zeg dat wel… zonder bij na te denken lekker lachen :lol:
ideaal vermaak :thumbup:
volgende week weer :mrgreen:
Ik vond dat duo met die beatboxer echt helemaal super, ik werd er gewoon vrolijk van :mrgreen:
Technisch niet echt super maar het plezier straaaaalde er vanaf, en de muziekstijl is helemaal mijn smaak :inlove:
Dat mannetje van 11 zong best aardig maar als ze die te jong vonden, waarom dan geen leeftijdsgrens??
De 2 dames die nu op zijn, zijn idd kansloos…You look so dumb right now :silenced:
Wauw… :shock: die meid die dat nummer van Björk doet :shock:
FANTASTISCH :shock:
ja vind ik ook raar ja… ze moeten gewoon een minimale leeftijd neerzetten. Dan word het ook makkelijker voor de jury. Ze hoeven geen kinderen weg te sturen omdat ze te jong zijn :roll:
ja en toch… er zijn er bij van die leeftijd die het wel hebben… (denk aan vorige week) maar sommige kids hebben een nog te onontwikkelde stem, waardoor hun leeftijd ze parten gaat spelen. Maar sommige kleintjes hebben al een ‘volwassener’ stem… en die laten ze dan wel doorgaan(evengoed ben ik het daar niet mee eens, die kids moeten nog lekker bezig zijn met school, vriendjes en vriendinnetjes, lekker zorgeloos, en niet aan een zangcarriere hoeven denken)…
Ik vind ook dat ze een minimumleeftijd moeten instellen, verder is het een lekker programma.
heb weer genoten :thumbup:
Het was idd weer leuk! Haha die roef en Marjan, vorige keer Herman, wie komt er volgende week opdraven??
Ik heb alleen het einde niet gezien
Dat meisje helemaal aan het begin vond ik erg wijs overkomen! Meisje had blond haar, beugel in en was 14 jaar. Voque ofzo.
Ik had echt zoiets: Jeetje wat een pittig ding. Maar vond dr wel leuk overkomen dus was blij dat ze door was haha.
Ieeeeeee!!!
Ik zit net de herhaling te kijken, komt er zomaar een bekende voorbij, haha :shock: .
Hij is wel door, helemaal super! :thumbup:
en de bekende is???
Gijs, hij speelde ook gitaar…
Was dat diegene met blond haar :think: :think:
Ja, hij heeft wel blond haar idd. En een wat hesere stem.
wel grappig om er zo een bekende tussen te zien :lol:
owww die was wel goed geloof ik… Goddank nog geen bekenden van mij gezien, ik zou me lichtelijk toch wel kapot schamen :oops:
Maar sommigen zijn erg goed hoor. :thumbup:
Die jongen vond ik ook goed!
Ik vind het altijd wel wat hebben, een gitaar erbij.
Ik heb ook nog geen bekenden gezien 8)
(Alleen die jongen van de eerste aflevering niet haha, dat klonk voor geen meter, zo vals als wat)
ik kijk het echt niet…
Net als Joseph, Evita, So you think you can Dance, en al die andere zogenaamd kijker kiest talent shows.
Ik zag Herman weer, en toen dacht ik. neeej dit ga je niet menen!!
Gerard is om te lachen, soms dan… Maar echt, presenteren kan ie niet.