Ik weet dat ik toen bij Levi wel een enorm fijne test had! Enorm gevoelig, en fijn te bekijken (de streepjes). Was een soort van doorzichtig iets.
Alleen de naam e.d.???
Jammer dat ik dat niet meer weet, anders had ik die besteld! :thumbup:
Hahaha nee googlen geeft natuurlijk van alles. Je hebt wel gelijk over die afwachtende houding. Best jammer eigenlijk.
Hihihi wel echt weer iets voor jou hè dit :lol:
Haha en nee hoor echt niet (na die ene keer niets meer gebeurd namelijk…). Ik geef idd nog bv en idd het zou goed een opstart iets zijn. Daar had ik nog niet aan gedacht. Nou ja het maakt niet uit.
Och je kent me lijf toch! Een en al dramatiek gewoon :lol:
Nee haha, is allemaal begonnen na de overstap naar de lichtere pil! :wall:
Wederom 2 foto’s (van vanochtend) :oops:
Nee geen ochtendurine trouwens…
Wat vinden jullie er van? :think:
Ik volg je topic al een tijdje…
Meis wat een onzekerheid!
Ik zie toch echt duidelijk een vaag streepje…
Maar ondertussen zou die allang bijna zwart moeten zijn!
Toen ik de 1e x een vaag streepje had, een paar dagen erna een duidelijk streepje en 1,5 week na de 1e x ( omdat ik toch nog een test over had) weer testte, was het teststreepje al eerder zichtbaar dan de controle streep.
Ik denk dat ik toch maandag de vk zou bellen met je verhaal, en duidelijk je onzekerheid kenbaar maken, en evt. de foto’s meenemen?
Kan je het laten zien.
Dit is de duidelijkste test die ik ooit heb gehad onderhand
Mijn testen zijn altijd heel licht geweest, dat is juist mijn probleem, en inclusief mijn onzekerheid.!
Ja doe toch maar inderdaad dan de VK maandag bellen. Want ik ben echt wel ondertussen het spoor bijster.
Zeemeermin. tja wat denk ik zelf? Me lijf heeft echt wel zoiets vanne: zwanger. Maar door die bloeding ben ik zo onzeker (alhoewel ik wel pas NA die bloeding dus “positieve” testen had.
Maar ik heb geen ervaring met een bloeding en daarna pas positieve testen, wel andersom en dan was het een MK.
Stel dat het een MK geweest is, dan kan die streep natuurlijk nooit duidelijker worden, als dit je duidelijkste test is…
Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt, want dit is echt niets! :hug:
@mimi82 wrote:
Stel dat het een MK geweest is, dan kan die streep natuurlijk nooit duidelijker worden, als dit je duidelijkste test is…
Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt, want dit is echt niets! :hug:
Haha oh ja natuurlijk! Had ik nog helemaal niet bij nagedacht :oops:
Het is ook de pest dat ik ze niet goed op de foto krijg.
Maar deze is in het echt, duidelijker hoor. Duidelijker dan de CB test die ik heb gehad.
Nou wat ik denk… hartstikke positief!!!
Zeker als ik je eerste test erbij hou en dan nu deze, bij de eerste test zag ik echt geen streepje en nu echt duidelijk wel hoor. Dus naar mijn idee stijgt je hcg dus wel ondanks de bloeding dus lijkt het mij dat je zwanger bent.
Ik zeg maandag de vk bellen
Dan denk ik hartstikke positief idd!
Maar ik zou de VK maandag wel ff bellen, met je verhaal, en dat je zelf erg twijfelt en gewoon duidelijkheid wil hebben!
Maar denk toch echt icm je ‘klachten’ en test dat je wel zwanger bent!
ik zou ook maandag vk bellen!
vind het wel een heeee ldun streepje, al staat ie er wel heel duidelijk op. maar ik ben andere testen gewend, waarbij de streepjes echt 3mm ofzo dik zijn
Als je steeds twijfeld over de duidelijkheid van je streepjes, waarom neem e dan niet een keer een digitaletest van clb?? En dan testen met ochtend urine.
Als er “zwanger” verschijnt heb je wel meteen duidelijkheid en een goede rede om de vk te bellen voor een echo…
Deze onzekerheid zo lijkt me ook helemaal niets toch??
dat wilde ik ook zeggen
Jah das natuurlijk ook nog een optie! Een digitale, dan weet je zeker waar je aan toe bent!
Tja, ik zie daar toch echt een positieve test hoor :think:
Dus je hebt hcg in je lijf, en of het dan mis is gegaan bij de bloeding, zou betekenen dat het innestelen niet gelukt is, dus ik vraag me af of je dan nog steeds zo lang hcg in je lijf zou houden?
Of je bent natuurlijk gewoon zwanger van een verrassingskindje :mrgreen:
Ik hoor over die digitale juist altijd dat die laat positief testen, dus miss heb je daar niet zoveel aan als je van jezelf weet dat je altijd al laat positief test…
zo te zien ben je zwanger… maar ik zou voor je eigen zekerheid echt wel ff maandag gelijk in de telefoon hangen meis…
knuff
@Lily2006 wrote:
Tja, ik zie daar toch echt een positieve test hoor :think:
Dus je hebt hcg in je lijf, en of het dan mis is gegaan bij de bloeding, zou betekenen dat het innestelen niet gelukt is, dus ik vraag me af of je dan nog steeds zo lang hcg in je lijf zou houden?
Of je bent natuurlijk gewoon zwanger van een verrassingskindje :mrgreen:
Ik hoor over die digitale juist altijd dat die laat positief testen, dus miss heb je daar niet zoveel aan als je van jezelf weet dat je altijd al laat positief test…
Klopt, bij Yari heb ik wel de digitale gedaan, toen ik 7 weken zwanger was of zo. Toen gaf die inderdaad wel positief aan, van te voren met 5 weken negatief
Maar ik heb pas na de bloeding positeve testen gehad, van te voren (de donderdag nog) was het hartstikke negatief.
Nou ja misschien inderdaad de knop om zetten, en me bedenken dat ik toch echt wel zwanger ben.
En dan de echo afwachten, wat daar uitkomt.
@pearlie wrote:
zo te zien ben je zwanger… maar ik zou voor je eigen zekerheid echt wel ff maandag gelijk in de telefoon hangen meis…
knuff
Doe ik ook, of met de dokter (die kunnen neem ik aan ook aan de buik voelen mbt hoogte baarmoeder) of met de VK!
ik zeg zwanger!!
alle testen zijn positief, en volgens mij ook allemaal verschillende. lijkt me raar als ze ineens allemaal een indroogstreepje of wat dan ook hebben.
die digitale zwanger/niet zwanger die reageert pas heel laat postief, dus dat zou voor nog meer twijfel kunnen zorgen.
hopelijk gewoon zwanger!!
groetjes
Ik heb echt pcies hetzelfde gehad!
Was bijna een jaar na de bevalling van mijn 1e zoon. Ik had nog maar 1 cyclus gehad (door de bv), het was allemaal nog een rommeltje om het zo maar te zegen. In het heetst van de strijd 1x niets gebruikt, maar ach, de eerste zwangerschap had ook een jaar op zich laten wacten en mijn cyclus was nu toch nog niet op de rit. Het zou wel heeeeel erg wonderlijk zijn om daar zwanger van te worden!
Na een verloop van tijd voelde ik me anders dan anders, maar goed er kwam weer een bloeding dus dacht dat het daar aan lag. Daarna bleef ik me vreemd voelen :think:
Toch maar een test gedaan en die beek positief :shock: wel een licht streepje, maar positief. De 2 weken erna bleven ze positief, maar ook dun en licht. Toen heb ik de vk op de hoogte gebracht en zij vonden het ook een vreemd ‘verhaal’ en waren ook wel nieuwsgierig wat het kon zijn. Ik mocht komen voor een echo.
Tijdens de echo was er wel iets te zien; OF het was een hele prille zwangerschap want mijn baarmoederslijmvlies was behoorlijk verdikt, OF het herstellende van een MK. Ik moest na de echo twee weken wachten en nog een keertje testen. Helaas waren de testen toen negatief…
Ik ben benieuwd waar jouw ‘verhaal’ zal eindigen. Ik hoop dat die van jouw positief eindigd
Wilde wel ff mijn verhaal met je delen.