Afgelopen nacht dacht ik nodig te moeten plassen dus een test gedaan
Maar ja uiteindelijk beetje zonde van de test haha (zoveel urine was het dus echt niet).
Alhoewel er wel meteen weer een plusje kwam te staan, was die vanochtend dus ook weer zo goed als helemaal weg.
Dus ik ga er maar vanuit dat het loos alarm is, of dat het een vroege MK is geweest. Alhoewel ik het totaal niet heb herkent van de vorige keren mbt de buikpijn e.d.
Maar testen houdt nu eventjes op, nu zware andere dingen aan me koppie waar ik nogal wat moeite mee heb
Alles op zān tijd zeggen ze weleens heā¦
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
een hele dikke knuffel meisā¦
hoop dat alles snel weer wat beter gaat.
:hug: :hug: Dikke knuffel!
thanx ladies!
Toch blijven me borsten gezwollen en me onderbuik gevoelig, BLEH!
Hmm schijnzwanger een optie :mrgreen:
raar allemaal hoor! Zou volgende week nog een test doen, kijken of plusje dan helemaal weg blijftā¦
Ja snap er ook compleet niks van!
Me onderbuik gevoel is weer zoān vreemde āik wordt ongesteld want me onderbuik staat strakkerā gevoel, en me borsten zijn gewoon echt opgezet.
Zelfs manlief vroeg toen straks aan mij; je was toch ongesteld geweest of niet?
Dus die voelde ook al het verschil
Heb ook al proberen te zoeken op innestelingsbloeding (omdat bij de andere keren continue late innesteling was!), maar daar kom ik ook geen wijs uit.
De een schrijft dat het maar 1 dag mag duren, de ander schrijft dat ze 4 dagen bloeding heeft gehad enz enz.
Hmm de volgende week een test doen? Strak plan! :thumbup:
Denk dat het deze week niet veel meer uithaald.
Ik heb dat nu ook nog steeds hoor, dat gevoel in mijn buik.
Soms zelfs zo erg dat ik denk dat ik aan de diarree ga, dan lijkt het over mijn hele buik uit te stralen.
En ja, die borsten staan ook nog steeds op spanning!
Zoals een ander zei wel te weten weet ik niet wat je wel of niet met die Kruitvat testen hebt, maar dat zijn er 2 voor maar Ć¢āĀ¬5,- en bij mij waren ze overduidelijk hoor! Misschien toch maar die halen ipv al die dure
Ik weet (gelukkig) nog niet hoe een vroege miskraam zou voelen, maar dit of toch echt nog zwanger lijken mij wel de enige opties. En die bloeding, zoals eerder gezegd een opgewekte pilbloeding.
Toen straks wederom een test gedaan, een apothekerstest (merkloos).
Kwamen geen streepjes, ook geen controlestreep (echt lang genoeg in de urine gehouden).
Dus eventjes maar weggelegt. Echter na 15 minuten(!) stonden er 2 streepjes, wel licht maar ze stonden er.
Alleen test is dus niet echt geldigā¦aangezien hij er 15 minuten over heeft gedaan om een uitslag te geven.
Ik weet van mijzelf dat ik weinig HCG aan maak, altijd door late innestelingen!
Maar ik lees ook gewoon op internet dat je tot 2 maanden(!!!) na een eventuele miskraam positief kan testen!
Echter begint me onderbuik steeds aparter aan t voelen, zelfs gisteren toen manlief en ik erg lief tegen elkaar waren in bed :mrgreen: en hij zijn arm op me onderbuik legde, voelde ik de spanning (en ik ben niet de dunste).
Ook me borsten dus nog steeds, en zie nu duidelijk de aders op mijn borsten.
Maandag dan toch maar even een afspraak maken bij de dokter, maar stiekem weet ik dat ze gewoon zeggen: ja dan moet je deze maand nog afwachten of je weer ongesteld wordtā¦
Nou dus maar de volgende week weer een keer een test doen, en als die wederom positief is dan maar even de VK bellen voor even te bespreken wat te doen ivm de bloeding die ik heb gehad.
Vriendin van me dacht al dat het een innestelingsbloeding was geweest, omdat ik 3,5 dag een bloeding heb gehad en me menstruatie normaal rond de 5-6 dagen is.
:roll:
Jeetje wat een vaag gedoe van je lijf :hug:
Maar, aangezien de test ongeldig was, wil je geen nieuwe doen?
Hopelijk krijg je snel duidelijkheid!
Stel dat je zwanger zou zijn enig idee hoelang je nu zwanger bent?
Is het niet een optie de vk te bellen, je verhaal voor te leggen en dat je dan misschien al een echo kunt krijgen?
