Pendelt iemand hier?

Met pendelen is het inderdaad belangrijk om het bij 1 pendel te houden… Als je een pendel gaat kopen dan is het belangrijk dat je je door je gevoel laat leiden welke je koopt… Houd deze de aankomende 2 weken voorduren in de broekzak… Met slapen onder je kussen… Zodat jij en de pendel 1 worden…

Het is niet zo gemakkelijk dan je denkt… En je pendeld zeker niet in 5 minuten… En zo pendelen zonder verdere gegevens of wat dan ook is al helemaal moeilijk…

Je hebt mensen die pendelen aan de hand van een naam… Ik doe dat echter niet… En bij mij werkt het ook niet… Als ik voor iemand pendel… En dan bedoel ik via internet wil ik altijd een foto daarbij hebben… ook wil ik de naam van die persoon hebben…

Heel veel mensen denken te makkelijk over pendelen… Terwijl het heel wat oefening nodig heeft…

Meiden succes !!!

Wat leuk, al die ervaringen en verhalen.

Het is er vanavond helaas niet meer van gekomen. Ben te druk ook in mijn hoofd en wil er even rustig de tijd voor gaan nemen (morgen dochter eindelijk weer naar school, joepie;-))

@Daantjuh wrote:

Met pendelen is het inderdaad belangrijk om het bij 1 pendel te houden… Als je een pendel gaat kopen dan is het belangrijk dat je je door je gevoel laat leiden welke je koopt… Houd deze de aankomende 2 weken voorduren in de broekzak… Met slapen onder je kussen… Zodat jij en de pendel 1 worden…

Het is niet zo gemakkelijk dan je denkt… En je pendeld zeker niet in 5 minuten… En zo pendelen zonder verdere gegevens of wat dan ook is al helemaal moeilijk…

Je hebt mensen die pendelen aan de hand van een naam… Ik doe dat echter niet… En bij mij werkt het ook niet… Als ik voor iemand pendel… En dan bedoel ik via internet wil ik altijd een foto daarbij hebben… ook wil ik de naam van die persoon hebben…

Heel veel mensen denken te makkelijk over pendelen… Terwijl het heel wat oefening nodig heeft…

Meiden succes !!!

ik doe het ook graag met een foto van iemand…

of een stuk sierraad in mijn hand

maar dat is hier helemaal moeilijk natuurlijk.

ik heb mijn pendel (een rosenkwarts aan een ketting) jaaaaaaaaaren geleden gekocht.

heb alle pendels in de winkel uitgeprobeerd,

en deze deed het het best.

heb hem idd ook dag en nacht bij me gehouden in het begin,

nu hoeft dat niet meer.

ik doe het ook niet vaak,

maar soms is er een periode dat het wel heel veel weer op je pad komt (bijvoorbeeld bij zwangerschappen collega’s.)

kaela: ik probeerde voor je te pendelen,

maar toen ik vroeg: wil je me helpen ging ie al op nee

ben dus niet verder gegaan.

oh ik bedoelde claudje…

daar ging ie op nee

bij kaela ging ie wel

(op ja :wink: ) ben heel benieuwd of het ook zo is! zet hem op he! :mrgreen:

En inderdaad dat moet je ook niet verder gaan… Dat heeft geen zin dan… Je kan het over een week weer eens proberen… :slight_smile: Hij zegt niet voor niks nee jammer genoeg !!

het is inderdaad erg belangrijk dat jij en je pendel 1 worden… Als dat eenmaal zo is hoef je hem niet meer dag en nacht bij je te dragen… Ik heb verschillende pendels… Had 1 hele mooie een bergkristal… Helaas is deze kapot gevallen… Met die kon ik echt alles…

Het is heel moeilijk om een goede pendel te vinden… En als je hem hebt moet je er heel voorzicht mee om gaan…

Ik heb mijn pendel eigenlijk altijd bij me… niet dat ik hem iedere dag gebruik… Maar vind het prettig als ik hem bij me heb

doen jullie ook weleens iets met shakra pendelen (meten)

om te zien waar er blokkades in het lichaam zitten?

daar ben ik wel naar geinteresseerd

hoe dat in zijn werk gaat

Wat een interessante topic en ik word nu ook wel heel nieuwsgierig. Heb wel 1.000 vragen over dat wurmpje in m’n buik :mrgreen: :wink:.

Voor deze leek in ‘pendelland’… kan iedereen pendelen, of heb je daar een bepaalde hoogsensitiveit voor nodig :think: ?

volgens mij kan iedereen het

maar je moet je goed concentreren

Hé Ziet ik ontdek nieuwe dingen over jou. Wis tneit dat jij kon pendelen.

Leuk!!

Dit topic vind ik wel reuze interresant. :wink:

he fijn, toch nog iemand/iets die denkt dat ik (binnekort?) zwanger word :mrgreen: moet me er natuurlijk niet op vastpinnen maar toch. ik wil binnenkort een officiele pendel kopen (heb nu gewoon edelsteen aan een koordje) maar geen idee waar. ik ken geen new-age winkels hier in de omgeving (wassenaar), kan je er ook een van internet bestellen die je aanspreekt ? heb al met behulp van de telefoongids gezocht maar dus echt geen idee waar hier ergens een new-age winkel zit (ben al vaak zat in denhaag/leiden stad geweest en daar ook nog nooit een tegengekomen)…

in zandvoort zit een winkeltje waar ze pendels verkopen, wel een beetje achteraf, dus je moet goed kijken. weet het adres niet precies

Je kan een pendel kopen in een natuurwinkel…

Iedereen kan pendelen… Net zoals dat iedereen paranormale begaafd is… Alleen om je open te stellen voor je paranormale gave’s heb je een hele weg nodig… Niet iedereen kan dat… En dat is niet zo 123 gedaan…

Maar pendelen kan iedereen… Hoewel je wel heel rustig moet zijn… En je hoofd leeg moet kunnen maken… Concentratie is bij pendelen heel belangrijk…

Chakra pendelen eist weer iets meer ervaring en is even wat lastiger… Hoewel zodra je het kan het natuurlijk makkelijk is…Maar dat is met alles zo…

Kaela het is niet verstandig om er een te bestellen via internet, dit omdat je een pendel moet aanvoelen… Niet elke pendel past bij je… Het kan wel, maar het is beter om naar een natuur winkel te gaan en ze te proberen… Gebruik je gevoel met het beslissen welke pendel je gaat kopen…

Wat ik eigenlijk altijd doe als ik ga pendelen is een wierookje aan steken… Dit omdat je dan in een andere sfeer komt… ( is mijn mening ) het werkt rust gevend… Wat je ook altijd even moet doen om te controleren of je pendel een goed antwoord geeft is een vraag stellen… Bijvoorbeeld heet ik Daantjuh… Of werk ik als … Aan de hand daarvan kan je kijken of ja ook echt ja is… En of nee echt nee is…

Mensen die nog maar net beginnen met pendelen wil ik nog even 1 ding meegeven… leef er niet… Kijk eerst eens of een simpele vraag uitkomt…

Ook moet je niet aan het antwoord denken op het moment dat je wacht op een ja of nee… Je stelt een vraag en dan moet je je alleen maar concentreren op de vraag… De pendel geeft je daarna het antwoord… Stel de vraag ook altijd met je ogen dicht… Open ze op het moment dat je het antwoord wilt zien…

@Ilse81 wrote:

Hé Ziet ik ontdek nieuwe dingen over jou. Wis tneit dat jij kon pendelen.

Leuk!!

Dit topic vind ik wel reuze interresant. :wink:

hehehe

kennen we elkaar toch nog niet zo goed :mrgreen:

@Daantjuh wrote:
Chakra pendelen eist weer iets meer ervaring en is even wat lastiger… Hoewel zodra je het kan het natuurlijk makkelijk is…Maar dat is met alles zo…

hij slaat wel uit bij de verschillende chakra’s

maar weet jij of er iets over te lezen is (liefst online)

vind het erg interessant

Pff geen idee of er iets te vinden is op het internet… Dat zal heus wel… Ik zal eens voor je kijken… Als je nog even geduld hebt is mijn site online… En daar is heel veel te vinden over pendelen… En ondertussen kanje natuurlijk gewoon even google… :wink:

Wat ook nog heel belangrijk is als je een pendel gekocht hebt is dat je hem voordat je hem gebruikt eerst goed reinigd… Dit omdat de pendel allemaal energie van andere heeft opgenomen… En het is juist belangrijk dat hij alleen jouw energie heeft… Als je hem niet reinigd zal hij niet goed kunnen funcioneren…

Hoe reinig je een pendel heel makkelijk… Er zijn verschillende manieren maar ik geef de makkelijkste. Een pendel reinig je door hem onder stromend water ( zachtjes openzetten ) af te spoelen… niet even kraan open en weer dicht, maar de kraan even laten lopen… Vervolgens leg je hem op een zachte doek en laat je hem in de buitenlucht opdrogen liefst in de zon…

Na het reinigen moet je pendel weer op worden geladen met positieve engergie… Bergkristal is hierbij de uitkomst… Leg je pendel met wat bergkristal op een droge zachte doek in de zon… Laat het een uurtje liggen… werk je met pranormale krachten of ben je bekend met Reiki dan laad je natuurlijk je steen zo op…

Een maal per maand leg je je pendel in de volle maan neer. Een hele nacht… ZO kan hij zich weer opnieuw opladen…

Nog even een tip…leen nooit je pendel uit… Dit omdat jij en je pendel 1 zijn… En de pendel op jouw energie “leef” mocht je hem wel uit handen geven, moet je hem opnieuw reinigen… Dit omdat er anders verschillende enegrieen door je pendel heen lopen en hij niet meer goed en naar behoren kan antwoorden…

Een pendel werk namelijk op je onderbewust ( enegrie ) En twee verschillende door elkaar gaan echt niet werken…

Ik heb nog een leuke oefening om met je onderbewust zijnde te spelen en om hem sterker te maken… Maar die schrijf ik van de week even… Zit nu op mijn werk… :roll:

Nou er is al genoeg info neergezet hier over pendelen…

Scheelt mij weer typwerk :mrgreen:

Ik pendel trouwens ook,hoewel het de laatste tijd minder is,gewoon geen tijd… :lol:

Je moet met pendelen wel echt goed opletten dat je hoofd leeg is hoor zodat je niet onbewust je pendel gaat sturen naar datgene wat je zelf wilt horen…

Edit:dat stond ook al geschreven hier :oops:

:mrgreen:

:mrgreen: Ben nog niet helemaal wakker :mrgreen:

Écht interessant zeg :thumbup: !!!

ha ha ha ben al vanaf kwart over 5 wakker… * zucht*

Ja ik ook hoor,maar juist daarom ben ik nog zo duf :roll:

Off topic :oops: :mrgreen:

Ik heb een amethyst pendel,leg hem eens in de zoveel tijd in het licht van de volle maan