prematurenmama's

hey Joyce, wat een schrik joh :shock: :hug: Ik duim heeeeel hard voor jullie dat dit kindje lekker lang binnen blijft :pray: en dat de boel met voldoende rust stagneert!! Want het is idd echt veel te vroeg voor jullie kleine om nu al te komen :frowning: Ik hoop dat alles thuis gaat lukken met Stan, kan hub misschien vrij regelen van werk of komt je moeder helpen?! Ik duim hier heel hard en je moet jullie kindje maar even toespreken dat ie echt nog minimaal 10 weken moet blijven zitten hoor :hug: Heel veel sterkte meis en laat alles maar voor je doen, hoe moeilijk dat soms ook is (weet er alles van) maar het is voor het allermooiste doel :thumbup:

Hey Renske, ja veel dootjes he :wink: Je hebt gelijk hoor dat ze er zelf nog niet van snappen, daarom hebben wij ook speelgoed gevraagd wat hij nog jaren kan gebruiken zeg maar, die MegaBloks heeft hij nu een en ander van gehad, dat kan nog jaren mee dat spul :thumbup: En tsja, wij kopen ook door het jaar heen van alles als we iets leuks zien. Dus ik vind het ook wel heel moeilijk hoor wat voor cadeautjes te vragen. Leuk dat je zelf de taart gaat maken, wij ziuden met de aprilmama’s een taartworkshop gaan doen om zelf een taart van idd ook marsepein enzo te maken, maar dat werd maar steeds vooruit geschoven enzo en toe gebeurde er niets meer, dus hebben wij besloten om die fototaart bij de hema te laten maken :thumbup: Mss volgens jaar en creatie van mama :stuck_out_tongue: Ben wel benieuwd naar de taart voor Noa hoor :wink: Plaats je wel een fotootje hier :wink: Wil van de week ook ff Valentijn zijn foto’s hier plaatsen in het showforum, anders duurt het zo lang :shifty: Ik heb trouwens een mooie rood/roze moederfiets van Tim gekregen en ik heb er via MP gelijk 2 stoeltjes bijgekocht :thumbup: De fiets was nieuw al duur genoeg, als je dan ook de prijzen van de stoeltjes bekijkt :shock: Dat scheelt de helft op MP :wink: Heb nu een voor- en een achterzitje gekocht van een vrouwtje, heel leuk zwart/wit/grijs ruitje en ziet er helemaal tiptop uit :thumbup: Met windscherm :dance: Laat het betere weer maar komen hoor, zaterdag heb ik zelf het zitje op de fiets gemonteerd :lol: Ik ben er klaar voor hoor :stuck_out_tongue:

Even iets minder nieuws trouwens, Joyce is toch opgenomen gisteren, omdat haar bmm weer ingekort was van 3,7 naar 2,6cm. Vandaag weer een echo gehad en toen was alles onveranderd, maar toch, ze is vandaag pas 25 weken en 5 dagen :frowning: Haar moeder houdt mij up to date, dus als ik wat meer weet dan laat ik ook hier even weten, maar ik heb ook een topic geopend in de ziekenboeg, dus ook daar staan updates wanneer ik die krijg… Tot die tijd hopen we en branden we hier kaarsjes voor Joyce en Ivo dat hun spruitje nummer 2 nog even lekker blijft zitten waar die zit :pray: :kaars:

hoi meiden <br />

Ik ben inmiddels weer thuis uit het ziekenhuis. De situatie lijkt toch stabiel te zijn en de baarmoedermond is ongeveer 2,5 cm. Wel moet ik volledige bedrust houden en regelmatig op controle in het ziekenhuis. Als de bmm korter wordt als 2 cm betekend dat dat ik weer opgenomen moet worden in het ziekenhuis. 'Duimen dus dat alles rustig blijft en ik lekker thuis mag blijven.

Gelukkig is de opvang voor stan goed geregeld, ivo is 2 dagen per week thuis en mijn moeder en zus komen om voor stan te zorgen.

dus dat is allemaal goed geregeld. nou we houden jullie op de hoogte

groetjes joyce

Heej Joyce, Hoe is het nu?