Pendelt iemand hier?

Naar aanleiding van wat info op internet ben ik wat aan het pendelen geslagen (trouwring aan een kettinkje et.) Ik was benieuwd naar het geslacht van de baby, geboortemaand, etc.

Nu ben ik erg benieuwd of dat wat ik gependeld hebt ook klopt en of hier ook iemand serieus pendelt?

Graag zou ik dan willen vragen of je voor mij wilt pendelen.

Ik weet niet hoeveel waarde ik aan pendelen moet hechten, maar mijn interesse is wel gewekt.

Ja, hier ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk…

Op de website van Flair is een centraal pendeltopic. Ik was nieuwsgierig en heb het ook eens laten doen, maar er klopte werkelijk geen hout van 8)

ik pendel.



heb het ook voor mezelf gedaan,

maar eigenlijk zou je het voor een ander moeten doen (mbv bijvoorbeeld een sierraad wat vaak gedragen wordt)

ik had zelf teveel ‘een meisje’ in gedachte

en dat kwam er ook steeds uit

ook de datum klopte niet,

ik had 7 oktober gependeld

en hij is 6 september geboren (mwa… scheelt het)



je eigen onderbewuste heeft er teveel invloed op

maar ik heb ook weleens voor anderen gependeld (mensen die ik goed kende)

en daar klopte het geslacht in ieder geval wel.

Leuk, meer geinteresseerden!

Zal eens bij Flair gaan kijken ook.

Ziet, dat idee heb ik ook. Dat ik teveel een bepaald geslacht in mijn hoofd heb en dat het daardor komt. Ik kan me moeilijk helemaal open en onbevangen neerzetten.

Als jij voor anderen pendelt, hoe doe je dat dan? En hoe zou ik een ander voor mij kunnen laten pendelen? Zou jij voor mij kunnen (willen?) pendelen bjvoorbeeld of moet je elkaar zien, kennen, contact hebben etc?

voor een ander kun je op papier een paar antwoorden neer zetten

op de vraag die ze willen stellen.

je hebt er ook speciale pendelboeken voor, met allerlei verschillende pendel ehm… hoe heten dat soort dingen…

nouja, van die cirkels met allerlei antwoorden er in,





maargoed, dat kun je dus zelf ook maken

en de simpelste is natuurlijk “ja” en “nee” antwoorden.





vraag eerst aan je pendel hoe een “ja” er uit ziet (bij mij gaat ie van boven naar beneden, maar het kan best zijn dat ie rondjes gaat draaien)



vraag dan hoe een nee eruit ziet (bij mij is dat links naar rechts)





dan de vraag stellen

en heel erg aan de persoon denken.

dan houd je je pendel boven de ja en boven de nee die je hebt opgeschreven

en waar hij reageert is het antwoord.



als je met een circeltekening met antwoorden erin (soort taartpunten) werkt, dan is het nog makkelijker: je houdt je pendel bij het stellen van de vraag precies op het snijpunt van alle punten (precies in het midden dus)

waar je pendel naartoe uitslaat, da’s het antwoord.



maar ook hier: je eigen bewustzijn speelt heel erg mee in het beantwoorden, dus je moet zorgen dat je die uitschakelt.













ik weet niet of ik nu voor jou zou kunnen pendelen,

maar het is op zich wel een grappig experiment natuurlijk :wink:

aangezien ik je helemaal niet ken

Oh, dat met die pendelkaarten (zo heten ze geloof ik, was ze ergens tegengekomen) vind ik een erg goed idee. Mijn pendel ging rond bij ja en heen en weer bij nee. Soms best moeilijk te zien.



Mag ik je vragen of je eens voor mij wilt pendelen? Misschien kan je mijn site even bekijken om een beeld van me te krijgen, of misschien kan je beter helemaal blanco zijn (maar ja, dan vraag ik me af hoe jouw pendel moet weten dat het om mij gaat;-))

Ik heb begrepen, dat het om kleine onbewuste spierbeweginkjes gaat en dat daardoor de pendel uitslaat. Maar ja: hoe kan jouw onderbewuste nu weten wat ik in mijn buik heb zitten vraag ik me dan af… Dat ikzelf onbewust weet wat ik draag vind ik wel logisch, maar een ander?

