerlaatste reactie gegeven en ik ben hier helemaal klaar mee.

Blijkbaar is dit hoe Huggie met mensen om wenst te gaan, ik hoop dat ze op deze manier haar ‘kicks’ krijgt en laat het hier bij. :hand:

Heb het gelezen :naughty:



Dan de wijste zijn en klaar inderdaad, kansloos gedrag bah :snooty:

Mellie, zoals ik net bij de Maartmama’s ook al schreef, ik zat me door jou op dat moment vreselijk op te vreten, ik blijf het een k*treactie vinden en de excuses die je maakt zijn in mijn ogen omdat je het gevoel hebt dat je dat moet doen en niet omdat je het meent.



Ik mag best verwijzen naar dit topic, dat zie je vaker op KOK.



Ik heb eerder al gezegd dat ik er klaar over was, jij wil perséé een acceptatie van je excuses, nou meid, die geef ik zeker niet op commando.



Ben ook helemaal klaar nu, hoop dat de mensen die het wel MOOI vonden het zeker gaan doen, ben in Leidschenveen geweest, dat even terzijde.

Nee, ik heb uitgelegd hóe ik het bedoelde en excuus gemaakt voor als het verkeerd overkwam maar daarna gá je maar door en door en in andere topics ga je ook maar door en door, ben je een pubertje of zo?

Je hoeft van mij niets te accepteren, ik wil het niet eens meer en ik heb spijt als haar op mijn hoofd dat ik uberhaupt moeite heb gedaan om jou iets uit te leggen.

Helaas zegt dit alles bij elkaar meer over jou dan over mij…

@Mellie wrote:

Nee, ik heb uitgelegd hóe ik het bedoelde en excuus gemaakt voor als het verkeerd overkwam maar daarna gá je maar door en door en in andere topics ga je ook maar door en door, ben je een pubertje of zo?

Je hoeft van mij niets te accepteren, ik wil het niet eens meer en ik heb spijt als haar op mijn hoofd dat ik uberhaupt moeite heb gedaan om jou iets uit te leggen.

Helaas zegt dit alles bij elkaar meer over jou dan over mij…




In andere topics door en door is bull, ik heb het daar vlak na je eerste opmerking neergezet, verder helemaal niet.



‘‘Ben je een pubertje’’? Slim dat je even hebt gekeken in het lijstje hoe oud ik ben, altijd makkelijk te gebruiken in dit soort situaties, ik ga jou toch ook niet uitmaken voor oud verbitterd wijf?



Dit alles zegt over mij dat ik behoorlijk gekwetst kan raken door zo’n stomme opmerking van een nietszeggend iemand :frowning: