WIJ GAAN OP VAKANTIE!!!
Ik heb vanmiddag geboekt. Na een paar dagen wikken en wegen, hebben we besloten om naar italie te gaan. We hebben het er eerst eigenlijk alleen maar over gehad om te gaan vliegen. Naar de canarische eilanden of mallorca want dat kan vanaf eindhoven en is niet zo ver vliegen. Maar ik ben dol op Italie, en dan vooral het Gardameer. Woensdag dus wat gidsen gehaald. We wilden naar een camping, maar niet met een tent. Dus kwamen we uit op een stacaravan. Vanmiddag via internet geboekt. We gaan eind mei en blijven bijna twee weken weg. Heeeeeeerlijk!! Ik heb er nu al zin in. Lekker zwemmen, slenteren door de italiaanse dorpjes, ijsjes en pizza’s eten. Kan niet beter!
Maar goed, voor het zover is, gaan we na volgende week maar weer werken. Ik heb nu vakantie en 5 januari moet ik weer werken. Dan gelukkig maar twee dagen per week.
Ik ben zo blij!!!
Hey Renske, jij houdt de boel wel hoog hier :thumbup: Lekker joh jullie vakantie geboekt :dance: Wij moeten nog boeken, maar gaan dat pas later doen, wij willen ook pas van het najaar als het niet meer zo heel warm is naar Lanzarote waarschijnlijk Ook lekker ff twee weken weg :dance: En ik las dat je het kerst/rookprobleem toch opgelost heb gekregen Wel jammer dat iedereen dan is afgebeld, maar het fijne daarvan zul je denk ik toch niet te weten komen :think: Jullie hebben je in elk geval goed vermaakt lees ik :lol: Lekker hoor een sauna- en oppasbon :dance: Kan daar ook altijd heerlijk van genieten, de sauna :drool: Moet ik ook gauw weer eens inplannen, want is alweer te lang geleden :doh: En heb je trouwens al lekker geshopt om je kasten weer te vullen :mrgreen: Naar is dat altijd he :liar: :liar: :liar: Ik moet binnenkort ook weer eens gaan spitten en e.e.a. op E-bay en MP zetten
Hey Danielle, hoe gaat het inmiddels met je kindjes?! Ik hoop inmiddels weer wat beter :hug: Geef je Britt nu trouwens ook die lange vinger niet meer :think: Ik heb dan zoiets van, van die ene LV zal ze toch niet te dik worden :roll: Valentijn krijgt hier eigenlijk heel zelden iets van koekjes ofzo hoor tussendoor :oops: Ik ben zelf een enorme zoetekauw, maar wil het er bij hem zo lang mogelijk uithouden :shifty: Hij krijgt natuurlijk wel eens een paar stukjes, bijvoorbeeld eierkoek vindt ie onwijs lekker en laatst een paar stukjes oliebol, maar niet dagelijks. Straks gaat ie nog wel genoeg snoepen :lol:
Kerst hier trouwens goed en volgegeten :oops: doorgekomen. Eerste kerstdag bij schoonouders gourmetten en cadeautjes en tweede kerstdag lekker eten bij mijn ouders met nog 1 van mijn 2 zussen en haar gezin, was ook errug gezellig en lekker :thumbup:
We zijn trouwens 14 december naar het cb geweest en Valentijn is daar weer helemala goedgekeurd (sorry beetje late vermelding :shifty: ) Hij was 73cm en woog 9350gram :thumbup: Zijn bolletje was 47cm omtrek, dus alles netje sop de gemiddelde lijnen voor een kindje van 9,5 maand(wat hij toen was ). Zijn bolletje zat ietsjes boven de lijn, maar was geen probleem, het is een lekker gezond mannetje en hij gaat als een speer :lol: Hij tijgert de hele kamer door in zijn vooruit en hij trekt zich sinds een paar dagen ook steeds aan alles op om te staan :inlove: En inmiddels heeft hij alweer 6 tandjes en nummer 7 en 8 moeten alleen nog door een heel dun vliesje tandvlees heen en dan zijn die er ook, hij doet dus alles netjes op schema en met een paar dingen loopt ie nog steeds wat voor op het gemiddelde TROTSSSSS. Hier zijn tijgerfilmpje en als je op die site bent kun je ook alle andere filmpjes bekijken als je wilt
Hij is wat donker, maar wel goed te zien :lol:
Vandaag zijn Valentijn en ik samen naar Tim zijn werk geweest (was daar zef nog nooit geweest, omdat het een heel gedoe is om binnen te komen normaal :roll: Maar de laatste werkdag van het jaar hebben ze altijd “kindjesdag” dan mogen alle werknemers hun kindjes laten komen/meenemen, Tim was natuurlijk apetrots dat ie eindelijk ook mee mocht doen :lol: :inlove: En we zijn daar ff anderhalf uur geweest, toen ff beneden op de Arena Boulevard naar de Prenatal geweest en ff traphekjes gekocht :thumbup: Heb hem vanmiddag net op tijd bij de deur weggeplukt die ik voor het trapgat had gedaan (badkamerdeur open, die sluit een groot deel van het trapgat af dan). Ik liep alleen ff van zijn kamer naar de douche en hoor hem opeens heel dichtbij :think: Hij gaat nu zo razendsnel vooruit dat het dus gewoon niet meer verantwoord is om hem ff alleen op zijn kamer te laten spelen, want hij tijgert mij dus gelijk achteraan :inlove: :shifty: Maar goed, de hekjes gaat Tim morgen plaatsen en verder heb ik ff een winterslaapzak met mouwen gekocht (in de aanbieding :dance: ) en 2 antislipkikkers voor in de douchekuip :thumbup: Nu kan Valentijn gewoon op zijn gatje op die matjes zitten en dan de douche erop, eendjes erbij en hij vindt het een feestje :inlove: Ik ga straks wat foto’s in het showforum maandtopic plaatsen van onze Aprilbeebs, dus als je ze wilt zien moet je daar ff kijken en anders komen ze van het weekend op Valentijn zijn eigen website (onder de www knop).
Zo een heel verhaal weer Ik ga nu weer ff spieken bij de aprilmama’s en foto’s plaatsen
Tot snel weer meiden!!!
kimmie: nou ik geef haar gewoon een fruithapje en 2 keer in de week een halve lange vinger maar echt op dieeet laten gaan haha neee dat gaat er wel weer van af…
en ze zijn nog steeds ziek, wesley heeft een pufje gehad ze gooien alles op zijn premature tijd. ze klagen dat hij te dun is. en ze denken dat hij lichte brochitis heeft :?
en hij vind het totaal niet fijn, dat arme ven tje van me
en nog even snel een onwijs leuk filmpje zeg
Hey Danielle, wat sneu voor Wesley :hug: Hoop dat het niet chronisch is, dan is ie er met een paar dagen en wat pufjes per dag weer vanaf toch :eh: Kan me voorstellen dat ie het helemaal niet leuk vindt, arme ventje :hug: Lijkt me toch wel vervelend als ze na “al die tijd” nog alles op zijn prematuriteit gooien… Ik heb makkelijk praten omdat Valentijn het gewoon erg goed doet gelukkig, maar ik zie het aan een vriendin van mij, die haar tweeling was 10 weken te vroeg en de boys worden over 2 weken alweer 1 :dance: Een ervan gaat super, beetje gelijk op met Valentijn, maar haar andere jochie loopt achter met een hoop dingen en dat is toch een zorgenkindje
En arme Britt, nog maar 2 keer per week een halve LV Mijn moeder kreeg dat vroeger trouwens over mijn zus te horen op het cb :lol: :lol: :lol: Mijn moeder gaf haar alleen maar wat het cb opgaf, maar telkens kreeg ze weer te horen dat ze niet zo veel extra mocht hebben :lol: Ze bleven volhouden dat mijn moeder haar stiekem volpropte :lol: :lol:
Sterkte met je manneke en ook met Britt natuurlijk :hug:
hey kimmie:
haha jah het cb heeft altijd wat teklagen.
wesley doet het verder prima kwa ontwikeling enzo maar alleen over zijn gewicht gooien ze het nog steeds op de prematuriteit terwijl ik ook zo klein ben geweest op mijn 2 jarig leeftijd. en ik ben optijd geboren…
en als hij dan een keertje ziek is dan zeggen ze jah hij loopt het sneller op hij heeft een moeilijke start gehad… en kwa ontwikkeling loopt hij weer heel goed ik wordt gek van die artsen haha
jah ik hoop ook een paar pufjes per dag en daarna niet meer is even afwachten he :?
maar toen wij nog in denhaag woonden was hij constant zo erg verkouden en kortademig en we zijn net een week in denhaag geweest en we komen terug in voorthuizen en hij is zo ziek… door de slechte lucht daar kan hij er goed last van hebben zeggen ze en dan met verkoudheid maar puffen… sinds we op de veluwe wonen (voorthuizen) gaat het ook heel goed het is gewoon schoner hier de lucht…
Ja ze moeten idd altijd wat te mieren hebben, al heb ik nog geen onvertogen woord van ze gehoord :think: Ze vinden het alleen maar raar dat ik nog steeds naar de ka ga en ook daar zijn inentingen haal :mrgreen: Maar ja, de ka wil hem gewoon graag nog even volgen. Normaal worden ze tot 32 weken langer gezien en omdat hij krap over de 32 weken geboren is en het vermoeden bestaat dat ik zelfs een week korter zwanger was dan zij dachten, wil hij hem gewoon nu in februari nog een keer zien en zelf de inenting geven. Ik heb daar geen problemen mee en we hebben een superaardige ka :thumbup: (hij staat elke maand in de Ouders van Nu, mocht je die lezen ). Ik ga er wel vanuit dat het nu de laatste keer zal zijn, maar daar begint het cb steeds weer over :roll: :lol: Maar verder hebben ze nog niks te zeuren gehad
En wat je zegt sommige kindjes zijn gewoon wat kleiner, anderen wat dunner, anderen weer groter en/of dikker, maar om dat steeds op zijn prematuriteit te gooien is wel erg makkelijk, zeker omdat jij zelf ook geen dikkerd was Dat van die luchtwegen is helaas wel een vaak voorkomend probleem bij prematuren, maar aan de andere kant hebben zo ontzettend veel kinderen (op tijd geboren) tegenwoordig problemen aan de luchtwegen, dat komt ook gewoon door onze vervuiling!!! Dat bevestig jij nog eens doordat het op de Veluwe wel goed gaat met Wesley :thumbup: Sterkte er mee in elk geval :hug: Nu ga ik naar bedje, want ik heb helemaal branderige oogjes van het zo lang achter de pc zitten :oops: :oops: :oops:
Truste :-*
GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL
Hebben jullie een leuke jaarwisseling gehad? Wij zijn naar vrienden geweest in Limburg. Het was heel gezellig. We waren met 11 volwassenen, 3 baby’s en twee honden. Een huis vol dus, en iedereen bleef slapen. We hebben eigenlijk de hele avond aan tafel gezeten. Beetje eten, beetje kletsen. Echt gezellig. En 's morgens natuurlijk lekker ontbijt.
Noa was 's morgens wel erg vroeg wakker. Om 5.55 (en ik sliep pas om 3.30) :? . Maar goed…toen bleek dus dat ze koorts had en ze was er ook echt ellendig van. We hebben ze tussen ons in gelegd en later heeft ze ook nog een tijdje op mijn buik liggen slapen. Dat is dus niks voor Noa normaal. Toen iedereen wakker was, bleek dat die andere twee kindjes ook zo vroeg wakker waren. De ene om 5.30 en de andere om 5.45. En ik maar denken dat Noa de vroegste was. Haha.
Gisteren zijn we nog naar mijn ouders geweest. Daar waren mijn ooms en tantes en neefjes en nichtjes en mijn oma ook. Het was wel raar, want mijn opa was altijd jarig op 3 januari en dat vierden wij dus altijd met nieuwjaar met de hele familie. Mijn oma zag het niet zo zitten om het hele huis vol te hebben, dus hebben ze het bij ons thuis gedaan (bij mijn ouders dan he). Het was wel gezellig. Noa was niet helemaal in haar hum. Ze heeft anderhalve tand bij gekregen. De ene is nu helemaal door en de andere zit nog wat te vervelen. Hopelijk komt die ook snel door, want dan heeft ze er niet meer zo’n last van. Ik moet trouwens vanmiddag even naar de dokter met haar. Ze blijft hoesten en nou met die koorts. Het kan natuurlijk van de tanden zijn, maar ik neem toch even het zekere voor het onzekere. Hebben jullie dat trouwens ook altijd? ALtijd als ik naar de dokter moet of wil, is hij er niet. ALtijd op vakantie. Ik maak voor mezelf voor volgende week dan maar een afspraak. Ik wil eigenlijk overstappen naar de nuvaring, want ik wil van de pil af. Maar weet niet of dat iets is voor mij, ik heb namelijk endometriose. Ik wil dus iets waarmee ik mijn menstruatie kan stilzetten (net als bij de pil kan), maar dan met zo weinig mogelijk hormoon en dat is lastig. Moet ik dus even vragen aan de dokter of de nuvaring iets is.
