ik heb ook bakjes en bakjes en schaaltjes en nog meer bakjes
ben zelf ook tupperware demo geweest en kreeg toen nog meer bakjes…
nu een jaar geleden verhuis en mijn oude demo tassen leeg gehaald in mijn grotere keuken gezet en nu moet ik er nog een kast bijkopen
want heb nog 2 xxxxl ikea boxen er staan met bakjes en schaaltjes enz wat niet meer in mijn keuken past…
en ja meeste word gebruikt
ook heb ik andere merk bakjes een keer gespaard bij de plus daar zitten hier stiften en potloden in en kleine onderdelen van speelgoed van duco
dan hebben we door het hele huis maat M bakken staan van ikea
voor ducos speelgoed
voorraad schoonmaakmiddel op zolder
gereedschap
knutsel spullen
dan hebben we nog 2 andere xxxl bakken voor duplo
en nog een serie ikea bakjes voor chips of zo die ook voor andere dingen gebruikt worden
en s bakken ikea voor in de douch met alle zeepjes en zo wat van hotels mee komen naar huis
en nog veelmeer bakjes en schaaltjes in de vriezer
en dan vergeet ik er vast ook nog een heleboel
dus ik heb er maar een paar als ik dit zo bekijk :liar:
Hier ook volop plastic bakjes en…ook een man die er niet blij mee is!! :mrgreen:
Zeg maar tegen je man dat mijn, mannelijke man :mrgreen: ook die bakjes gebruikt als hij zelf kruidenboter heeft gemaakt
Ja ik heb ook zo’n man die dat allemaal onzin vind… maar ze zijn o zo handig!!!
ik heb er een hekel aan, maar inderdaad, je ontkomt er niet aan :mrgreen: Ik heb er niet zo heel veel, beperk het steeds maarja ze zijn zooo handig :roll:
hier ook veel bakjes
manlief heeft ook zo,n tik voor z,n rommeltjes in de schuur :thumbup:
Hier ook heel veel bakjes…veel tupperware
Hier ook heel veel bakjes… en bovendien eet ik elke dag kwark, en bewaar ik ook ALLE kwarkbakjes inclusief bijbehorende deksel :oops:
Ja, ook hier veel bakjes, vooral de eetbakjes zijn degene waar manlief een hekel aan heeft :lol: Ik geef toe, tis ook best een zooi met al die bakjes in 1 kastje gepropt :mrgreen:
oke dan… hier een anti bakjes mama… ik heb ze wel hoor… maar niet kasten vol.
Ik heb 8 tupperware bakken waar 1 liter in kan en 8 waar een 330 cc in kan en dan nog 8 van die ronde waar fruit en kleine hapjes in kunnen.
Thats it.
Ik heb echt een hekel aan een overload aan bakjes, maarrrrrr
Ik gebruik weer veel zipploc zakjes en lege glazen potten en daar word mijn man evengoed gek van hoor :lol:
glazen potten voor de strijkkralen, voor de plak en knip papiertjes, een pot voor de potloden, kleintjes voor de kinderlijm en voor en voor en voor…
zipploc zakjes zijn ook ideaal voor frutsels, lintjes, restjes vlees en dergelijke.
Bakjes vullen hier 2 kleine lades en thats it, maar die zakjes en glazen potten kom je overal tegen
ik heb een huis vol met deze opbergbakken, tellen die ook mee
Verder valt mijn bakjesverzameling volgens mij nogal mee als ik hier zo meelees :mrgreen:
mijn hub heeft ze in zijn schoonmaak woede (hij had gewoon nestel drang ) allemaal weg gegooid
binnenkort maar (eindelijk is) naar de ikea :twisted: :mrgreen:
@Mutsie86 wrote:
@mallivy wrote:Een bakje voor de chips zodat de zak niet in 1 avond leeg is.
Mijn man vult dan gewoon het bakje weer opnieuw :lol:
En pakt vervolgens de zak maar gewoon
´anders blijft hij lopen´
@Dores wrote:
Behalve als ze uit die ene kast komen vallen. Die ene waar ze voor gebruik opgeslagen liggen. :roll: :evil: Dan vervloek ik ze wel eventjes!
Maar voor de rest hou ik wel van ze hoor!! :mrgreen:![]()
Herkenbaar maar toch zo onmisbaar, onze bakjes!

@Bietje wrote:
@Dores wrote:Behalve als ze uit die ene kast komen vallen. Die ene waar ze voor gebruik opgeslagen liggen. :roll: :evil: Dan vervloek ik ze wel eventjes!
Maar voor de rest hou ik wel van ze hoor!! :mrgreen:![]()
Herkenbaar maar toch zo onmisbaar, onze bakjes!![]()
Oeh dat hier gelukkig niet.
Eigenlijk is het grotendeels in gebruik in de vriezer…zijn snel zat weer gevuld met een prak stamppot oid en dan snel weer terug de vriezer in tot de volgende makkelijk eten dag :lol:
Ik ben dus ook een zeldzame :mrgreen:
Heb een hekel aan overvolle kasten met spul waar je meer dan de helft niet eens van gebruikt.
Als ik de kast inga, hebben we 3 vleeswaren bakjes, 1 magnetron/stoombak en uh dat was het :mrgreen:
Zou niet weten wat ik met al die bakjes moet doen.
Ik bak geen taarten, dus geen bakjes nodig. Ik heb geen kinderen, dus geen bakjes nodig. Als ik kook snij ik groeten en vlees en leg het dan in glazen bakjes om vervolgens te bakken om vervolgens af te wassen. Als we restjes eten over hebben, dan eten we het de volgende dag op of ik gooi het weg. Invriezen heeft geen zin, want dan kan ik het over 3 maanden weggooien
Waarschijnlijk belastend voor het milieu, maar wij nemen iedere dag een boterhamzakje mee naar het werk. (scheelt wel weer afwaswater om het bakje af te wassen 8) )
Verder gebruik ik bijna geen plastic, geen alufolie. (ongeveer 1x per 2 weken een klein stukje).
Bij die party’s verkoop je ook niks aan mij :shifty:
En ik ben toch echt een vrouw :lol:
ja wij stikken ook in die zooi zeer tot ongenoegen van mijn betere helft :roll: :mrgreen: Ik mag alleen nieuwe kopen als ik andere weggooi :wall:
Wij bewaren altijd de bakjes die wij van de Chinees krijgen als we daar eten bestellen.
Zijn ideale bakjes. Zo kunnen ze ook in de magnetron en ze gaan vrij lang mee.
Ik gebruik ze als diepvriesdozen om bijvoorbeeld overgebleven stamppot in te vriezen.
Dit zijn de enige bakjes die wij bewaren. Hier dus geen Tupperware ofzo.
Jaaaaaaaren terug heb ik eens een set gekocht (ik meen bij Blokker :think: ) met 3 maten bakjes en allemaal dezelfde deksels (dus de hoogte van de bakjes verschilt. Die dingen blijken erg handig en gebruiken we dan ook dagelijks.
VErder zoals iemand anders ook als noemde, de doosjes van de chinees. Die was ik af (naja, de machine dan :oops: ) en worden dan ook voor van alles gebruikt (voor etenswaren maar ook voor knutstelspullen, kralen, stempelspullen, verfspullen en autootjes)
De rest heb ik allemaal weggegooid toen we verhuisden 3 jaar geleden inmiddels. En dat wás me een berg :mrgreen:
Ik heb er standaard te weinig…te weinig grote bakken en te weinig kleine bakjes…ben helemaal verzooooot op die mooie met die klemdeksels! :silenced:
Als eind dit jaar onze nieuwe keuken erin zit ga ik me (vrees ik) orienteren op de bakken en bakjes van Tupperware (mijn moeder heeft bv een ondertussen 30 jaar oude koekjestrommel van ze!) om mijn laden en kasten in te delen. :oops:
Maar mijn man boeit het gelukkig niets. 8)