Zelfs mijn kinderen halen de krentjes (of alle kleine snoepjes) uit hun “leuke kindvriendelijke” verpakking om ze vervolgens ZELF in een plastic bakje te doen :mrgreen: Dus ja… hier ook (te) veel…
bakjes en mandjes , ik kan niet zonder ze.
Ja ik stik ook van de bakjes. Ik heb een keukenla van 90 cm breed en ik denk 50 cm hoog en die is helemaal vol met plastic spul. Voornamelijk bakjes. Ik kan 3 weken lang nieuwe bakjes mee naar school geven zonder af te wassen!! Ik mag ook geen bakjes meer kopen van m’n man…
Maar over de sint heeft hij niets gezegd. Dus laten er nou van de week hele schatige fruitdoosjes in de schoenen zitten … :mrgreen: :mrgreen:
Jaah!! Hier ook ontzettend veel bakjes, mandjes en doosjes !
Onmisbaar gewoon .
i love bakjes…doosjes…en mandjes :inlove:
Behalve als ze uit die ene kast komen vallen. Die ene waar ze voor gebruik opgeslagen liggen. :roll: :evil: Dan vervloek ik ze wel eventjes!
Maar voor de rest hou ik wel van ze hoor!! :mrgreen:
@Dores wrote:
Behalve als ze uit die ene kast komen vallen. Die ene waar ze voor gebruik opgeslagen liggen. :roll: :evil: Dan vervloek ik ze wel eventjes!:lol: :lol: :lol: idd…dan vloek ik ook 8)
Maar voor de rest hou ik wel van ze hoor!! :mrgreen:![]()
Hier ook vrij veel bakjes, maar hoofdzakelijk kwarkbakjes mét deksel, die gebruik ik voor alles. (waarbij ik opeens aan die monareclame moet denken van die doorgesjeesde familie die echt alles doet met die bakjes van monapuddingen)
wieinig bakjes voor invriezen enzo… wel een bakje voor koekjes, liga, vier broodtrommels, voor smrogens en smiddags, plus voor mij twee, voor hub twee! dus een kast vol plastic!
ik stik er in hahaha.
Goed voor het milieu: boterhambakjes, diepvriesbakjes en bakjes voor in de koelkast (ipv plastic zakjes).
Handig voor klein speelgoed (met deksel dus die bakjes haha)
Zandbak
Bad
Douche
Je kunt er torens mee bouwen
Eten in opwarmen
Etc etc etc etc
ik vraag net aan Rudie: vind jij dat ik teveel plastic bakjes heb? Zegt ie…
Nee… juist te weinig! :inlove:
hier ook bakjes in overvloed,maar ik raak altijd de deksels kwijt…
iemand anders ook dit probleem? :think:
Ik bewaar zelfs de bakjes van de chinees. :oops:
Deze zijn nu gevuld met batterijen, sleutels, markers, pennen, klein zooi, lijm, plakband en ga maar door. Ideaal.
Verder ook bakjes van ah, de blokker en curver. Curver is nog het prettigst.
Grote opbergbakken voor speelgoed, ondergoed, sokken en ga zo maar door.
Hier een keukenkast vol Tupperware!!!
Mijn dochters wasco’s zitten in zo emmertje van Boer’n Yoghurt :dance:
Hartstikke handig!
Merel, dfan moeten wij een samen gaan zitten want ik heb een overschot aan deksels…
Waar de bakjes blijven, joost mag het weten :?
Ik durf mijn reacrtie niet te plaatsen… :oops:
Dan ben ik een vreemde vrouw denk ik. Ik heb helemaal niks met plastic bakjes of tupperware. Ik heb 4 plastic chips bakjes, en 2 invriesbakken voor 1 persoonsmaaltijden… thats it…
bakjes van de chinees voornamelijk, meestal een hele boel en als alles gesneuveld is dan is het hoog tijd voor een lekkere rijsttafel… weer een berg bakjes erbij.
@veertje wrote:
Ik durf mijn reacrtie niet te plaatsen… :oops:
hoezo niet? woon je in een plastic bak/huis dan?! :mrgreen:
Plasticbakjes voor schroefjes etc in de schuur.
In de keuken voor bijkans alles
Voor het eten van de dieren (hond, paarden en hamster)
En in verband met onregelmatige diensten eten we ook vaak uit plastic bakjes, van die dingen met een speciaal ventieltje in de deksle zodat ze in de magnetron kunnen