Ik ga nog even wat administratie doen hier, want dat is allemaal een beetje blijven liggen.
groetjes Renske
hier is het rustig geweest…
wesje lijkt goed tereageren op de puf… hij eet weer :dance: dus hopelijk komt hij nu ook aan…
alleen nu is mama ziek :? maagvliesonteking dus alles wat ik eet en drink komt er brandend in
goed begin van 2007 dus
Ik had tot week 30 een super zwangerschap totdat ik opeens opgenomen werd. Ik had een zwangerschapsvergiftiging. Ik had echt zoiets van hallo ik voel me goed had alleen een beetje last van me maag (ofzo).
Maar ik moest blijven want ik liep gevaar en mijn baby was veelste klein werd er gezegd. Ik schrok heel erg want wist helemaal niet dat er zoiets speelde. Ik had een aantal echo’s gehad en ze zeiden dat alles goed was.
Na de eerste dag kwamen ze naar me toe en zeiden dat mijn baby te klein kon zijn door twee redenen of doordat ik een zwangerschapsvergiftiging had en/of had mijn baby misschien een afwijking. Ik wist niet wat ik hoorde. Ze stelde me voor om met week 31 een vruchtwaterpunctie te laten doen.
Die hebben we ook gedaan en gelukkig was er niks aan de hand, nu alleen maar hopen dat onze kleine zou gaan groeien. Ik heb in totaal ongeveer 5 weken in het ziekenhuis gelegen en toen werd de kleine gehaald want ze had het benauwd.
Op woensdag 3 mei om 08.25 werd onze kleine prinsesje geboren en wel met 1485 gram. Na haar geboorte moest ze meteen naar het JKZ en ik bleef achter in het Bronovo.
Ze heeft eerst ongeveer 4 weken op der Neo gelegen en toen mocht ze met 2 kilo mee naar huis, maar na een week moest ze weer opgenomen worden en toen is ze weer ongeveer 4 weken opgenomen geweest. De tweede opname was het ergste.
MAAR NU… nu gaat het gelukkig goed ze is al 8 maanden en weegt iets meer dan 9.5 kilo en maakt het erg goed. We houden erg veel van onze kleine pittige meid…
@dkilic wrote:
Ik had tot week 30 een super zwangerschap totdat ik opeens opgenomen werd. Ik had een zwangerschapsvergiftiging. Ik had echt zoiets van hallo ik voel me goed had alleen een beetje last van me maag (ofzo).
Maar ik moest blijven want ik liep gevaar en mijn baby was veelste klein werd er gezegd. Ik schrok heel erg want wist helemaal niet dat er zoiets speelde. Ik had een aantal echo’s gehad en ze zeiden dat alles goed was.
Na de eerste dag kwamen ze naar me toe en zeiden dat mijn baby te klein kon zijn door twee redenen of doordat ik een zwangerschapsvergiftiging had en/of had mijn baby misschien een afwijking. Ik wist niet wat ik hoorde. Ze stelde me voor om met week 31 een vruchtwaterpunctie te laten doen.
Die hebben we ook gedaan en gelukkig was er niks aan de hand, nu alleen maar hopen dat onze kleine zou gaan groeien. Ik heb in totaal ongeveer 5 weken in het ziekenhuis gelegen en toen werd de kleine gehaald want ze had het benauwd.
Op woensdag 3 mei om 08.25 werd onze kleine prinsesje geboren en wel met 1485 gram. Na haar geboorte moest ze meteen naar het JKZ en ik bleef achter in het Bronovo.
Ze heeft eerst ongeveer 4 weken op der Neo gelegen en toen mocht ze met 2 kilo mee naar huis, maar na een week moest ze weer opgenomen worden en toen is ze weer ongeveer 4 weken opgenomen geweest. De tweede opname was het ergste.
