"pijn" onderbuik - schaambot (foto test op 12 feb)

Ik dacht dat ik blaasontsteking had (aangezien ik nu wat vaker moet plassen) maar de kenmerken heb ik echter niet van blaasontsteking :think:

Onderin me buik heb ik wat last, en bij mijn schaambot!

Iemand heeeel toevallig ervaring mee?

Kan dat ook horen bij een eventuele blaasontsteking (lijkt mij eigenlijk stug, maar oke ik vraag het toch maar)?

Ik kan het me eigenlijk niet herinneren.

Ik heb het gelukkig niet zo heel vaak gehad, op 1 hand te tellen denk ik.

Pijn op die plek, of eerder gevoeligheid te noemen, had ik wel tijdens de zwangerschap.

Ik geloof dat dat kwam door de druk en het gewicht dat erop lag.

Bij blaasontsteking kan ik me overigens wel gewoon buikpijn herinneren.

En je blaas ligt natuurlijk laag dus wellicht dat dat is wat je voelt?

Je bent niet zwanger?

Als je zwanger bent kunnen de verschijnselen van een blaasontsteking heel anders zijn dan als niet-zwangere.

Maar waarschijnlijk had je dan wel een banner gehad.

Ik zit aan de pil, en moet aanstaande woensdag-donderdag ongesteld worden :wink:

of de pil geheel werkt weet ik niet, is een lichtere pil en ben heel erg ziek geweest in de eerste slikweek!. En we hebben wel seks gehad tijdens de “vruchtbare” dagen

Het is niet echt pijn, maar meer een drukkend gevoel inderdaad.

Vooral als ik hoest (haha klinkt stom ik weet het).

En echt gewoon bij mijn schaambot.

bekent verhaal :mrgreen:

mijn zusje had dit toen ze zwanger raakte van haar zoon

die was ook ziek geweest in de eerste slikweek en onveilig gevreeën en daar is een leuk knulletje uit voort gekomen :lol:

kan ook niet anders bedenken als zwanger of toch blaasontsteking

:lol: ja manlief zei ook al: wanneer moet je eigenlijk ongesteld worden :shifty:

Maar ja ik ga morgen efkes langs de apotheek, plaskuipje halen!

En dan maandag efkes inleveren.

Voor een test is het toch te vroeg.

Whoops… Haha! :mrgreen:

@Mariiyelle wrote:

Whoops… Haha! :mrgreen:

:lol: muts! :mrgreen:

Ja nou weet je? Als het zo is, is het zo.

Maar daar gaan we nu nog niet vanuit, en ik ken mezelf: dinsdag of woensdag heb ik echt wel al een testje gedaan :shifty:

Mocht er uit de urine niks van blaasontsteking komen dan!

Ik dacht ook direct ‘zwanger’ want herken het ook van mijn zwangerschappen… hihi :slight_smile:

Nou spannend dan even aankomdende dagen! :mrgreen:

Nou ja ik weet dus niet of ik het herken van mijn vorige zwangerschappen :think:

Herken het gevoel wel, maar waarvan weet ik dus niet…

Ik herken het…

van he tbegin stadium van Riley;s zwangerschap

Dames, jullie maken mij aan het twijfelen zeg :lol:

Hahaha ja kan me helemaal voorstellen! Dan duurt wachten lang he :wink:

Ja best wel :wink:

Zo heb toen straks bij de apotheek maar een urinepotje gekocht. Kan ik morgenvroeg meteen eventjes urine langs de dokter brengen, en dan tussen de middag bellen voor de uitslag! :thumbup:

Nou tis geen blaasontsteking :think:

Ze zetten het wel op kweek nu, en morgen na 11.00 uur kan ik daarvoor terug bellen.

Hmm…

konden ze niet gelijk kijken of je zwanger bent :lol:

wel erg spannend hoor

Nee dat deden ze niet! Heb het natuurlijk wel gevraagt :angel:

Maar dat deden ze niet zonder inspraak van huisarts. Eerst deden ze dat wel soms, maar nu moet je eerst zelf een paar testen er tegen aan gooien voordat hun het doen :lol:

Och ja, en als ik wel gewoon ongesteld wordt, moet ik toch maar een afspraak met de doc maken dan (al de klachten dan niet weg zijn).

Want dacht echt: blaasontsteking. Maar ze konden zelfs niet een klein beetje “troebeligheid” vinden!

Was echt helemaal schoon. Dus waarom ze het op kweek zetten weet ik niet, misschien inderdaad vanwege mijn klachten toch.

Zou onze oudste een voorspellende gave hebben :angel: :lol:

gisteravond een kusje op mijn buik, doet hij nooit! Alleen in me zwangerschap.

Net zei hij,: mama baby is lief. Ik vroeg welke baby? Ja die, en wijst hij naar mijn buik :mrgreen:

Dus ik zei al; zit er een baby in mama’s buik? Ja zegt ie, een zusje :lol:

Natuurlijk ben ik enorm realistisch en met pilgebruik ga ik er totaal niet van uit, maar vond het wel eventjes gezien de situatie enorm grappig en lief :inlove:

Me man schrok net wel

heb net mijn avondeten eruit gegooid. Och misschien heeft het eten gewoon niet lekker gelegen, kan altijd.

Hij keek al meteen zo vanne: zwanger?

En bedacht in zijn hoofd al allerlei rampscenario’s :shifty:

Ik ben meer van het relaxte; is het zo, is het zo. Is het niet, is het niet :mrgreen:

Hij is een stresskip!

Ja zegt ie; dan hebben we echt nooit meer seks hoor. :silenced: :snooty: