Ik mag ze niet meer kopen van mijn man :mrgreen: .
Die heeft een hekel aan al die bakjes.
Maar ik zeg dat je die nodig hebt.
En zeker met een kind wat naar school gaat:
fruitbakje, broodbakjes…en dan ga ik zelf ook nog naar school dus gaat het dubbelop.
Hij gelooft er niks van dus ik heb beloofd een topic aan te maken over bakjes om hem er van te verzekeren dat iedereen stikt in de plastic zooi .
Dus vertel me altjeblieft dat dat zo is :mrgreen: .
ja hoor, broodbakjes, invriesbakjes, bakjes voor kleine zooi van de lego etc, de beide grootste mannen een eigen bakje in de la met daarin momenteel hun sint maarten snoep, bakjes voor mijn bakspullen/ingredienten, vershoudbakjes voor vleeswaren… hoeveel meer wil je er nog hebben? :mrgreen:
Vergeet de strijkkralen niet
En de ministek, de zelfgemaakte appelmoes en wat hier ook favoriet is: de zandbak, daar verdwijnen er ook regelmatig wat naartoe…
ideaal die dingen :mrgreen:
kyano speelt er zelfs mee :mrgreen:
bakjes met kraaltjes
bakjes voor de kruiden
bakje voor de plastic ijsblokjes
maaltijdbakjes voor mijn beppe
:eh: :mrgreen:
oh ja de zandbak :mrgreen:
En in bad hier ook .
Ik kom er ook in om
Ik ben sowieso tupperware fan en ik heb een heel keukenkastje voor al dat soort bakjes en boordtrommels en schalen enz.
Ook gebruik ok bakjes voor mijn knutselspul.
Gisteren cakjes gebakken en dat deel ik ook uit in … jawel… bakjes haha.
Dus je kunt er niet genoeg er van hebben :thumbup:
Ik heb er ook veel. Daar bewaar ik mijn marsepeinen knutsels in tot ik ze op de taart kan zetten. Er staan hier dus zelfs wel altijd wat doosjes in het zicht… :silenced:
oh ja bakjes voor de krijtjes, voor de wasco, voor de viltstiften, voor de potloden… van die leuke van de ikea… set van 3 stuks, wij hebben de blauw, wit & groene variant, maar de set is er ook in geel, roze en wit geloof ik…
Idd de strijkralen (ook met 3 jongens hebben we die in huis), 1 voor stempels ed.
Is je man al om?
nee die zegt ‘VROUWEN’ :roll: :roll:
:mrgreen:
Laat hem maar eens in de garage of schuur kijken
meestal is het daar een troep :lol:
als hij nou een briljante andere oplossing bedenkt voor plastic bakjes… ben ik zeer benieuwd :lol:
Ook een mooie is trouwens: ladenkastjes! Ook al die van onze zweedse vriend :thumbup:
En de schuur een rotzooi? Nee hoor, hier sindskort niet meer… hebben we namelijk een kastenwand geplaats… met een heleboel bakken erin :mrgreen:
jahoor hier ook plastic bakjes. Bakjes om eten in te vriezen, bakjes voor eten te bewaren in de koelkast. Een bakje voor de chips zodat de zak niet in 1 avond leeg is. En bakjes met rijst en mais voor Steven om lekker mee te rammelen. Een plastic bakje voor de frisomelkpoeder en eentje voor de rijstemelk… ehh wat nog meer… :think:
@mallivy wrote:
Een bakje voor de chips zodat de zak niet in 1 avond leeg is.
Mijn man vult dan gewoon het bakje weer opnieuw :lol:
hier ook een bakjes monster!
ook weer typisch een man dat ie dat niet snapt… :doh:
En plastic bakjes zijn zó ontzettend handig!
Tsk tsk Mannen :naughty:
:mrgreen:
Hier ook ontzettend veel bakjes, tzt moet ik echt het keukenkastje met bakjes opruimen, doe ik dat niet dan durf ik hem niet te openen want fan komt alles mij om de oren vallen :oops: :mrgreen:
hier zitten alle plastic bakjes in plastic bakken die dan weer in … :lol:
wat is het leven zonder plastic bakjes???
@mama van Teun wrote:
wat is het leven zonder plastic bakjes???
:thumbup:
Ons huis is 1 grote bak.
Ik ben een perfectionist met smetvrees, dus ik heb voor alles een bakje.
Zelfs voor de boterhamzakjes…