Popstars

ja hoor…daar heb je die 2 weirdo’s Roef en Marian ook weer :shock:



Zouden ze betaald worden om te komen :think: …zou me eigenlijk niks verbazen…

denk het wel.

Die Herman toch ook.

goede genade zeg, en dan toch nog commentaar hebben op de jury… :wall: :wall: :wall:



nee dat meisje dan met inderdaad het piepstemmetje… (nee patricia, jij kan goed zingen :shock: :lol: )

ow jongens ik lach me hier een breuk… wat zijn er toch weer lachwekkende mensen bij :lol: (zit er nou helemaal niemand anders naar popstars te kijken??? :think: )

ikke straks :lol:

bereid je maar voor… van roef en marian tot aan universele zuiveringen :lol: :lol: :lol:

ik geniet nu al :mrgreen:

Vind het altijd zo lekker dom kijken :lol:

whahahah ik zie dat ik niet de enige ben die aan het kijken ben… :lol: :lol: :lol: :lol:

wat een achtelijke mensen zitten er tussen he…

en dan die moeder die nog terug ging naar de jury :wall: je schaam je toch rot :wall:

is het 't kijken waard?

dan ga ik ook maar ff kijken

Heb nog mooi wat in het verschiet :lol: :lol:

@mv2kids wrote:

@mamatally wrote:








ooh herman is trouwens gevraagd auditie te doen en is niet uit zichzelf gekomen.

dat is dan weer een pluspuntje , mn moeder heeft heel veel contact met herman en roef en marjan en die blijken heel vaak "op commando "achterlijk te komen doen haha…




en wat ben je dan??? Dan ben je toch echt achterlijk, of niet???whahahaha…




Nou roef doet hier ook achterlijk zonder er voor betaald te worden hoor zag hem toevallig gisteren nog bij de c1000 hier in het dorp

als je mensen wil uitlachen moet je idd kijken :lol: :lol:



coor: woont die rare roef bij jou in het dorp :shock: :roll: :lol:

dorpsgek :silenced: :silenced:

dat geloof ik direct

volgens mij speelt die roef het ook echt niet, die is gewoon echt zo idioot als hij eruit ziet :silenced: maar ja dat is die herman ook en als we het er dan toch over hebben… die marian ook( roef was staaaaaaapelverliefd op me, maar ik niet op hem, en daarom is hij boos :shock: :lol: :lol: :lol: :lol: )

is dat nu??? popstars???

:lol: :lol: :lol: ja erg he… :lol: :lol: :lol:

hij doet het nog liever met een varken iig :shock: :silenced:

whahaha , ja inderdaad…



enneuh veertje, je hebt het bijna helemaal gemist, nog een klein staartje zo…

:s butzooi…

lekker dom kijken is soms best leuk :lol: