Popstars

owww die, die zelf haar nummers schreef??? ehh… :oops: … uhmm… :silenced: wel dapper van haar dat ze het durft :shifty:

haha ,

ja maar t probleem is dat ze t steeds weer opnieuw meedoet aan zoiets.( en ik niet haar groottste fan ben :oops: )

ik houd niet zo van hollandse muziek…

O echt over die misbruikte kindjes :silenced:? hihi wat erg

idd wat erg ja haha :silenced: (Moet er inwendig ook wel weer om lachen haha je moeder heeft wel lef!!)



Oh ja dat kleine meisje… , ik snap zo’n moeder ook niet hoor. Wie sjouwt 2 kinderen van 5 en 3 schat ik mee een hele dag om even een halve minuut olifantje te gaan zingen voor de lol??? Ik vond het echt zielig. En idd, de reactie van de jury was super :thumbup: :thumbup: Leg je kind maar even uit waarom ze niet door is.



En herman, PROEST hahahaha :lol: Die reactie van henk jan ook :lol: Ik kwam niet meer bij haha, maar hij blijft komen he.

@Anita-1982 wrote:

@mayo28 wrote:
Natasja was erg goed, maar moet je een 12 jarig meisje dit al laten doen vraag ik me af :think:




Beter dan die blonde mama, die haar donkere veel te kleine dochtertje van 6 jaar over een Olifantje laat zingen…




ja echt belachelijk vond ik dat!

dan kan heel nederland dat toch wel gaan doen?

daar is Popstars toch niet voor

Echt een bord voor de kop had die moeder

dat kind snapt er toch nog niks van…

Ik vond het wel lachen.

Volgende week weer kijken :slight_smile:

Word het nog herhaald??

via http://www.sbs6.nl is het terug te kijken.

ik heb het gisteren deels gezien, wil proberen het te volgen. Gisteren was de 1 e deel toch ?



En is er een dag at er een HH komt ? Kan ik die volgen gaan ms de vrijdag is nl niet zon handige avond voor tv ,



we zullen zien wat voorleuks er weer naar voren komt :lol:

gister was idd de 1ste.



mamatally haha je moeder heeft idd wel lef…ruige moeder heb je lol.



Jee die herman :thumbdown: ik vond de reactie van Henk-Jan geweldig, hij was echt Not-Amused…en hij niet alleen…ik kan dat joch niet uitstaan.



Die jongen van 18 was idd een lekker ding…alleen erg jong.

Nance had volgens mij erg last van d’r hormoontjes :mrgreen: :silenced:



En dan dat vreselijk ouder koppel…die vrouw met d’r bijbel en dan die vent van d’r…vreselijkkkkkkkkkkkkkkkkk.



Die jonge meisjes waren idd erg goed, maar zet mijn vraagtekens bij hun leeftijd hoor :think: ik vind 12 nog zo jong en zo kwetsbaar en dan die harde wereld called showbussiness

ik vind ook dat ze duidelijk een leeftijdsgrens moeten aangeven…



verder heb ik wel weer gelachen, op naar volgende week :mrgreen:

zo nu hebben we genoeg over mijn moeder gepraat…

:silenced: :wink:

ze is hartstikke lief , maar denkt nog wel elke dag ooit ontdekt te worden…

( wij thuis maken er stiekem regelmatig grapjes over en schamen ons ooit weleens :oops: )







ooh herman is trouwens gevraagd auditie te doen en is niet uit zichzelf gekomen.

dat is dan weer een pluspuntje , mn moeder heeft heel veel contact met herman en roef en marjan en die blijken heel vaak "op commando "achterlijk te komen doen haha…

@mamatally wrote:









ooh herman is trouwens gevraagd auditie te doen en is niet uit zichzelf gekomen.

dat is dan weer een pluspuntje , mn moeder heeft heel veel contact met herman en roef en marjan en die blijken heel vaak "op commando "achterlijk te komen doen haha…




en wat ben je dan??? Dan ben je toch echt achterlijk, of niet???whahahaha…

als je ervoor betaald krijgt vind ik t stiekem slim haha.



wie kan er nu geld verdienen met achterlijk doen?

Ik begin te irriteren aan Herman. :sick:

haha nu pas???

@mamatally wrote:

haha nu pas???




Dat antwoord had ik al verwacht hahaha. Nou eerder al hoor gelijk. Eerst was het wel lachen. Maar de tweede keer was het al van bah. En nu de derde keer is het te erg.

Een vriend van ons lijkt sprekend op Herman, hij wordt op straat aangesproken en er wordt om handtekeningen gevraagd. :lol:



Herman is gewoon beroemd geworden door zijn gekke gedrag en dat vind ik lef hebben, om je zo te gedragen voor tv. :mrgreen: :mrgreen:



Ik blijf lachen om die vent!





En die moeder van dat 5 jarige meisje… :silenced: :roll:



Mamatally: wat een droevige tekst had je moeder geschreven zeg! Knap dat ze dat zo durft te brengen op tv!



Volgende week kijk ik weer.

Ik heb net op de computer gekeken,had de eerste aflevering gemist.

Die jongen is inderdaad lekkerrrrr :drool: :oops: :oops:

Achja op een oude fiets moeten ze het leren he :wink:

Hij heeft ook hyves :silenced:

ow my god… ze hebben die roef en marianne ook weer opgesnord :shock: maar deze keer apart, en het wordt weer spektakel zoals ik net al had gezien… pfff is dit nou elk jaar dat ze dat soort figuren terug laten komen???

Heb de video aanstaan.

Kijk straks samen met Erik.

Ik vind het altijd wel lachen.