hallo allemaal,
Ik weet nu al dat ik deze maand niet meer zwanger wordt.
Wij gingen voor ivf maar kunnen deze maand niet starten.
Maar kan iemand nog wel voor mij pendelen of ik de volgende ivf poging zwanger mag raken?
Groetjes Manon
oeh nu wordt ik eigelijk ook wel nieuwsgierig!! Zou er misschien iemand voor mij willen pendelen? Als je informatie nodig hebt, roep maar even
Alvast bedankt en groetjes!!!
ik was wat oude topics aan het doorlezen en zag deze voorbij komen. helemaal geinteresseerd begon ik te lezen, en nu vroeg ik me af of er nog iemand actief is op kok die pendelt en het voor mij zou willen doen?
ben wel benieuwd of ik een jongen of een meisje ga krijgen :mrgreen:
@knipoogje1983 wrote:
ik was wat oude topics aan het doorlezen en zag deze voorbij komen. helemaal geinteresseerd begon ik te lezen, en nu vroeg ik me af of er nog iemand actief is op kok die pendelt en het voor mij zou willen doen?
Konden ze het nog niet zien ?
Bij mij zeiden ze bij de 20 weken echo het geslacht, maar heb daarna toch nog maar een keer extra gevraagt 8)
@Duimelijntje wrote:
@knipoogje1983 wrote:ik was wat oude topics aan het doorlezen en zag deze voorbij komen. helemaal geinteresseerd begon ik te lezen, en nu vroeg ik me af of er nog iemand actief is op kok die pendelt en het voor mij zou willen doen?
Bij mij zeiden ze bij de 20 weken echo het geslacht, maar heb daarna toch nog maar een keer extra gevraagt 8)
ow jawel, ze had het wel kunnen zien maar we wilde het niet weten.
Echter nu vertelde een bewoonster van mijn werk dat wij een jongetje zouden krijgen, want dat had ze gezien.
Echter iemand heeft ook voor ons gependelt en dat bleek een meisje.
dus nu ben ik eigenlijk toch wel erg nieuwsgierig geworden wie er gelijk heeft :inlove:
ik had voor mijn eigen gependelt en tot nu klopte ie…
zwanger januari van een meisje…
ik kreeg bij jou een jongentje… maar zal niet op mijn antwoord vertrouwen hoor :mrgreen:
hihi nu staat het dan in elk geval 2-1 voor een jongen.
en met mijn gevoel erbij is dat 3-1 :mrgreen:
@knipoogje1983 wrote:
@Duimelijntje wrote:@knipoogje1983 wrote:ik was wat oude topics aan het doorlezen en zag deze voorbij komen. helemaal geinteresseerd begon ik te lezen, en nu vroeg ik me af of er nog iemand actief is op kok die pendelt en het voor mij zou willen doen?
ow jawel, ze had het wel kunnen zien maar we wilde het niet weten.
Echter nu vertelde een bewoonster van mijn werk dat wij een jongetje zouden krijgen, want dat had ze gezien.
Echter iemand heeft ook voor ons gependelt en dat bleek een meisje.
dus nu ben ik eigenlijk toch wel erg nieuwsgierig geworden wie er gelijk heeft :inlove:
Ohh dat is jammer, je had het ook in een envelopje kunnen laten doen
maar je denkt een jongetje dus,wel erg leuk!
Is hier nog een pendelaar actief?