"pijn" onderbuik - schaambot (foto test op 12 feb)

Jup, hou jullie natuurlijk op de hoogte! Alleen jammer dat ik vanaf morgen 12.00 uur tot woensdag 12.00 uur op het werk zit :shifty:

Ik zeg donderdagochtend pas een nieuwe test doen. Dan is je hcg voldoende verdubbeld voor een betere positieve test. Ik zie niet goed een streep maar als jij zegt dat ie er staat geloof ik je wel direct.

Ik ben benieuwd wat je nu met de kruidvattesten zou krijgen. Ik weet dat je daar niet fan van bent maar dit is al zo’n rare situatie dat het me zelfs nu niet zou verbazen als je daar dan ook ineens positief van zou testen.

En als je dan echt zwanger bent is het nu gewoon een meisje hoor hahaha, met zo’n rare gang van zaken, dat past niet bij een jochie :p)

Die test (ook +/- van CB) had ik bij Pete ook 1 dag voor NOD, de horizontale streep was een brede balk en de verticale streep was een smalle lijn. De dagen erna kreeg ik alleen negatieve testen (CB, Etos, apotheek) en pas 6 dagen na NOD weer een (goed) positieve test.

Volgens mij kan je gewoon ongesteld worden als je aan de pil bent en toch zwanger bent geraakt, immers zorgen bepaalde hormonen in de pil voor een bloeding.

Ik zou zeker nog een test doen voor je met een nieuwe strip ga beginnen :eh:

@Meggie wrote:

Ik zeg donderdagochtend pas een nieuwe test doen. Dan is je hcg voldoende verdubbeld voor een betere positieve test. Ik zie niet goed een streep maar als jij zegt dat ie er staat geloof ik je wel direct.

Ik ben benieuwd wat je nu met de kruidvattesten zou krijgen. Ik weet dat je daar niet fan van bent maar dit is al zo’n rare situatie dat het me zelfs nu niet zou verbazen als je daar dan ook ineens positief van zou testen.

En als je dan echt zwanger bent is het nu gewoon een meisje hoor hahaha, met zo’n rare gang van zaken, dat past niet bij een jochie :p)

:lol: ja krijgt Levi toch gelijk dan :lol:

@sassie1980 wrote:

Die test (ook +/- van CB) had ik bij Pete ook 1 dag voor NOD, de horizontale streep was een brede balk en de verticale streep was een smalle lijn. De dagen erna kreeg ik alleen negatieve testen (CB, Etos, apotheek) en pas 6 dagen na NOD weer een (goed) positieve test.

Volgens mij kan je gewoon ongesteld worden als je aan de pil bent en toch zwanger bent geraakt, immers zorgen bepaalde hormonen in de pil voor een bloeding.

Ik zou zeker nog een test doen voor je met een nieuwe strip ga beginnen :eh:

De linkerkant van de verticale lijn is donker, maar de lijn is wel breed alleen de rest is licht blauw.

Dus dat zie je nu niet op de foto, misschien morgen wel :think:

Hmm nu dus eventjes wachten met de pilstrip dan maar? Kan dat kwaad als je de pil slikt als je eventueel zwanger bent dan?

Maar, kan het inderdaad niet gewoon zijn dan dat ik een miskraam heb gehad, en daar nu dan een posiiteve test van heb?

Volgens mij kan het geen kwaad om de pil te slikken, maar het wordt niet aangeraden.

Mijn huishoudelijk hulp slikte de pil, heeft een AB-kuur geslikt en bleef daarna niet helemaal lekker, maar ze dacht dat het gewoon een griep of verkoudheid was. Uiteindelijk kreeg ze een raar gevoel in haar buik en wat pijn, ging ze naar het ziekenhuis en werd er een echo gemaakt, bleek ze al 18 weken zwanger te zijn. Zij heeft al die tijd gewoon de pil geslikt en haar kindje heeft nergens last van gehad.

Volgens mij zijn er gewoon 3 opties:

1. Je bent niet zwanger en dit is een soort indrooglijn (maar daarvoor vind ik de lijn te duidelijk…)
  2. Je bent zwanger en hebt een pilbloeding
  3. Je was zwanger en hebt bloedverlies omdat het mis is gegaan (maar dan zou je ook krampen verwachten?)

krampen niet gehad, eigenlijk geen 1 menstruatie kwaal zoals normaal. Nou we wachten af. Maar indrooglijn bij cb en binnen korte tijd kan toch niet officieel.

Die test die je laat zien; zo’n test heb ik ook gehad…het resultaat is 2,5 jaar en banjert nu door de kamer :wink:

Maar ik had geen bloedverlies en dat maakt het bij jou wel heel spannend.

