Bij ons in Assen, kun je in ieder geval pendels kopen in een New Age winkeltje. Is er ook zoiets als een mini spoed cursus pendelen? :mrgreen: . Mijn ex- schoonmoeder leest Chakra’s trouwens, en is erg spiritueel. Die is ook reiki master ( geen idee wat dat wil zeggen hoor! ) Maar pendelen vind ik wel interessant. Ik blijf even mee lezen :thumbup: .
Anita
@kaela wrote:
heb al met behulp van de telefoongids gezocht maar dus echt geen idee waar hier ergens een new-age winkel zit (ben al vaak zat in denhaag/leiden stad geweest en daar ook nog nooit een tegengekomen)…
in de piet heijnstraat in den haag zit een new age winkeltje
en anders zijn er op paranormaalbeurzen ook altijd pendels te koop,
maar daar is de sfeer weer onwijs energierijk, dus ik zou het zelf liever in een klein winkeltje kopen.
ik heb het een tijdje wel gedaan maar nu weinig tijd meer voor. Misschien dat als ik eenmaal een beetje bekomen ben van mijn bevalling en zo het weer wel eens wil proberen voor jullie.
Het lukt me niet.
Op de een of andere manier blijft mijn pendel gewoon doodstil hangen. Helemaal niks, nakkes, nada…
Ervaring hiermee, iemand?
wellicht heb je de pendel te vast gehoudne… Het is de bedoeling dat je de pendel heel lichtjes tussen duim en wijsvinger houd…
bij mij hangt ie ook weleens doodstil
maar dan weet ie gewoon het antwoord niet…
misschien is de pendel niet goed voor jou?
Ik heb me ook laten pendelen op een site…moest naam van mij en mijn man doorgeven en de geb.datums…en van de kids…
Vraag me wel af hoe ze dat dan doen…
Pakken ze dan een blanko kaart ofzo en schrijven ze daar zelf de jaren/maanden en geslacht van kindje op?
Vind het heel interressant…
Volgens de pendel raak ik deze maand zwanger van een meisje…ben heel benieuwd!
@Ziet wrote:
bij mij hangt ie ook weleens doodstil
maar dan weet ie gewoon het antwoord niet…
misschien is de pendel niet goed voor jou?
Als ie het bij mij niet weet, gaat ie meestal rondjes draaien. Ik heb het niet snel dat ie echt helemaal stil hangt, tenzij ik daar zelf om vraag.
Frischling, als hij niks doet, kan het idd geen goede pendel voor jou zijn. Maar ik weet niet of je al vaker gependeld hebt? Je moet nl eerst wel weten wat je pendel doet. Dus wat betekent Ja en wat betekent Nee, om te beginnen. Bij mij is Ja van voor naar achter en Nee van links naar rechts. Rondjes draaien, dan weet ie het dus niet en bij twijfel gaat ie zijwaarts zwaaien. Maar dat hoeft niet voor iedereen hetzelfde te zijn!
@Bian25 wrote:
Ik heb me ook laten pendelen op een site…moest naam van mij en mijn man doorgeven en de geb.datums…en van de kids…succes ik hoop het voor je mijn duimpjes heb je :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Vraag me wel af hoe ze dat dan doen…
Pakken ze dan een blanko kaart ofzo en schrijven ze daar zelf de jaren/maanden en geslacht van kindje op?
Vind het heel interressant…
Volgens de pendel raak ik deze maand zwanger van een meisje…ben heel benieuwd!
Hoi hoi,
Zou er iemand voor mij willen pendelen? Als je een foto wil moet je het maar even zeggen.
:-* West
Stuur mij maar een foto… Je naam en achternaam… Je geboortedatum… En je vraag…
Ik heb het pendelen opgegeven…zucht…
Misschien kan ik me te moeilijk concentreren op dit moment.
Ik krijg trouwens weer een jongen! Even terug kijken hoor, wie het goed had;-)
Ziet, jij had het goed!
@Daantjuh wrote:
Stuur mij maar een foto… Je naam en achternaam… Je geboortedatum… En je vraag…
Gestuurd alleen foto wil niet lukken. Hoe moet ik het doen via pb een foto sturen dat wil dus niet lukken
hallo,
ik heb ook geprobeerd te pendelen met de ring die ik altijd draag.
Maar mijn zoontje werd wakker en kon me niet goed concentreren.
Probeer het morgen nog maar eens.
Ik zou wel zwanger zijn nu van een meisje nou ik hoop het van harte
@west wrote:
Hoi hoi,
Zou er iemand voor mij willen pendelen? Als je een foto wil moet je het maar even zeggen.
Word nu toch ook wel erg nieuwsgierig… iemand nog tijd over om ook te pendelen voor mij? :oops:
liefs Marije.
Ik heb het geprobeerd ook zwanger van een meisie…
Maar ja ben niet een echte pendelaarster … Of mischien zit ik teveel met mezelf in de war :roll:
Hallo, heeft iemand ook nog tijd om voor mij te pendelen?
Of ik deze maand zwanger word en volgend jaar een kleintje verwacht?
En als het niet teveel gevraagd is ook nog het geslacht?
Alvas hartstikke bedankt
Groetjes Manon
Als ik vraag wat ja of nee is krijg ik bij ja een circel en bij nee heen en weer kan dat ook ?
liefs Astrid