MAAR NU… nu gaat het gelukkig goed ze is al 8 maanden en weegt iets meer dan 9.5 kilo en maakt het erg goed. We houden erg veel van onze kleine pittige meid…
heej hallo allemaal
Nog een nachje slapen en dan is het zover, stan wordt 1 jaar.
Gelukkig komen er toch een heel aantal mensen op zijn feestje!
Alleen mijn zus kan niet komen ze is namelijk maandag bevallen van een dochter Janne. Supermooi en vooral klein meisje (3160gram is eigenlijk helemaal niet zo heel klein maar toch)
Merk wel dat ik door dit hele gebeuren en het feit dat Stan een jaar wordt en de zwangerschapshormonen nogal emotioneel ben deze week.
Alles komt weer een beetje terug. Vorig jaar lag ik nu in het ziekenhuis en had nog geen idee dat ik de dag erna zou gaan bevallen echt raar.
Gisteren kregen we trouwens ook nog vervelend nieuws. De fysiotherapeute van Stan is overleden. Het was zo’n lief, aardig mens, echt niet te geloven dat ze er niet meer is. We zijn in de week van kerst nog bij haar geweest en nu… echt geen woorden voor.
nou hier laat ik het maar even bij
groetjes van een emotionele muts
hihi
Hey Joyce, kan me allemaal helemaal voorstellen hoor dat je zwaar emo bent :hug: Hier ook zo een :oops: Voor mij is het nu ook een jaar geleden dat mijn eerste ziekenhuisopname er op zat en het begin van alles… Lekker meisje he van je zus :inlove: Ze lijkt op Stan vind ik :lol: Mooie naam ook Janne :thumbup: Gefeliciteerd dus voor jou ook met je “Tante-schap”!!! :-* Nu ben jij aan de beurt he, maar voorlopig niet he, denk erom hoor!!! Nog minimaal een week of 17 :lol: En wat naar joh van de fysiotherapeute joh :hug: Kan me voorstellen dat het ff heel onwerkelijk is allemaal. Was ze ziek of is het heel plotseling gebeurd?!
Vandaag weer bij de kinderarts geweest en weer goedgekeurd voor 3 maanden, Valentijn dan he Hij is momenteel 77cm en weegt 10.245 gram :thumbup: Hij heeft ook weer een prik gekregen uiteraard en hij had vanmiddag gelijk al koorts Hij had al ietwat verhoging van kies die gaat doorkomen, dus de prik kwam er nog eens ff lekker bij :? Hij bijt zich helemaal suf met zijn 8 tanden :shock: Doet gewoon echt zeer hoor af en toe en hij hangt steeds in mijn kleren met die krengetjes :lol: Maar ja, gaat vanzelf wel weer over :lol: Maar goed, over 3 maanden wer terug komen voor controle, had ik niet verwacht eerlijk gezegd :think: Dacht dat dit wel de laatste keer zou zijn, want er is niet echt reden om hem daar onder controle te houden :eh: Hij vind verder geen bijzonderheden en vond dat hij het super goed doet, dus snap het niet helemaal, maar het is een hele aardige arts, dus geen ramp :lol: Mag ik alleen volgende week vrijdag aan het CB weer gaan uitleggen dat hij ook zijn volgende prikken toch weer van de KA krijgt :lol:
Nou, ik ga ff snel nog buurten bij de aprilmama’s en dan weer verder met knutselen voor Valentijn zijn verjaardag :dance:
Lois, alvast van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van STAN
Maak er mooie dag van, veel plezier enne laat je de foto’s wel even zien bij ons :mrgreen:
:-*
Joyce, gefeliciteerd met Stan z’n 1e verjaardag!!!
VAlentijn gefelciteerd met je eerste verjaardag!!
eenhele fijne dag vandaag!!
dikke knuf joyce en stan
Valentijn! Gefeliciteerd met je eerste verjaardag!
Kom je nog wel even vertellen hoe het is geweest?