Overigens heb ik mijn eerste ongesteldheid na de bevalling gehad al vond ik het niet echt ongesteld dus vraag me af wat het voorstelde. Ben in heel mijn leven nog nooit zo minimaal ongesteld geweest. Ik dacht dat de 1e keer na je bevalling een bloedbad zou zijn. Even dramatisch gesproken
ik heb een hekel aan me lijf op dit moment
Nee haha maar die bloeding maakt het gewoon even nu zo vanne: wat nu?
Haha zou zo graag een nieuwe test willen doen, maar heb er geen meer
Misschien morgen toch eventjes langs de kruidvat, of maandag misschienā¦Is misschien nu wel beter dan continue zoveel geld weggooien!
@Meggie wrote:
Stel dat je zwanger zou zijn enig idee hoelang je nu zwanger bent?
Is het niet een optie de vk te bellen, je verhaal voor te leggen en dat je dan misschien al een echo kunt krijgen?
Overigens heb ik mijn eerste ongesteldheid na de bevalling gehad al vond ik het niet echt ongesteld dus vraag me af wat het voorstelde. Ben in heel mijn leven nog nooit zo minimaal ongesteld geweest. Ik dacht dat de 1e keer na je bevalling een bloedbad zou zijn. Even dramatisch gesproken
Ja hier heb ik dus ook aan zitten denken, maar ja moet ik ze daarmee wel lastig vallen?
Beetje vreemd in mijn ogen zo vanne: ja ik weet niet of ik zwanger ben ja of nee, me lijf doet raar maar heb wel positieve testen :think: maar wel een bloeding gehad!
En denk niet dat ze nu dan iets zouden zien wel? Als ik al rekening houdt met me late innestelingen, zou ik dan rond de 4 weken zijn pas.
misschien zet de menstruatie bij jou niet helemaal door? :think:
nou jeetje Cin! je maakt het ĆĀ©cht spannend! en dan ook nog eens met een mislukte test erbijā¦ pfff
ik denk eigenlijk wel dat je zwanger bent hoorā¦ maar zou wel fijn zijn als een test het ook eens gewoon zou bevestigen, en anders wel een echo!
ik hou je topic iig in de gaten
Ja van die test, daar baal ik echt van! Had echt gehoopt dat die duidelijkheid zou geven, en nu extra dan gedaan met ochtendurine!
En dan denk ik weer: had ik toch maar de Clear Blue gekocht haha.
Die deed het bij me andere zwangerschappen ook goed, andere testen absoluut niet.
had je die van de kruidvat al geprobeerd? die schijnen ook heel goed te zijn heā¦
ohhh ik weet nog wel, dat ik die test van Clearblue een keer had verknaldā¦ had ik over het verkeerde staafje heen geplastā¦ :eh:
Kruidvat heb ik juist de ervaring mee met āvals positiefā en hoor het ook vaker om me heen, dus ben er niet zo kapot van :oops:
Huh over het verkeerde staafje geplast? :eh: :lol: :mrgreen:
Met 4 weken zal er idd niet veel te zien zijn. Maar goed dan is jouw plan zo gek nog niet. Weer bellen met de ha, die zegt afwachten, week later weer bellen en dan eens kijken hoe of wat.
Erg irritant allemaal hoor.
Nou ik heb ook niet echt iets verloren, normaal als ik ongesteld ben verlies ik ook zeg maar echt iets (ik noem het altijd de onbevruchte eicel), nu was het gewoon bloed. Heb wel nog steeds een rare buik, af en toe wat pijn. Hahaha het zou jouw verhaal kunnen zijn alleen weet ik 100% zeker dat ik niet zwanger ben.
Ja je leest het volop op internet: als je een bloeding hebt, hebben de meeste VK en dokters een afwachtende houding.
Oke nu weet ik natuurlijk niet of de VK hier ook zo zijn hoor.
Hmm maar na mijn vorige MK testje ik heel kort daarop al negatief, dat wel! Omdat me lijf weinig HCG aanmaakt he, denk ik dat het ook zo weer verdwenen is uit me lijf? Weet niet hoor, maak ik er zelf van :mrgreen:
Maar ja, ik moet nu niet meer zoveel googlen hier op
Wordt er toch niet wijs uit!
enne zeker dat je niet zwanger bent?
Och misschien moet je lijf mbt je menstruatie gewoon nog eventjes āopstartenā, omdat je toch BV geeft
@Cin. wrote:
Kruidvat heb ik juist de ervaring mee met āvals positiefā en hoor het ook vaker om me heen, dus ben er niet zo kapot van :oops:
Huh over het verkeerde staafje geplast? :eh: :lol: :mrgreen:
ja ik weet niet meer hoe ik het deed, maar het ging iig verkeerd :lol:
ik heb kv nooit geprobeerd, alleen Matcare en Sensitestā¦