Supergoed dat je deze stap al hebt gezet. Hoop dat jullie avondje weg ook geslaagd was. Ook een idee om vaker te doen misschien?
Ik geloof ook niet dat iemand het je kwalijk neemt dat je even niet bij de stoppers meeleest. We zien je graag, maar wat niet gaat dat gaat niet. Goed voor jezelf zorgen.
Wat goed dat je het erkend hebt voor jezelf.
Ik ben blij voor je dat je zo’n meedenkende vk hebt en ik hoop voor je dat je je snel beter zult gaan voelen.
Sterkte :hug:
:thumbup:
Hartstikke goed Wawa, de eerste stap is vaak moeilijk. 'k Ben trots op je.
:-*
Hoe is het met je meis?
Schijnt het zonnetje weer wat, ik hoop het zo voor je.
:-*
Hoe gaat het nu met je? :hug:
Ik ben aan vitamine B complexe forte. Het gaat met ups en downs. Binnenkort pretecho om de zwangerschap wat realistischer te maken dat het om een kindje gaat :oops: . Voel nog geen leven. Bij VK was donderdag wel alles goed. Alleen erg lage bloeddruk.
Dank jullie wel dat jullie met me meeleven :-*
Wawa, wat fijn zo’n vk! Ik had je al niet meer gezien bij de as nov mama’s, maar dan is dit de reden waarschijnlijk. Ik herken het niet, behalve af en toe een donker dipdagje, maar kan me helemaal voorstellen hoe rot het is als je elke dag zo’n dag hebt. Heb je de pretecho al gepland? Fijn! En hopelijk geeft dat al wat meer binding. Die binding komt vanzelf wel hoor, probeer te genieten van de leuke dingen en hopelijk komt het zonnetje snel weer voor je!
:hug:
Wienie
Wat een goed plan die echo!
Ik heb nog over je gedroomd :oops:
Hé meid,
Ik kom je even een dikke :hug: brengen.
Fijn dat je met je vk zo goed kan praten. Goed idee ook die echo.
Ik hoop dat je toch langzamerhand weer op mag krabbelen meid, vind dit zo sneu voor je. :-
Met de jongens verder alles goed?
Is werken momenteel ook nog te doen?
:- en nogmaals een dikke :hug:
Ik breng je ook een dikke knuffel. Ik duim voor meer ups dan downs
Even een teken van leven:
Gisteravond een pretecho gehad. Alles zag er mooi uit. Er zat alleen geen piemeltje aan. Ben helemaal verbaasd!
Verder gaat het hier met steeds meer ups dan downs. Ik heb het gevoel, dat de vitamine B helpt.
Meid wat fantastisch dat je je beter voelt.
En een meisje :inlove:
ow wat goed wawa dat er een stijgende lijn in zit. Houden zo, super dat je dan nu iets gevonden hebt wat iets lijkt te werken :hug:
En je ging uit van een jongetje he? Als ik dat zo lees. Wat een verassing dan zeg! :inlove:
Sterkte :-* :-*
Ohhhh meisjes zijn zooooo leuk!
Geloof me :inlove:
Ik had hier volgens mij nog niet eerder gereageerd.
Maar in elk geval nog een hele dikke :hug:
Hopelijk kan je er heel snel weer heel erg van genieten :-*
Op naar alleen maar ups! :thumbup:
Ow Wawa, een meisje :inlove:
Fijn dat vit. B wat helpt! Hoop dat de ups de boventoon gaan voeren :hug:
Zit nou weer te janken, dat ik alle jongenskleertjes weg moet doen :? . Pfoef, die rothormomen. Hoop dat alles snel verkocht is, dan kan ik er ook niet mee in mijn handen staan :oops: . Meisje in jongenskleertjes is ook niets
Ik ga gewoon, zoals ik al zei, iets heel mooi roze kopen voor je meisje! Sterkte lieve Wawa!
@Fleur wrote:
Ik ga gewoon, zoals ik al zei, iets heel mooi roze kopen voor je meisje! Sterkte lieve Wawa!
Heb ik wel nodig :lol: , want ik heb straks niets meer over :oops: .
Het gaat hier elke dag weer een beetje beter.
Helaas ben ik er nog niet helemaal bovenop, maar het ergste dal ben ik volgens mij door
Fijn om te horen dat het wat beter gaat! Enne, rompers kun je bewaren