Anyway, we hebben 50/50 kans natuurlijk;-) Ben dan wel benieuwd welk geslacht er bij jou voor mij uit zal komen.

ik heb ff je foto erbij gepakt

en heb het zowel verbaal als op papier gevraagd

en volgens mijn pendel krijg je een jongen :smiley:

pendelKAARTEN heet het idd!

heb nog steeds een geheugen als een zeef :wall:

He, lief van je, dank je!

Onze pendels zijn het dus niet eens…haha

Na ja, 50/50 he! (Of het moet toch stiekem nog een tweeling zijn!)



Ik ga het morgen zelf ook weer roberen, ben benieuwd!

hahahaha!!! ruzieënde pendels!



nu ben ik wel heel benieuwd hoor!

wil je vantevoren weten wat je krijgt?

Yep… ook deze derde keer ben ik te nieuwsgierig… Nog een week of 5 en dan weten we het als het goed is. Dan zal ik hier zeker even melden wie de beste pendelaar is…haha

He, onze jongens zijn bijna even oud joh. Viggo is zaterdag jarig!

oh gelukkig, dan hoeven we niet nog 26 weken te wachten :mrgreen:





ja volgens mij heb je toch ook met de septembermama’s mee geschreven vorig jaar?

leuk he, dat ze nu alweer jarig zijn!

en jij al weer zwanger

leuk!

gefeliciteerd!

Ja, inderdaad. En toen heb ik ze daar gruwelijk verwaarloosd… Zat zo zwanger en net bevallen te wezen dat ik nooit meer op KoK kwam. Pas sinds ik zwanger ben wel weer.



Nee geen 26 weken gelukkig (dat zou ik echt niet volhouden…hehe)

er zijn er meerderen die de septemberclub ‘verwaarloosd’ hebben

maar nu is iedereen weer lekker zijn kleintjes aan het showen.



gaat het goed met viggo?

hij is al een hele bink zeg!

ik heb wel eens gependeld, maar ben toch bang dat ik daar problemen mee krijg (net zoals glaasje draaien, kwade geesten oproepen die je je leven lang terroriseren). ik heb eens gelezen dat dat ook met pendelen kan gebeuren en durf het dus niet meer.



ik zou namelijk wel eens willen weten (als dat ook hiermee kan) of ik volgende maand zwanger ben/ga zijn als we over een weekje ofzo weer gaan klussen wacht ovulatietestenbezorging af . maar zo goed en geloofswaardig zal het wel niet zijn, denk ik :mrgreen:

mijn pendel zegt nee,

maar ik zou er wel voor gaan hoor,

want het zegt helemaal niks.



dat heb ik ook weleens gehoord trouwens,

en een paragnost waar ik altijd kwam heeft me dat ook verteld.

ik vraag (op haar aanraden) ook altijd eerst “wil je me helpen?”

als er dan ‘ja’ komt, dan zit het wel goed.

Als kwade geest zijnde (mocht die bestaan) zou ik ook ja zeggen, anders kom je natuurlijk niet binnen ofzo lijkt me…in ieder geval bedankt voor het pendelen :wink:

Ik ben een pendelaar… En je kan GEEN kwade geesten krijgen met pendelen… Waar het met pendelen om gaat is energie van je onderbewust zijnde… Je kan ook heel goed pendelen voor jezelf… Dit omdat je alle antwoorden weet… Dit omdat je onderbewustzijnde al weet hoe of wat… ( allemaal even heel makkelijk uit leg )



Glasje draaien en wat daar allemaal op lijkt is een heel ander verhaal en is ZEER gevaarlijk… Zeker als je niet ervaren bent en niet weet hoe of wat… Je bent daar met inditeiten bezig… Pendelen heeft daar niks maar dan ook niks mee te maken…



Dus pendel er rustig op los !!! Maar wel geconcentreerd… En niet teveel denken aan het antwoord wat je graag hebben wil !!!



je kan heel veel met je mind !!!