Ik kwam gisteren thuis met een paar nieuwe bakjes, vanwege ernstige tekorten.
Reactie van manlief: ''Wat goed dat je daar aan gedacht hebt!"
Kortom, hier een man die mijn voorliefde voor bakjes helemaal snapt! :thumbup: :inlove:
@Rhiannon wrote:
Ik heb er standaard te weinig…te weinig grote bakken en te weinig kleine bakjes…ben helemaal verzooooot op die mooie met die klemdeksels! :silenced:
Als eind dit jaar onze nieuwe keuken erin zit ga ik me (vrees ik) orienteren op de bakken en bakjes van Tupperware (mijn moeder heeft bv een ondertussen 30 jaar oude koekjestrommel van ze!) om mijn laden en kasten in te delen. :oops:
Maar mijn man boeit het gelukkig niets. 8)
Als je het iets goedkoper wilt… IKEA heeft ook handige waar je een hele la mee vol kunt bouwen als je wilt :lol: Hier de ambitie nooit gehad, maar met doorzichtige deksels dat je precies kan zien wat er in zit… op zich super ideaal natuurlijk. En allemaal rechthoek of vierkant zodat de ruimte optimaal benut wordt :thumbup:
Handig!!! Je kunt nooit teveel bakjes hebben
Helemaal met onze twins vindt ik het nu helemaal handig met hun voeding.
Ja hier ook :mrgreen:
Ik heb van die bakjes gekocht bij de etos van Nuby :oops: (heb nog geen kinderen) maar die gooi ik altijd vol met Kellogs voor naar mijn werk. Daarnaast als ik eten over heb gaat dat in die bakjes. De chineze bakjes bewaren wij ook…
En haal ook steeds bakjes bij de Xenos :oops:
Maar mijn man vindt niet dat we teveel bakjes hebben hoor :lol:
Raak hier trouwens ook vaak de deksels kwijt :think:
Ik heb ook heel wat bakjes en wil er nog meer idd voor allerhande spullen. Mijn man ergert zich ook kapot aan betreffende kast. Ik zeg blijf er dan vanaf. Maar als hij zijn gehaktballen kwijt moet in de koelkast is zo,n bakje inene reuze handig. Maar zijn argument is bakjes kunnen weg want ik doe mijn brood in een zakkie. (nee dat is kostenbesparend) en dat kostenbesparen is hier momenteel een hot item
Ja hoor, bakje voor de cruesli, voor de brinta, voor de ontbijtkoek, voor hagelslag, vlokken, vruchtenhagel, bloem, maizena, overal voor. Ik heb ooit zilvervisjes in huis gevonden en sindsdien gaat alles in een afsluitbare bak. Koffie, thee, alles.
En ik ben gewoon geen weggooier. Lege boterdoosjes gebruiken de kinderen om lego te sorteren, mayo-emmers zijn voor bloemzaadjes. Bakje voor kaas, voor worst, voor rauwkost, overal voor.