Lijn is wat lichter geworden (van de brede) maar zo zien jullie het ook, hoop ik haha. Zo zie je het nog niet helemaal perfect namelijk…

Ik denk ook een pilbloeding en wel zwanger (ik zie nog steeds een streep nl.), want dat drukkende gevoel herken ik wel van de afgelopen week :wink:

Kom je maar aanmelden bij de oktobermama’s hoor :thumbup:

Ik ben nu 23 wkn zwanger en bloed nog steeds :shifty:

Dacht in het begin ook een menstruatie mede ook omdat het hele vorse bloeding was met krampen, stolsels en ruim helder/oudbloed verlies.

Toch was de test positief en dacht ik dus aan een miskraam dat kon niet anders toch??

Nou een miskraam was het gelukkig ook niet en nu 23 wkn later nog steeds zwanger met nog steeds bloedverlies…

Zwanger en bloedverlies kan wel degelijk, ik zou over een paar dagen idd nog een test doen, dan zou je toch wel kunnen verwachten dat hij duidelijker is, maar ik zie idd de streep ook :slight_smile:

Je kan wellicht ook een digitale test halen? Dan hoef je niet te gissen naar het streepje maar verschijnt de tekst in beeld, dat is helemaal duidelijk…

cin wat ben je aan het doen joh… mutsefluts… zit hier echt van :shock:

ik ben benieuwd hier…

misschien ff kruidvat testje er tegen aan gooien.

:hug:

Houd je er rekening mee dat de pil geen ECHTE ongesteldheid opwekt, maar dat het gewoon een soort ingeprogrammeerde bloeding is? Als je de pil slikt tijdens een zwangerschap bloed je gewoon tijdens een stopweek.

't idee is namelijk dat de pil een bloeding opwekt, die bloeding heeft niets te maken met wel of geen eitje wat is vrijgekomen, oftewel kan je in je piltijd gewoon maandelijks ‘bloeden’ en hardstikke zwanger zijn.

Misschien een beetje rare/onduidelijke beschrijving, maar het is dan ook al weer 2 jaar geleden sinds ik mn biologie examen heb gehaald :stuck_out_tongue: Ik kan het helaas niet meer zo mooi omschrijven als hoe het in mn boek stond.

hallo,

ik begrijp uit je verhaal dat je de pil nog slikt. ik zie ook wel iets van een steepje op de foto. dus ik raad aan de pil niet te slikken zolang je geen zekerheid hebt.

mijn oudste is een verassingskindje en ben gewoon ongesteld geworden, maar had inderdaad ook pijnlijke borsten, de maand erop is mijn menstruatie wel uitgebleven (nog steeds met pil) en toen heb ik getest. toen ik dacht 9 weken te zijn bleek ik op de echo 11, weken en paar dagen te zijn. dus ik ben nog ongesteld geweest. ik moet wel zeggen dat het minder was als normaal, maar ik dacht er niet zoveel van toen.

succes in ieder geval!

hopelijk snel meer duidelijkheid.

liefs

Bij T.ommy ben ik zwanger geraakt door de pil heen. Ik had toen de eerste maand ook gewoon nog een bloeding gehad, ik slikte toen de pil, want wist neit dat ik zwanger was.

Spannend zeg!

Liefs Suzanne

@trotsemamavan2 wrote:

hallo,

ik begrijp uit je verhaal dat je de pil nog slikt. ik zie ook wel iets van een steepje op de foto. dus ik raad aan de pil niet te slikken zolang je geen zekerheid hebt.

mijn oudste is een verassingskindje en ben gewoon ongesteld geworden, maar had inderdaad ook pijnlijke borsten, de maand erop is mijn menstruatie wel uitgebleven (nog steeds met pil) en toen heb ik getest. toen ik dacht 9 weken te zijn bleek ik op de echo 11, weken en paar dagen te zijn. dus ik ben nog ongesteld geweest. ik moet wel zeggen dat het minder was als normaal, maar ik dacht er niet zoveel van toen.

succes in ieder geval!

hopelijk snel meer duidelijkheid.

liefs

Dit zou ook mijn verhaal kunnen zijn :smiley: Hihhi

Maare, cin, ik zie de streep hoor!!!

ik zie ook een streepje :think:

donderdag nog maar 1tje doen?

ik zie eigenlijk ook gewoon echt een streep! en niet zo zeer een twijfelstreepje hoor…

spannend Cin!!

wel schattig van Levi trouwens :inlove: zou hij echt gelijk hebben, met een zusje? :inlove: