pcos wie heeft het ook ????????????

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier, en was even op internet aan het rondneuzen over pco. Ik heb donderdag 22 januari gehoord dat ik PCO heb. Schok hier wel van. Maar ik ben nu met provera 10 mg gestart 10 dagen, daarna moet ik met clomid 50 mg beginnen. Heeft iedereen positieve ervaringen hiermee?? Ik hoor het wel



Liefs wendy

welkom wendy ikzelf heb ook pco en 10 kuren clomid gehad 150 mg we hebben een topic over clomid kom gerust meeschrijven en lezen je vind er vat herkenning en kan al je vragen stellen



http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=67694



dit is het topic :wink:

Hoi Roosje,

Bedankt, ik ga gelijk even op dat forum kijken.

groetjes wendy

hallo dames.

sorry voor mijn late reactie ik wou jullie laten weten dat ik zwanger ben geworden ben nu 5 weken , :inlove:

over 2 weken krijg ik mijn eerste echo was vandaag nog niets te zien ,

omdat het nog te vroeg was…



hoe gaat het hier met iedereen?



ik ben er nog voor jullie te steunen en hopelijk dat jullie ook snel zwanger worden.



xxx :-*

Gefeliciteerd! Met hoeveel mg Clomid is het gelukt? Of heb je gespoten?

gefeliciteerd :inlove:

hallo.

met 50 mg had ik 2 eisprongen tegelijkertijd,

snel gegaan he

dankjewel



succes :-*

Hey Toettie.

Gefeliciteerd. Geweldig dat het na 1 x clomid al raak is.

Groetjes wendy.

dankjewel ,

nu jullie nog zal aan jullie denken , en hopen dat het snel raak is :hug:

Hallo allemaal.

Ik heb zaterdag de laatste pil provera ingenomen. En begon zondag al de eerste verschijnselen te krijgen. En vandaag…ja hoor, ben ongi geworden. En mag woensdag met clomid beginnen. ben echt benieuwd. Moet 16 febr. weer naar de gynaecoloog.



groetjes wendy

succes laat je weten hoe je afspraak is gegaan?

Hey Roosje. Ik laat het je weten als ik naar de gyn. ben geweest. Duurt nog wel even, maar ik zal er een verslag van uitbrengen.

Vandaag weer bij de gyn. geweest voor fm(follikelmeting. Zoals ik al had verwacht was het eitje niet verder gaan groeien. Clomid 100 mg heeft wel wat aangeslagen maar niet voldoende om een eisprong te krijgen.



Nu moet ik eerst weer aan de provera om mijn menstruatie op te wekken en daarna op cd 3 t/m 7 clomid 150 mg slikken. Ik moet dan weer op dg 14 terugkomen bij de gyn.



hoop zo dat ik nu wel een eisprong krijg. Maarja ik ga pas ronde 3 in, dus mag nog niet klagen.



Van de clomid 100 mg. Had ik veel bijwerkingen. Dat zal met 150mg wel erger worden.



Hou jullie op de hoogte.

liefs

jammer meis (verder heb ik al bericht inons topic aan je geschreven :wink: )

wendy, wel balen zeg dat het eitje niet doorgegroeid, is altijd weer een domper al zoiets gebeurd,

moet je WEER n maand wachten…

Ja het was wel even balen. Want ik was 12 maart geweest, en kreeg te horen dat clomid 100 mg wel wat activiteit had gedaan, er was wel een eitje gaan groeien. Dus ik moest 16 maart weer terug komen. en dan hoor je ineens hij groeit niet door. Dus nu maar 150 mg.



Ik had op mijn werk nog niet verteld dat we er mee bezig zijn. Gister heb ik het 1 colega laten weten. Het is wel prettig dat je op de werkvloer naar iemand kan stappen als je het even niet meer ziet zitten. Aangezien ik op de 00 mg erg op de bijwerkingen reageerde, zal het met de 150 wel erge worden.



Maar ik zit nu pas in ronde drie. ben januari pas begonnen.

Liefs wendy

Hoi Meiden,

Vandaag vor fm geweest bij de gyn. er is een eitje gegroeid, hij is 12 mm. Nog niet zo groot, maar er zit vooruitgang in. Moet zondag 1ste paasdag terug komen voor nog een fm. Ik hoop dat dan het eitje groter is geworden. Ben aan de ene kant supper blij dat er een eitje is gaan groeien, maar aan de andere kant ben ik weer bang voor weer een teleurstelling. Maar ik ga ook mijn gedachten op wat anders proberen te zetten. Laat het zondag no wel even weten.



Liefs wendy

fijn zeg dat ie is geggroeid het is idd nog niet groot genoeg maar kan allemaal nog ik zal voor je duimen

ben eigenlijk vergeten te vragen hoe groot hij ongeveer moet zijn wil hij springen??

Weet jij dat? kan het op internet niet vinden.

Liefs wen

als die 14 mm is groeid die een stuk sneller moet minirmaal 18 zijn