Groetjes Renske en Noa
Hey meiden, dankjulliewel voor de felicitaties :-* Het was erg druk, maar ook wel erg gezellig :thumbup: Valentijn is flink verwend en heeft zich eigenlijk heel goed gehouden de hele dag. We hadden het feestje gehouden van 13 uur tot 16:30 en oas rond half 4 a 4 uur begon ie flink af te taaien, maar dat hadden wij al veel eerder verwacht omdat ie al daaaagen niet lekker is Hij is goed verkouden, maar vooral erg huilerig, gillerig en krijserig :shock: er is weinig goed te doen bij hem op het moment en het drijft je af en toe een beetje tot wanhoop :oops: Ik hoop dat deze fase (welke het ook is) dan ook snel voorbij is en dat wij ons vrolijke mannetje weer terug krijgen Ik heb bij het zingen van lang zal ie leven wel even een traantje weg moeten pinken hoor Hij zat zo lief en gelaten naar mij en het taartje te kijken, schoot er even vol van
Hier nog even een fotootje van Valentijn temidden van zijn gekregen cadeau’s vlak voor hij naar bed ging
hoi hoi allemaal
helaas geen goed nieuws deze keer.
Ben gisteren naar de gynacoloog geweest en daar bleek dat mijn baarmoedermond alweer aanhet inkorten was. Begonnen met 6 cm en nu nog maar 3,5 cm. Dit betekend dat ik het heel rustig aan moet gaan doen. Niet meer werken en iemand inschakelen om voor stan te zorgen.Rusten rusten rusten dus, ontzettend balen, maar we doen er natuurlijk alles voor om deze kleine spruit zo lang mogelijk binnen te houden. Ik ben vandaag 25 weken en 2 dagen en dat is dus echt veel te vroeg voor zo;'n kleintje.
Ik moet komende zaterdag terugkomen bij de gynacoloog en dan wordt er gekeken hoe nu verder. tot die tijd ga ik volledig plat. Ik hoop dat ik daarna thuis rust mag houden maar er is ook een grote kans dat ik in het ziekenhuis kom… duimen jullie met ons mee???
Ik probeer jullie zo goed als kan op de hoogte te houden…
liefs joyce
Oh jee, Joyce, dat is inderdaad geen goed nieuws. Hopelijk valt het allemaal mee als je voldoende rust neemt. Heb je wel genoeg hulp voor Stan en het huishouden enzo? Wat vervelens zeg!!
Ik heb er vaak aan gedacht toen ik thuis was en Noa nog in het ziekenhuis, hoe je dat toch doet als je een kindje thuis hebt zitten. Of hoe je dat doet als je wordt opgenomen. Dat lijkt me zo klote… je wil er alles aan doen om te zorgen dat het met je baby’tje goed gaat, maar je kunt je andere kind dan niet de aandacht geven die je zou willen. Hopelijk mag je zo lang mogelijk thuis blijven. Wel of geen kind, dat is toch het prettigste he?!
Heel veel sterkte en ik zal voor je duimen zaterdag
groetjes Renske
Heej Kim, wat een cadeau’s zeg!!! Je ziet hem bijna niet meer zitten. Hihi.
WIj zijn ook al aan het bedenken wat we voor haar verjaardag moeten vragen. Ze krijgt een loopfietsje, een tafeltje met twee stoeltjes, een mooie speelgoedkist, een bedelarmbandje en nog wat speelgoed. We vieren het niet zo heel groots hoor. Ik wilde niet al te veel speelgoed vragen. Noa is wat dat betreft echt kieskeurig en het is zonde als ze vanalles krijgt waar ze niks aan vind. Dat koop ik liever zelf door het jaar heen. Wij zijn meer van de nuttige cadeau’s. Ze heeft het zelf toch nog niet in de gaten. ALs ze wat ouder wordt vind ik dat toch anders.
Maar goed, hij kan vooruit het komende jaar!! Wel goed trouwens dat hij het zolang heeft volgehouden. Wij hebben lang zitten twijfelen wanneer we haar verjaardag moesten vieren. Maar we doen het donderdagmiddag op de dag dat ze echt jarig is. Aan het einde van de middag en begin van de avond. Met soep en broodjes knakworst. We hebben gisteren spullen binnengekregen die we hadden besteld om zelf een taart te bakken. Echt met marsepein enzo.
Verder hebben we hier eigenlijk geen bijzonderheden. Ik heb een nieuwe fiets gekocht. Een moederfiets en ik ga hem dadelijk ophalen. Jammer dat het totaal geen fietsweer is, maar ja dat komt vanzelf.
Doei. Groetjes Renske