Popstars

Wie kijkt… ?

Genieten jullie ook zo van die nachtegaaltjes en Herman zijn sex met een jasje promotie ??

Nathalya, 12 jaar… ze is door.

Ik vond het super !

Herman :shock: , sorry hoor, maar dat hij zo’n bord voor zijn kop heeft om weer voor l*l tegaan staan voor half nederland :wall:

Heb net ingeschakeld en Natalja was idd erg goed :clap:

Natasja was erg goed, maar moet je een 12 jarig meisje dit al laten doen vraag ik me af :think:

@Anita-1982 wrote:

Nathalya, 12 jaar… ze is door.

Ik vond het super !
ik vind haar mooi zingen :thumbup:

@mayo28 wrote:

Natasja was erg goed, maar moet je een 12 jarig meisje dit al laten doen vraag ik me af :think:

Beter dan die blonde mama, die haar donkere veel te kleine dochtertje van 6 jaar over een Olifantje laat zingen…

zit hier ook te kijken ben weer verbaasd over de mensen die zichzelf voor de zoveelste keer voor schut zetten :shock: :lol: maar oke eigen keus en een enorm bord voor je hoofd geloof ik.

Die moeder van het 5 of 6 jarig meisje ben het even vergeten vond ik maar een rare reactie hebben je gaat toch niet voor de lol je kind opgeven bij een serieus programma :naughty: misschien ligt het aan mij hoor maar ik vind het raar. De jury ook :think:

Ik kijk ook…die jongen die zo komt :drool: :drool:

oohh die moeder spoorde echt niet, mag hopen dat ze niet van kok komt :oops:

verder vind ik alles niks met niks (nog) maar ja save the best for last zeggen ze wel eens hé

@debbel wrote:

Ik wacht ook al vol spanning… :angel:

Die gogo danseres(met haar rode jurkje en witte laarzen) kan wel samen met herman optreden…"gouden"duo… :lol:

Ik vond het nogal flauw dat die meid van 12 zo in twijfel getrokken werd…dat ze nog wel haar school af moest maken en dat ze misschien te jong zou zijn.

Stel dan een leeftijdslimiet in :roll:

Aan de andere kant vond ik hun reactie bij die 5 jarig meid dan wél weer prachtig :clap:

Laat mama maar uitleggen waarom ze niet door is :snooty:

ik kijk wat eem mafketels zitten er tussen zeg hahahaha

nou deon kwam nog even op de valreep is door :dance: haahahh wat een leuke jongeman om te zien :oops: :mrgreen: :wink: vond wel dat hij aardig zong.

@debbel wrote:

Even mezelf quoten…hijs 18 :oops: .

Maarre ontopic, ik vond er niet echt bijster veel goeds tussen zitten.

proest 18 jaar oud en die 2 (Nance en Gerard) stonden er allebei bij te kwijlen, dat ze niet meteen doorhadden dat het een broekie was :stuck_out_tongue: :lol:

Zingen kon hij ook niet echt trouwens…dansen des te beter :shock:

he alweer afgelopen :frowning: ik heb wel genoten zaten erg goede tussen

meisje van 12 ook :slight_smile:

ik ga me bedje weer in slaap lekker

Ik vond er toch wel goede tussen zitten ok het was niet allemaal zuiver etc maar daarvoor gaan ze ook flink zang les etc krijgen.

Als ze een mooie stem hebben en weten hoe ze hem moeten gebruiken vind ik dat ze door mogen de techniek etc krijgen ze wel geleerd.

mijn moeder deed ook mee :oops: :oops:

doet aan elke talentenjacht mee , en wij braven dan vaak uit de buurt haha.

deze keer kwam ze op tv

stiekem schaam ik me dood ( en ik niet alleen) maarjah wat doe je dr aan

@mamatally wrote:

mijn moeder deed ook mee :oops: :oops:

doet aan elke talentenjacht mee , en wij braven dan vaak uit de buurt haha.

deze keer kwam ze op tv

stiekem schaam ik me dood ( en ik niet alleen) maarjah wat doe je dr aan

Ok… en nu wil ik dus weten wie jouw moeder is he VERTEL!!!

haha daar was ik al bang voor,

ergens vooraan kwam ze voorbij met een legerpetje op :oops: