Pendelt iemand hier?

nou dan ga ik het toch maar weer proberen, het begint toch wel te kriebelen :mrgreen: ik heb het vroeger wel eens gedaan maar toen dat ding ook echt duidelijk van richting veranderde bij ja en nee stopte ik er gelijk mee, vond het nogal spooky toen :shock: :stuck_out_tongue:

Wil er ook iemand eens voor mij pendelen?? :smiley:

grappig, heb er net een gemaakt met behulp van een soort steen-bedeltje die ik van mijn oma heb gekregen en hij werkt. ja is van links naar recht, nee van boven naar beneden en misschien een rondje… :stuck_out_tongue:

mijn pendel zegt dat ik volgende maand wel zwanger word, maar dat komt misschien ook wel doordat ik het zelf doe :mrgreen:

Ik ga vanmiddag of vanavon even pendelen denk ik.

Vind het wel een leuk idee, om een beetje een pendelclubje te hebben en wat voor elkaar te pendelen.

Maar dan wel goed onthouden, dat het allemaal voor de fun is he (elkaar geen rechtzaken aandoen als het geslacht niet klopt etc…haha)

hé dat is wel een leuk idee ja :mrgreen:

Ik zelf heb ook interesse in pendelen, zelf pendelen lukt niet zo heel erg, ik vind het lastig om mijn eigen gedachten uit te schakelen… er klopt dus nooit een hout van. :roll:



ik heb ook laten pendelen bij flair… en die klopte niet. Ik zou dan nu zwanger moeten zijn.

Ik heb ook nog bij een ander forum laten pendelen en volgens die pendel zou het deze maand raak moeten zijn.

Ik neem het allemaal met een korreltje zout, maar vind het wel ontzettend leuk :smiley:

hij ging hier keihard draaien…

geen idee wat dat betekent :think:

tis geen ja,

geen nee

en ook niet ‘misschien’



dus ik heb eigenlijk geen idee

(daar schiet je lekker veel mee op zeg)

misschien ik weet het niet ? of stel de vraag nog eens ofzo ? :stuck_out_tongue:

nee bij ‘ik weet het niet’ hangt ie helemaal stil

juist omdat je onderbewuste alle antwoorden weet "stuur"je de pendel via je spierspanning :wink:

je lijf doet meer dan je weet en wilt in het geval van belangrijke vragen…



ik doe het niet, voor niemand 8)

Ik heb vorige week toevallig gependeld met mijn trouwring om de ketting en het ding draaide rondjes.

ik wil best voor iemand pendelen maar ben natuurlijk geen ontzettende proffesional ofzo :mrgreen:

:smiley: Wil je voor mij pendelen? Of er ooit een derde komt, wanneer en het geslacht? Welke info heb je nodig?

@Claudje wrote:

:smiley: Wil je voor mij pendelen? Of er ooit een derde komt, wanneer en het geslacht? Welke info heb je nodig?




pin je er niet op vast, maar volgens mijn pendel krijg je over 3 jaar een derde kindje en wordt het een meisje…





(p.s. weten jullie ook of je ook kan pendelen met een stuk pendeldingetje ? ik heb een edelsteentje eraan hangen maar die is kapot stukje afgebroken maar hij doet het wel het best van allemaal, maar vraag me af of het niet schijn is ofzo omdat hij is afgebroken (klinkt wel heel bijgelovig hihi :mrgreen: ))

Bedankt. Ik ben benieuwd hoor!! :smiley:

ik pendel ook, gewoon voor mezelf.

zweer ook echt bij 1 bepaalde pendel.

meestal heeft ie wel gelijk maar soms wil je het antwoord niet weten.



ik zou binnen 7 maanden zwanger zijn, dat werdt binnen 5. En had gevraagt of dat dan via KID zou zijn, daar was ik toen erg mee bezig, hij zei nee, maar daar wilde ik niet aan, ook niet van een donor volgens de pendel.

ik wilde perse alleen een kindje dus geloofde er niks van, was ook net van mijn vriend en had ook geen idee hoe ik anders zwanger zou gaan raken.



maar de vonk sloeg over ben intussen getrouwd en 29 weken zwanger van mijn man, hahaha



meestal klopt het niet altijd.

ik ben het wwel eens met daantje, geloof niet dat pendelen door “boze geesten wordt aangestuurt”, maar inderdaad dat het je innerlijke kracht is.



ik vind pendelen voor vreemden wel moeilijk, kan me dan weinig voorstelling maken van mijn vraag.

heb het volgens mij nog nooit voor een vreemde gedaan.



maar ik vertrouw mijn pendel wel altijd, misschien niet terecht.

pendel niet zo vaak.

zou misschien nog iemand voor mij willen pendelen of ik deze maand zwanger ga worden :mrgreen: ? de ene keer zegt mijne ja, de andere keer nee :x

oke vooruit dan maar,



ik heb wel voor je gependelt maar heb gevraagt of ik je de informatie mocht geven en toen zei ie nee, dus houd ik het voor me.



ik ken je niet dus weet iet of je je er onwijs op gaat vast pinnen, bij vriendinnen kan ik dit altijd wel een beetje inschatten, maar bij een vreemde dus niet.



volgens mijn pendel wordt je iig een keer zwanger, wanneer hij zegt houdt ik dus voor mezelf. sorry!

jammer, toch bedankt :slight_smile: