Zou onze oudste een voorspellende gave hebben :lol:
gisteravond een kusje op mijn buik, doet hij nooit! Alleen in me zwangerschap.
Net zei hij,: mama baby is lief. Ik vroeg welke baby? Ja die, en wijst hij naar mijn buik :mrgreen:
Dus ik zei al; zit er een baby in mamaās buik? Ja zegt ie, een zusje :lol:
:inlove:
Natuurlijk ben ik enorm realistisch en met pilgebruik ga ik er totaal niet van uit, maar vond het wel eventjes gezien de situatie enorm grappig en lief :inlove:
Me man schrok net wel
heb net mijn avondeten eruit gegooid. Och misschien heeft het eten gewoon niet lekker gelegen, kan altijd.
Hij keek al meteen zo vanne: zwanger?
En bedacht in zijn hoofd al allerlei rampscenarioās :shifty:
Ik ben meer van het relaxte; is het zo, is het zo. Is het niet, is het niet :mrgreen:
Hij is een stresskip!
Ja zegt ie; dan hebben we echt nooit meer seks hoor. :silenced: :snooty:
:mrgreen:
dat ik mijn eerste spiraal had geplaatst en ik terug moest komen voor een echo zagen ze een met vocht gevulde ruimte in mijn baarmoeder
moest ik dus een zwangerschapstest doen
in de wachtkamer zat mijn man de computerkamer al om te bouwen tot kinderkamer :lol:
Jeetje wel duidelijk dat ik al half sliepā¦ ik bedoelde dus sinds M. gemaakt isā¦ niet dat ik dus denk dat ik zwanger ben :roll: :oops: :shifty: jeetje moet er niet aan denkenā¦
Dus wanneer het komt, uhm ik hoop ooit een keer al kan het met de bv nog wel even duren.
En idd jouw ervaring met testen is idd niet nuttig om nu te testen. Jeetje Cin spannend weer hoorā¦
wat dit betekendā¦ (streep staat er helemaal trouwens, maar krijg hem niet fatsoenlijk op de foto door de flitser. Flitst de streep onderhand helemaal weg, dus je ziet weinig tot niks op de foto)ā¦
Ik ben ongesteld geweest, maar me borsten blijven gespannen :think: :shifty:
Och en anders over een paar dagen een test doen, en kijken wat daar uit komt?
Ben een beetje in de war nu :oops:
Of verbeeld ik mij dit streepje alleen maar? Bij Yari had ik precies hetzelfde streepje!
Uhm Cin, ik zie ook echt een streepje hoorā¦ ben je echt ongesteld? misschien is het een vroege mk, maar weet niet of er dan nog hcg in je lichaam zit?
In de middag kreeg ik wat bruinverlies en daarna bloedingen.
Zondag was het weer weg.
Heb ook echt gewoon bloedingen gehad, geen ādruppeltjesā of zo.
Vriendin van mij smste mij vandaag, of ik zeker wist dat ik niet zwanger was. Zij heeft het namelijk mee gemaakt, wel ongesteld en zwanger.
En door haar heb ik die test gedaan (ff snel tussendoor, na veel gedronken te hebben) in de veronderstelling: zo nu kan ik haar wederom een foto sturen van een negatieve test en dan is ze gerustgesteld haha.
Echter had ik dit dus als resultaat :think:
Erg apart!
Heb net zelfs de test uit elkaar gehaald ( :oops: ) om van de achterkant te kijken, en jawel hoor ook daar zie je echt een duidelijke brede (lichtere) streep.
Gerda. Was het maar zo makkelijk! Helaas ken ik mijn HA en die geeft dan aan: blijf zelf testen om te kijken of het duidelijker wordt. En wacht de volgende maand afā¦
Zeer helaas, maar bij ons doen ze niet zo snel een bloedtest :?
Mariiyelle. Ja ik vind het apart hoor! Dat het kan, bedoel ik heā¦ :think:
Je zou toch moeten denken dat je lijf het dan wel regeld, niet?
Sweet. Ja inderdaad, maar ik ben 4 dagen ongesteld geweest. Maar omdat mijn onderbuikgevoel en me gespannen borsten niet wegggingen (en na dat smsje van een vriendin haha) dus toch maar de test gedaan.
Hmm morgen of overmorgen dan maar een nieuw testje? :roll:
Topic hoort niet echt meer bij de āziekenboegā he :lol: